eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Więcbork › Przebudowa drogi gminnej nr 020217C na odcinku Zabartowo-Puszcza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-14

Ogłoszenie nr 510169965-N-2019 z dnia 14-08-2019 r.

Gmina Więcbork: Przebudowa drogi gminnej nr 020217C na odcinku Zabartowo-Puszcza

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565453-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Więcbork, Krajowy numer identyfikacyjny 92350961000000, ul. ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 897 207, e-mail inwestycje@wiecbork.pl, faks 523 897 212.
Adres strony internetowej (url): http://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 020217C na odcinku Zabartowo-Puszcza

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SB.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. "Przebudowa drogi gminnej nr 020217C na odcinku Zabartowo - Puszcza". Lokalizacja i zakres inwestycji: km 0+ 647,88 - km 1 + 649,56; dz. nr ew. 252/1 obręb Runowo Krajeńskie, dz. nr ew. 38 obręb Zabartowo, gm. Więcbork, powiat sępoleński, woj. kujawsko - pomorskie. Inwestycja będzie realizowana na podstawie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Krajeńskim z dnia 04.04.2019 r. (data wpływu 08.04.2019 r.) - art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.). Zakres inwestycji obejmuje przebudowę istniejącego pasa drogowego: 1. Wykonanie nawierzchni drogi gminnej z masy mineralno - bitumicznej o łącznej gr. 8cm: - warstwa wiążąca drogi z betonu asfaltowego AC11W gr. 4,0cm, - warstwa ścieralna drogi z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0cm, w istniejących granicach pasa drogowego (bez korekty granic działek), na odcinku o długości 1001,68m i szerokości 4,00m; 2. Oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową; 3. Wykonanie obustronne poboczy gruntowych o szer. 0,75m wzmocnionych na szer. 0,50m i gr. 0,10m kruszywem łamanym frakcji 0/31,5mm; 4. Wykonanie utwardzenia masą mineralno - bitumiczną 2-ch zjazdów w istniejących granicach pasa drogowego wraz z obustronnym poboczem gruntowym wzmocnionym kruszywem łamanym - jak wyżej; 5. Wykonanie w masie mineralno - bitumicznej 2-ch mijanek o długości 25,00m i szer. 1,00m, skos wjazdu i wyjazdu 1:2; 6. Wyrównanie/wzmocnienie punktowo istniejącej podbudowy kruszywem łamanym frakcji 0/31,5mm - średnio po zagęszczeniu 10cm; 7. Wyrównanie i zagęszczenie liniowe na całości istniejącej podbudowy kruszywem łamanym frakcji 0/31,5mm - średnio po zagęszczeniu 10 cm; 8. Obsługa geodezyjna. Roboty drogowe będą prowadzone w pasie drogi gminnej. Przed przystąpieniem do robót, Wykonawca winien opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu. Koszt opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu, zakupu i montażu znaków drogowych na czas budowy ponosi Wykonawca. Wykonawca nie będzie ponosił kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego. Wycenę należy wykonać w oparciu o STWiOR, dokumentację projektową oraz zakres robót wynikający z własnej kalkulacji robót tymczasowych i prac towarzyszących nieobjętych dokumentacją (m.in. opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, posadowienie znaków drogowych na czas realizacji inwestycji). Załączony przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym do dokonania wyceny przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu budowy, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny robót będących przedmiotem zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. UWAGA: Jeżeli w SIWZ i załącznikach do specyfikacji wskazana została nazwa producenta, znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., jak również źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia (o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 3.2 SIWZ i projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233225-2, 45233140-2, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 697780.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rafał Szymczak P.H.U.
Email wykonawcy: rszymczak@phuszymczak.pl
Adres pocztowy: ul. Jackowskiego 2
Kod pocztowy: 89-100
Miejscowość: Nakło nad Notecią
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 377700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 377700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 594508.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.