eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › "SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ANTYSEPTYCZNYCH I DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH II"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-08

Ogłoszenie nr 510169955-N-2020 z dnia 08-09-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: "SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ANTYSEPTYCZNYCH I DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH II"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563858-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540136829-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 50653482000000, ul. ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 552 825, e-mail zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl, faks 856 552 825.
Adres strony internetowej (url): www.spzozsiemiatycze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ANTYSEPTYCZNYCH I DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH II"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SP ZOZ ZP/09/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa asortymentu Jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedstawionym w załącznik nr 2 do SIWZ w podziale na 12 pakietów. - Formularze asortymentowo - ilościowo - cenowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularz asortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w szczegółowo do oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy dostawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Ilość Towaru określona w SIWZ, przewidziana do nabycia w okresie obowiązywania Umowy, została określona w sposób szacunkowy. Ilość Towaru nabyta przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy może być mniejsza bądź wzrosnąć i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względem Zamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający nabędzie Towary o wartości nie niższej niż 60 % 5. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020r .poz.186 z późn. zm) 6. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniały określone normy, posiadały aktualne karty charakterystyki oraz aktualne wpisy do Rejestru Środków chemicznych i Materiałów Medycznych dopuszczające do obrotu i używania na terytorium RP, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2019.poz.499 z późn. zm.). 7. Okres ważności dostarczonych Towarów nie może być krótszy, niż 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy Towarów, dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach, każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 8. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem cenowym (Załącznik nr 2). 9. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 - te pozycje zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. (dotyczy/nie dotyczy). 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia 12. Zamawiający przewiduje możliwość użycia prawa opcji w zakresie pakietu nr 11 co do ilości zakupionego asortymentu. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tj Dz.U. 2019, poz. 1843 ze zm) Przewidywana ilość wynosi 30% zamówienia podstawowego liczonego od ilości szt. Asortymentu przewidzianego załącznikiem nr 2 do SIWZ pakiet nr 11. Szczegółowe unormowania zawiera § 12 wzoru przyszłej umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) 13. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 ustawy użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć załącznik - tabelę rozwiązań "równoważnych" wskazując konkretne / zindywidualizowane urządzenie/materiał/ sprzęt oferowane jako "równoważne", z podaniem nazwy ich producenta/marki/modelu/roku produkcji oraz wskazać parametry w zakresie umożliwiającym stwierdzenie "równoważności". Brak w złożonej ofercie Wykonawcy jednoznacznego, pisemnego oświadczenia o zaoferowaniu przez niego urządzenia/materiału/sprzętu "równoważnych" będzie stanowiło podstawę do przyjęcia przez Zamawiającego, że Wykonawca ten zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z użyciem tych opisanych w SIWZ (załączniki nr 1) referencyjnych urządzeń/materiałów/sprzętu. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Ciężar udowodnienia, że dane urządzenie/materiał/sprzęt są "równoważne" w stosunku do tych określonych/opisanych przez Zamawiającego w treści SIWZ, spoczywa na Wykonawcy, pod rygorem odrzucenia oferty w trybie przesłanki z art. 89 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: pakiet nr 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.). Uzasadnienie faktyczne w niniejszych częściach nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. 2. Umowy z w/w firmami zostaną zawarte w terminie zgodnie z art. 94 ust.1, pkt. 2 Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.).oraz odnośnie pakietów na które wpłynęła tylko jedna oferta z art. 94 ust.2, pkt. 1 ppkt .a) Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.).

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: pakiet nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.). Uzasadnienie faktyczne w niniejszych częściach nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. 2. Umowy z w/w firmami zostaną zawarte w terminie zgodnie z art. 94 ust.1, pkt. 2 Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.).oraz odnośnie pakietów na które wpłynęła tylko jedna oferta z art. 94 ust.2, pkt. 1 ppkt .a) Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.).

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.). Uzasadnienie faktyczne w niniejszych częściach nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. 2. Umowy z w/w firmami zostaną zawarte w terminie zgodnie z art. 94 ust.1, pkt. 2 Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.).oraz odnośnie pakietów na które wpłynęła tylko jedna oferta z art. 94 ust.2, pkt. 1 ppkt .a) Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.).

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26023.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp.z.o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. Kazimierzowska 46/48LOK. 35,
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17508.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17508.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33726.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: pakiet nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 880.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SINMMED Sp z.o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Graniczna 32b
Kod pocztowy: 44-178
Miejscowość: Przyszowice
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 950.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 950.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 950.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: pakiet nr 6

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.). Uzasadnienie faktyczne w niniejszych częściach nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. 2. Umowy z w/w firmami zostaną zawarte w terminie zgodnie z art. 94 ust.1, pkt. 2 Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.).oraz odnośnie pakietów na które wpłynęła tylko jedna oferta z art. 94 ust.2, pkt. 1 ppkt .a) Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.).

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: pakiet nr 7

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.). Uzasadnienie faktyczne w niniejszych częściach nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. 2. Umowy z w/w firmami zostaną zawarte w terminie zgodnie z art. 94 ust.1, pkt. 2 Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.).oraz odnośnie pakietów na które wpłynęła tylko jedna oferta z art. 94 ust.2, pkt. 1 ppkt .a) Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.).

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: pakiet nr 8

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.). Uzasadnienie faktyczne w niniejszych częściach nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. 2. Umowy z w/w firmami zostaną zawarte w terminie zgodnie z art. 94 ust.1, pkt. 2 Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.).oraz odnośnie pakietów na które wpłynęła tylko jedna oferta z art. 94 ust.2, pkt. 1 ppkt .a) Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.).

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: pakiet nr 9

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.). Uzasadnienie faktyczne w niniejszych częściach nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. 2. Umowy z w/w firmami zostaną zawarte w terminie zgodnie z art. 94 ust.1, pkt. 2 Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.).oraz odnośnie pakietów na które wpłynęła tylko jedna oferta z art. 94 ust.2, pkt. 1 ppkt .a) Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z ze. zm.).

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: pakiet nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1380.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KD MEDICAL Polska sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. Legionów 192B
Kod pocztowy: 43-502
Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 259.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 259.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 259.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: pakiet nr 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95590.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDASEPT Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Forteczna 19
Kod pocztowy: 61-362
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 519156.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 519156.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 534600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: pakiet nr 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp.z.o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. Kazimierzowska 46/48LOK. 35
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.