To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-08
Ogłoszenie nr 510169947-N-2020 z dnia 08-09-2020 r.
Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o. o.: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561775-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540131326-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 16021349900000,
ul. Os. XXX-Lecia
21,
47-303
Krapkowice, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 44 67 228, e-mail
przetargi@kcz.krapkowice.pl, faks
77 44 59 826.
Adres strony internetowej (url): www.kcz.krapkowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spólka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN 9/VII/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji wszystkich rodzajów powierzchni w środowisku szpitalnym, chusteczki do mycia, preparaty do dezynfekcji narzędzi, preparaty do mycia rąk ii inne szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia 50sztuk zawieszek na łózko kompatybilnych z butelką preparatów dezynfekcyjnych 500 ml. Zamawiający wymaga dostarczenia 20 sztuk dozowników typu dermados oraz 10 sztuk dozowników typu Nexa lub odpowiedników Zamawiający wymaga użyczenia na czas trwania umowy urządzenia przeznaczonego do automatycznego przygotowywania roztworów roboczych preparatu do dezynfekcji narzędzi. Urządzenie posiadające wyświetlacz LCD informujące o ustawionym stężeniu preparatu oraz o ilości litrów preparatu która zostanie dozowana. Wymagany montaż oraz serwis urządzenia w okresie użytkowania. Możliwość ustawienia stężenia w zakresie 0,25%-6%. "
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Środki dezynfekcyjne 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
197652.47
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Henry Kruse Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
217648.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Środki drzynfekcyjne 1a |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6694.89
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5624.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Srodki dezynfekcyjne 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4622.75
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5508
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Środki dezynfekcyjne 3 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 29.01.2004r. (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Środki dezynfekcyjne 4 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2334.95
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2423.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Środki dezynfekcyjne 5 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 29.01.2004r. (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Środki dezynfekcyjne 6 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 29.01.2004r. (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Środki dezynfekcyjne 7 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 29.01.2004r. (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Środki dezynfekcyjne 8 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17132.36
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18874.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Środki dezynfekcyjne 9 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5063.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6156
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Środki dezynfekcyjne 10 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 29.01.2004r. (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Środki dezynfekcyjne 11 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4305
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5270.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Środki dezynfekcyjne 11a |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18578.13
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18052.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krapkowicach wraz z usługą odbioru i złomowania tablic
- Dostawa odczynników, szybkich testów jakościowych, zestawów do badań parazytologicznych oraz dzierżawa sprzętu do badań immunologii transfuzjologicznej dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
- Zakup cysterny do transportu wody pitnej 5 m3
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Dostawa gazów medycznych i preparatu do dezynfekcji
- Dostawa mobilnego zestawu do dekontaminacji wstępnej przystosowanego do transportu na przyczepie.
- TP-40/25 Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





