To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-07
Ogłoszenie nr 510169102-N-2020 z dnia 07-09-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego: Dostawa podkładów nieprzemakalnych,fartuchów ochronnych i odzieży jednorazowego użytku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553751-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 50657729000000,
ul. ul. Marii Curie-Skłodowskiej
26,
15-950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
085 7488510, 7488531, e-mail
zamowienia_wsz@tlen.pl, faks
085 7488593, 7488502.
Adres strony internetowej (url): www.sniadecja.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa podkładów nieprzemakalnych,fartuchów ochronnych i odzieży jednorazowego użytku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DA.ZP.242.38.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet nr 1: dostawa jednorazowych podkładów nieprzemakalnych w rolce, zwanych w dalszej części SIWZ: "towarem" dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Białymstoku,zwanym dalej Zamawiającym, w ilości i asortymencie i o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Szczegółowy Oferty (Pakiet nr 1). Pakiet nr 2: dostawa jednorazowych fartuchów ochronnych i higienicznych, zwanych w dalszej części SIWZ: "towarem" dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Białymstoku, zwanym dalej Zamawiającym, w ilości i asortymencie i o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Szczegółowy Oferty (Pakiet nr 2). Pakiet nr 3: dostawa odzieży jednorazowego użytku, zwanych w dalszej części SIWZ: "towarem" dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Białymstoku, zwanym dalej Zamawiającym, w ilości i asortymencie i o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Szczegółowy Oferty (Pakiet nr 3). Pakiet nr 4: dostawa ochraniaczy na buty jednorazowego użytku, zwanych w dalszej części SIWZ: "towarem" dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Białymstoku, zwanym dalej Zamawiającym, w ilości i asortymencie i o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Szczegółowy Oferty (Pakiet nr 4). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Szczegółowy Oferty dla poszczególnych pakietów. 3. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33199000-1
Dodatkowe kody CPV: 33140000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
222200.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
151740.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie przetargowe zostało unieważnione w Pakiecie nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Do Pakietu nr 2 wpłynęło 8 ofert:ZARYS International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa ul. Pod Borem 18 41-808 Zabrze - 480 870,00 zł, POLMIL SP. Z O. O. S.K.A.ul. Przemysłowa 8 B 85-758 Bydgoszcz - 899 100,00 zł, NEOMED Barbara Stańczyk ul. Kajki 18 05-501 Piaseczno - 963 300,00 zł-Po dokonaniu poprawy w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych: 963 180,00 zł, Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Mieczysław Kruszelnicki ul. Chorwacka 45 51-107 Wrocław - 923 400,00 zł-Po dokonaniu poprawy w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych: 912 600,00 zł, SCHNEIDER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Tartaczna 5, 26-600 Radom - 904 500,00 zł-Po dokonaniu poprawy w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych: 905 040,00 zł, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LUXOR Woźniak Arkadiusz ul. Kosowska 2/4 lok. 17, 26-600 Radom - 932 340,00 zł, J.Chodacki, A. Misztal "Medica" Spółka jawna ul. Przemysłowa 4 A, 59-300 Lubin - 777 600,00 zł, Oferta odrzucona-Red Pharma Laboratories Polska S.A.ul. Słoneczna 116 A, 50-500 Piaseczno - 1 192 230,00 zł. Ceny wszystkich złożonych ofert przekraczają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w Pakiecie nr 2, która wynosi: 405 240,00 zł. W związku z tym Zamawiający odstąpił od wezwania do złożenia dokumentów wymaganych w SIWZ, tym samym nie dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Zgodnie z treścią wyroku KIO z 13 marca 2018 r. (sygn. akt. KIO 391/18) oferta oceniana jako najkorzystniejsza zdaniem izby powinna być rozumiana jako oferta, która w wyniku wstępnej oceny została oceniona przez Zamawiającego najwyżej. Natomiast, aby mówić o "ofercie najkorzystniejszej" Zamawiający powinien zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona za najkorzystniejszą nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zgodnie z ww. orzecznictwem KIO unieważnienie postępowania bez dokonania wcześniejszego wyboru oferty najkorzystniejszej można uznać za prawidłowe, gdy ceny wszystkich złożonych ofert przekraczają kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, jest to podstawa do zastosowania przepisu art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Niniejsze stanowisko potwierdza wyrok KIO z 16 sierpnia 2016 r. (sygn. akt. KIO 1384/16) - "Zamawiający nie mógł bowiem jednocześnie wskazać oferty najkorzystniejszej, rozumianej jako jej wybór i dokonać unieważnienia postępowania. Prowadziłoby to bowiem do sprzecznych ze sobą decyzji proceduralnych. Jeżeli Zamawiający po porównaniu cen z środkami jakie dysponuje widzi, iż postępowanie będzie podlegało unieważnieniu, gdyż nie ma dodatkowych środków, które pozwoliłyby na wybór oferty najkorzystniejszej, prowadzenie czynności badania i oceny ofert traci sens i niepotrzebnie wydłuża postępowanie." W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione w Pakiecie nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
180450.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IDEAL PARTNER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
104976.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IDEAL PARTNER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9840.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





