eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówZakup, dostawa i wymiana pojemników do segregacji odpadów komunalnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-12

Ogłoszenie nr 510168517-N-2019 z dnia 12-08-2019 r.

Gmina Bytów: Zakup, dostawa i wymiana pojemników do segregacji odpadów komunalnych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569783-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bytów, Krajowy numer identyfikacyjny 77097949900000, ul. ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 822 20 11, e-mail urzad@bytow.com.pl, faks 59 822 25 92.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup, dostawa i wymiana pojemników do segregacji odpadów komunalnych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.271.23.2019.IS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych pojemników do segregacji odpadów komunalnych, zlokalizowanie ich na terenie gminy Bytów oraz transport starych pojemników typu "dzwon" z terenu gminy Bytów do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Sierznie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup 207 sztuk nowych pojemników do segregacji odpadów komunalnych o pojemności 1100 litrów (69 szt. koloru żółtego, 69 szt. koloru zielonego oraz 69 szt. koloru niebieskiego), zlokalizowanie ich na terenie gminy Bytów (rozmieszczenie według wykazu przekazanego przy podpisaniu umowy) oraz transport starych pojemników w ilości 207 szt. do ZZO Sierzno Sp. z o.o. Załadunek starych pojemników wymaga użycia samochodu z funkcją HDS. Po oddaniu 207 szt. starych pojemników do ZZO Sierzno należy przedłożyć dokument potwierdzający ich przekazanie. Charakterystyka techniczna zamawianych pojemników 1100 litrowych: - wykonane z tworzywa sztucznego HDPE odporne na UV, uderzenia, zimno, nagrzewanie i chemikalia, o grubości zabezpieczającej przed pęknięciami i wygniataniem; - czterokołowy system jezdny z pełnymi ogumowanymi oponami, w tym dwa przednie z hamulcem, oś jezdna z części metalowych odpornych na korozję, ocynkowane; - kolory zgodne z paletą kolorów RAL, tj. kolor zielony RAL 6011, kolor żółty RAL 1021, kolor niebieski RAL 5015; - pojemnik koloru żółtego z napisem na korpusie "METALE I TWORZYWA SZTUCZNE" "GMINA BYTÓW" - 69 szt.; - pojemnik koloru niebieskiego z napisem na korpusie "PAPIER" "GMINA BYTÓW" - 69 szt.; - pojemnik koloru zielonego z napisem na korpusie "SZKŁO" "GMINA BYTÓW" - 69 szt.; - rozety wrzutowe pojemników dla opakowań szklanych oraz metali i tworzyw sztucznych - po dwie rozety na pokrywę; - pojemnik na papier z otworem szerokim tzw. baldachimem; - system zabezpieczający - zamek trójkątny do każdego pojemnika; - wyposażone w uchwyty do podnoszenia pokrywy oraz rączkę do przeciągania pojemnika; - wykonane zgodnie z normą EN - 840; - przystosowane do wszystkich grzebieniowych systemów opróżniania. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsca (według załącznika do umowy) oraz zapewni załadunek i rozładunek dostarczonych pojemników. W miejscu zlokalizowania/wymiany pojemników nastąpi odbiór ilościowy przedmiotu zamówienia, polegający na stwierdzeniu zgodności dostarczonych pojemników z treścią zamówienia oraz Wykonawca przekaże min. 3 komplety kluczy do pojemników (komplet tj. zestaw kluczy otwierających wszystkie dostarczone pojemniki).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 143451.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELWOZ ECO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słupska 2
Kod pocztowy: 83-340
Miejscowość: Sierakowice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175426.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175426.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 224056.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.