eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Wymiana pokrycia dachowego i instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym przy ul. Ludowej 72 w Żarach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-12

Ogłoszenie nr 510168448-N-2019 z dnia 12-08-2019 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o.: Wymiana pokrycia dachowego i instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym przy ul. Ludowej 72 w Żarach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569146-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 80156576000000, ul. ul. Zakopiańska 7, 68-200 Żary, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 791 469, e-mail biuro@ragacom.pl, faks 684 539 004.
Adres strony internetowej (url): www.zgmzary.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana pokrycia dachowego i instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym przy ul. Ludowej 72 w Żarach.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na wymianie pokrycia dachowego i instalacji odgromowej wraz z robotami dekarsko - blacharskimi, murowymi i tynkarskimi na budynku mieszkalnym przy ul. Ludowej 72 w Żarach. Zakres robót obejmuje: - rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego papowego , - rozebranie rynien dachowych, - rozebranie rur spustowych, - rozebranie pasów nadrynnowych, - rozebranie gontów bitumicznych, - demontaż i montaż nowej instalacji odgromowej, - uzupełnienie ubytków szlichty betonowej stropodachu, - skucie i uzupełnienie odspojonych tynków na ścianach kominowych, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną, - pokrycie daszku gontami papowymi, - wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - obróbka wyłazów dachowych - 1 szt., - wywóz i utylizacja gruzu zmieszango i materiałów z rozbiórki. Nowe pokrycie dachowe należy wykonać z dwóch warstw papy: podkładowej SBS zgrzewalnej modyfikowanej na włókninie poliestrowej o gr. 4,2 mm oraz wierzchniego krycia SBS na włókninie poliestrowej o gr. 5,6 mm. Rynny i rury spustowe należy wykonać z blachy tytan- cynk o gr. 0,6 mm. Pasy nadrynnowe należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej o gr. 0,50-0,55 mm. Obiekt, na którym będą prowadzone prace to budynek wielorodzinny o trzech kondygnacjach naziemnych, niepodpiwniczony. Obiekt zlokalizowany jest w północno-zachodniej części miasta, obręb 1, działka nr 18/10. Zamówienie będzie realizowane na czynnym obiekcie. Nie przewiduje się wyłączenia z użytkowania lokali znajdujących się w budynku na czas prowadzenia wymiany pokrycia dachowego. Zakres prac objętych zadaniem, określa przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. Przedmiar jest dokumentem pomocniczym, nie będzie stanowił podstawy rozliczenia, nie zwalnia Wykonawcy z samodzielnego określenia zakresu koniecznych robót mających na celu prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający ustala, iż wynagrodzenie wykonawcy za wykonany remont dachu jest wynagrodzeniem ryczałtowym tj. w szczególności Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie mógł przewidzieć rozmiaru oraz kosztów prac. Wynagrodzenie to nie ulega zmianie i obejmuje wszelkie koszty robót i materiałów także tych niewyspecyfikowanych w dokumentach przetargowych, a niezbędnych do wykonania całości prac objętych niniejszą umową w sposób zgodny z wymogami sztuki budowlanej oraz przepisami obowiązującego prawa budowlanego. 2. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Zgodnie z art. 38 ust. 1 Pzp, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Wszelkie zapytania winny być złożone w formie pisemnej do Zamawiającego. 3. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 4. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. 5. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku wykonywania przedmiotu zamówienia zostały zagospodarowane przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. Poz.701, 730 z późn.zm.). 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz z zasadami sztuki budowlanej pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45262500-6, 45312310-3, 45410000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5525124
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Grażyna Husar-Zakowicz
Email wykonawcy: husar.zakowicz@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Jęczmienna 3
Kod pocztowy: 68-100
Miejscowość: Żary
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5616000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5616000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5832000
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.