eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad wykonaniem robót w ramach inwestycji "Remont drogi powiatowej 4730W na odcinkach1) ul. Jana Skrowaczewskiego - na odcinku od ul. 1 Maja do ul. Marii Nietrzebki, 2) ul. rtm. Witolda Pileckiego - na odcinku od ul. kpt. Stanisława Pałaca do ul. Józefa Mireckiego, 3) ul. Józefa Mireckiego - na odcinku od ul. rtm. Witolda Pileckiego do rowu 51 (przy Szkole Podstawowej nr 6 w Żyrardowie)".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-04

Ogłoszenie nr 510168390-N-2020 z dnia 04-09-2020 r.

Starostwo Powiatowe: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad wykonaniem robót w ramach inwestycji "Remont drogi powiatowej 4730W na odcinkach: 1) ul. Jana Skrowaczewskiego - na odcinku od ul. 1 Maja do ul. Marii Nietrzebki, 2) ul. rtm. Witolda Pileckiego - na odcinku od ul. kpt. Stanisława Pałaca do ul. Józefa Mireckiego, 3) ul. Józefa Mireckiego - na odcinku od ul. rtm. Witolda Pileckiego do rowu 51 (przy Szkole Podstawowej nr 6 w Żyrardowie)".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563575-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 75015125000000, ul. ul. Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 046 8553717, 8553599, 8554569, e-mail starostwo@powiat-zyrardowski.pl, faks 468 552 021.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiat-zyrardowski.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad wykonaniem robót w ramach inwestycji "Remont drogi powiatowej 4730W na odcinkach: 1) ul. Jana Skrowaczewskiego - na odcinku od ul. 1 Maja do ul. Marii Nietrzebki, 2) ul. rtm. Witolda Pileckiego - na odcinku od ul. kpt. Stanisława Pałaca do ul. Józefa Mireckiego, 3) ul. Józefa Mireckiego - na odcinku od ul. rtm. Witolda Pileckiego do rowu 51 (przy Szkole Podstawowej nr 6 w Żyrardowie)".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.3.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót w ramach inwestycji pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad wykonaniem robót w ramach inwestycji "Remont drogi powiatowej 4730W na odcinkach: 1) ul. Jana Skrowaczewskiego - na odcinku od ul. 1 Maja do ul. Marii Nietrzebki, 2) ul. rtm. Witolda Pileckiego - na odcinku od ul. kpt. Stanisława Pałaca do ul. Józefa Mireckiego, 3) ul. Józefa Mireckiego - na odcinku od ul. rtm. Witolda Pileckiego do rowu 51 (przy Szkole Podstawowej nr 6 w Żyrardowie)". 2. Zakres planowanych prac opisuje dokumentacja przetargowa na wykonanie robót budowlanych, która zamieszczona jest na stronie internetowej: http://bip.powiat-zyrardowski.pl/m,1099,zp272342020-remont-drogi-powiatowej-4730w-na-odcinkach-1-ul-jana-skrowaczewskiego-na-odcinku-od-ul-1.html 3. Do obowiązkóa. Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu umowy należy pełny zakres obowiązków określonych w art. 25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) i w przepisach wykonawczych. 4. Jeżeli będzie to wynikać ze specyfiki danych prac budowlanych, poza Inspektorem Nadzoru branży drogowej, Wykonawca skieruje do realizacji nadzoru inwestorskiego także inne osoby, posiadające uprawnienia w odpowiednich branżach. 5. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego zostały szczegółowo określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29927.18
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Prosta Projekt
Email wykonawcy: biuro@prostaprojekt.pl
Adres pocztowy: Piotrkowice, ul. Kielecka 37
Kod pocztowy: 25-020
Miejscowość: Cmielnik
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19434.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19434.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34317.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.