To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-12
Ogłoszenie nr 510168204-N-2019 z dnia 12-08-2019 r.
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer: Dostawa unitu stomatologicznego wraz z wyposażeniem dodatkowym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574593-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, Krajowy numer identyfikacyjny 13076183000000,
ul. ul. Strusia
4/8,
04-564
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 590 09 23, e-mail
malgorzata.pason@zoz-wawer.waw.pl, faks
22 812 07 96.
Adres strony internetowej (url): www.zoz-wawer.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa unitu stomatologicznego wraz z wyposażeniem dodatkowym
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZPZLO/Z-26/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Unitu stomatologicznego(1 szt.) wraz z wyposażeniem dodatkowym. 1.1 Dostarczone urządzenie winno być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 roku, w pełni sprawne i kompletne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji - opis przedmiotu zamówienia oraz posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie wymagane w treści ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych, świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania na terenie Polski, tj. certyfikat CE i deklarację zgodności. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania urządzenia rekondycjonowanego lub demonstracyjnego. 1.2 Zamawiający wymaga dostarczenia kompletnego sprzętu wraz z dokumentacją w języku polskim, 1.3 Za wykonanie zamówienia rozumie się: a) dostawę urządzenia wraz z wymaganym wyposażeniem dodatkowym i oprogramowaniem do Przychodni Rejonowej nr 3 Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wawer z siedzibą przy ul. Żegańskiej 13 w Warszawie, opracowanie projektu osłon stałych pomieszczenia, w którym zostanie zainstalowane urządzenie wraz z uzgodnieniem i zatwierdzeniem przez właściwą miejscowo jednostkę Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania dokumentacji w celu uzyskania właściwych zezwoleń administracyjnych ( tj. dopuszczenia aparatu do użytkowania oraz uzyskania zezwolenia na uruchomienie gabinetu stomatologicznego z wykorzystaniem aparatu rtg) oraz montażu osłon (jeżeli zaistnieje taka konieczność zgodnie z projektem osłon) po uzyskaniu stosownych zgód, b) montaż urządzenia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego (dane techniczne gabinetu stomatologicznego/implantologicznego wraz z rzutem pomieszczeń, opisem ścian i stopów, przekrojem A-A stanowią załącznik nr 3 do SIWZ) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczenia, c) wykonanie niezbędnych testów specjalistycznych, akceptacyjnych, bezpieczeństwa oraz jakości obrazowania, zgodnie z wymaganiami określonymi w treści Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 roku w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej, d) integracja z wykorzystywanym u Zamawiającego systemem komputerowym Zamawiający wymaga integracji aparatu RTG w unicie stomatologicznym z posiadanym systemem RIS/PACS (MediCom firmy MEDINET Systemy Informatyczne Sp. z o.o.) Podstawowymi wymaganiami jakie muszą być spełnione przez dostawcę aparatu RTG są: - zgodność oprogramowania obsługującego aparat ze standardem DICOM 3.0, - obsługa protokołów: DICOM Store, DICOM QUERY/RETRIVE, DICOM WORKLISTS, - możliwość przekazywania informacji do systemu MediCom RIS o personelu wykonującym badanie w tagach DICOM. Dostawca zapewni: - dostawę niezbędnych licencji oprogramowania MediCom ( dostawca MEDINET Systemy Informatyczne Sp. z o.o.), - integracja oferowanego urządzenia z systemem MediCom RIS/PACS, w tym zapewnienie szkoleń dla personelu pracowni diagnostyki obrazowej i administratorów SZPZLO Warszawa- Wawer Wszelkie koszty związane z dostawą licencji, pracami integracyjnymi i szkoleniem pokrywa Dostawca. Po integracji systemów wykonawca zgłasza gotowość odbioru, zamawiający zastrzega sobie termin 3 dni roboczych na odbiór integracji. W przypadku nie stwierdzenia usterek zamawiający podpisuje protokół odbioru. Szkolenia personelu w godzinach od 8 do 16 od pn. do pt. - termin szkolenia musi być uzgodniony nie później niż 6 dni przed szkoleniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33192410-9
Dodatkowe kody CPV: 33111600-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
125000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dentalholding Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
95358.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





