eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmAdaptacja pomieszczeń dla potrzeb Biura Obsługi Klienta WORD w Chełmie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-12

Ogłoszenie nr 510167784-N-2019 z dnia 12-08-2019 r.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego: Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Biura Obsługi Klienta WORD w Chełmie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572520-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Krajowy numer identyfikacyjny 11018299300000, ul. ul. Bieławin , 22-100 Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 082 5650890-91, e-mail sekretariat@word-chelm.internetdsl.pl, faks 082 5650890-91.
Adres strony internetowej (url): www.word.chelm.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: wojewódzka samorządowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Biura Obsługi Klienta WORD w Chełmie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WORD.ZP.231.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Biura Obsługi Klienta WORD w Chełmie" polegająca na wykonaniu niezbędnych prac budowlanych w celu adaptacji pomieszczenia sali szkoleniowej usytuowanej w budynku administracyjno - szkoleniowym Zamawiającego na potrzeby funkcjonowania Biura Obsługi Klienta, w skład których wchodzić będą następujące prace: a) wykonanie ścianki działowej z płyt kartonowo - gipsowych, b) wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z wełny mineralnej c) montaż ościeżnicy i skrzydeł drzwiowych d) wykonanie poszycia ścian szkieletowych z płyt pilśniowych twardych, e) wykonanie/wstawienie lady dla interesantów wraz z oszkleniem f) zamontowanie naświetli stałych - lustro weneckie, g) malowanie nawierzchni wewnętrznych, h) montaż drzwi aluminiowych przesuwnych. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Dokumentację projektową, którą stanowi: projekt budowlany /koncepcja/, stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 14 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23004.93
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OLSTAR Robert Starzyniec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świderska 115
Kod pocztowy: 03-128
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28296.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28296.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28296.06
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.