eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszPrzebudowa drogi powiatowej nr 4606P na odcinku Lisków-Zakrzyn-Koźlątków-Krzyżówki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-04

Ogłoszenie nr 510167730-N-2020 z dnia 04-09-2020 r.

Powiat Kaliski: Przebudowa drogi powiatowej nr 4606P na odcinku Lisków-Zakrzyn-Koźlątków-Krzyżówki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534129-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540085591-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Kaliski, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail organizacyjny@powiat.kalisz.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.powiat.kalisz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 4606P na odcinku Lisków-Zakrzyn-Koźlątków-Krzyżówki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.1.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są robotybudowlane związane z realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 4606P na odcinku Lisków-Zakrzyn-Koźlątków-Krzyżówki". 2. Zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 7 doSIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 4606P na odcinku Lisków-Zakrzyn-Koźlątków-Krzyżówki, o łącznej długości 9,113 km. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykonanezostaną m.in.: projekt tymczasowej organizacji ruchu i oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z tym projektem,roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, likwidacja przełomów, poszerzenie jezdni do 5,50 m, warstwawyrównawcza i warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej, wykonanie ścieżki rowerowej, wykonaniechodników, wykonanie skrzyżowań typu rondo (w m. Krzyżówki i Zakrzyn), odmulenie rowów, montaż barierenergochłonnych, oznakowanie poziome i pionowe, obsługa geodezyjna w tym geodezyjna inwentaryzacjapowykonawcza. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcęlub Podwykonawcę. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przezWykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacjizamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonujączynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli pracowników fizycznych, kierowców środkówtransportu, operatorów maszyn i urządzeń. 2) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w ppkt 1 nie dotyczy osóbpełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane napodstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy. 3) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowieo podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkichosób wykonujących wskazane wyżej czynności. 4) W terminie 14 dni od zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązanyjest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności określone w ppkt 1, zatrudnione sąna podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z2019 r. poz. 1040 ze zm.) wraz z wykazaniem m.in. imion i nazwisk pracowników, liczby tych osób, rodzaju umowyo pracę, wymiaru etatu oraz stanowiska (zakresu wykonywanych czynności). 5) W trakcie realizacji zamówienia nakażde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłożyZamawiającemu poświadczone za zgodność oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopieumów o pracę zanonimizowanych, w sposób zapewniający ochronę danych osobnych pracowników, zgodnie zprzepisami "RODO" [rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danychosobowych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1] (to jest w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników),imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 6) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest dowykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności. Zamawiającyuprawniony jest w szczególności do: a) żądania wyjaśnień, oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzeniaspełnienia ww. wymogu i dokonania ich oceny, b) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót, c) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę,Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzanie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7) Sankcje z tytułuniespełnienia wymogu, o którym mowa w ppkt 1: a) w przypadku nie złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt4-5, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 5000,00 zł brutto za każde zdarzenie, b) za oddelegowaniem dowykonywana prac na stanowiskach wskazanych w ppkt. 1 osób niezatrudnionych na podstawie umów o pracę - wwysokości 1000,00 zł brutto za każdy stwierdzony przypadek. 4. Standardy jakościowe zostały określone wdokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7 do SIWZ. 5. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będziezobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy zdnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2020 r. poz. 215) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku użycia w załącznikach doniniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe,mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrówtechnicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznychnie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach. 6. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jejzałącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemówreferencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważneopisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jestobowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymaganiaokreślone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zmawiający wymaga odWykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowaniewłasne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość - niezłożenie takiegozestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej).Wskazane w kosztorysie ofertowym/dokumentacji projektowej nazwy materiałów/producentów poprzedzonewyrazem "np." mają jedynie charakter przykładowy. Zaoferowanie produktu innego w takim przypadku, nie wymagazłożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych. 7. Zaleca się dokonania przez Wykonawców wizjilokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia i jego okolicy, w celu dokonania ocenydokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego orazpozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty. 8. Kody opisujące przedmiotzamówienia, zgodnie z CPV: 45.23.31.40-2 roboty drogowe, 45.23.32.20-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg. 9.Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9593227.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego S.A. Kalisz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Noskowska 3-5
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7860733.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7860733.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11436889.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.