Ogłoszenie z dnia 2019-08-09
Ogłoszenie nr 510167534-N-2019 z dnia 09-08-2019 r.
Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby
Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
oraz laboratoriów GIJHARS.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Krajowy numer identyfikacyjny 15294620000000,
ul. ul. Wspólna
30,
00-930
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 6232900, e-mail
przetargi@ijhars.gov.pl, faks
226 232 991.
Adres strony internetowej (url): www.ijhars.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych oraz laboratoriów GIJHARS.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GI-BAD-231-12/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia była dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno- Spożywczych oraz laboratoriów GIJHARS. Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Częścią zamówienia był rozdział. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz odpowiednio w załącznikach nr 2a-f do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48175.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Automatyka Biurowa Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49338.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Poznaniu, ul. Reymonta 11/13, 60-791 Poznań |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17861.76
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JM Data Sp. z o.o.Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20595.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Białymstoku, ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27362.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31366.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych Artykułów Rolno Spożywczych w Gdyni, Al. M. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 2 i art. 93 ust. 2 ustawy Zamawiający unieważnił postępowanie w Rozdziale 4. W Rozdziale 4 przedmiotowego postępowania nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych Artykułów Rolno-Spożywczych w Kielcach, ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6467.86
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JM Data Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7054.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16140.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JM Data Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16929.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwzględniając rodzaj i specyfikę zamówienia, rynek potencjalnych wykonawców oraz czas niezbędny do wykonania zamówienia, zawnioskowano o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę, na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) zwanej dalej "ustawą". Przedmiotem zamówienia była dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek, które są powszechnie dostępne i posiadają ustalone standardy jakościowe. Ustawa Pzp nie określa bliżej co należy rozumieć przez "dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych", jednak kierując się wykładnią językową, ustawowe pojęcie "powszechnie dostępny" należałoby rozumieć jako "dotyczący wszystkich, wszystkiego", pospolity, masowy, seryjny, popularny.Podobnie,pod pojęciem "ustalone standardy jakościowe" należy rozumieć: typy lub gatunki dostaw dokładnie określone, znormalizowane, odpowiadające przeciętnym, standardowym, a nie specyficznym wymaganiom (normom), nie wymagające indywidualnego podejścia.Materiały eksploatacyjne do drukarek, faksów i kopiarek są powszechnie dostępne, oferowane przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy, praktycznie nieograniczony do nich dostęp. Istotną cechą materiałów eksploatacyjnych jest ich typowość, podanie nazwy produktu i określenie podstawowych jego parametrów gwarantuje możliwość porównania cen produktów takiego samego rodzaju oferowanych przez różnych wykonawców.
Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia została ustalona na kwotę mniejszą niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Mając na uwadze powyższe, zastosowanie trybu zapytania o cenę w tym przypadku było jak najbardziej uzasadnione oraz zgodne z przepisami prawa.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





