eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZapewnienie serwisu informatycznego w lokalizacjach Banku Gospodarstwa Krajowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-04

Ogłoszenie nr 510167477-N-2020 z dnia 04-09-2020 r.

Bank Gospodarstwa Krajowego: Zapewnienie serwisu informatycznego w lokalizacjach Banku Gospodarstwa Krajowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552790-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540111658-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Bank Gospodarstwa Krajowego, Krajowy numer identyfikacyjny 000017319, ul. Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 599 80 48, e-mail sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl, faks +48 22 596 59 05.
Adres strony internetowej (url): www.bgk.pl www.bgk.eb2b.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zapewnienie serwisu informatycznego w lokalizacjach Banku Gospodarstwa Krajowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZZK/75/DI/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający podzielił przedmiotem zamówienia na zakres podstawowy zamówienia i zakres zamówienia objęty prawem opcji. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę Serwisu, w wybranych lokalizacjach Zamawiającego na terenie Polski, wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do niniejszego OPZ. Przy czym przez Serwis Zamawiający rozumie świadczenie wszelkich informatycznych usług serwisowych, w tym usług usuwania awarii oraz obsługi zgłoszeń usługowych we wszystkich lokalizacjach Zamawiającego, wraz z wykonaniem przeglądu zerowego. W ramach zamówienia podstawowego, za które Bank będzie ponosił stałą opłatę podstawową, Wykonawca będzie świadczył Serwis przez okres 12 miesięcy, liczony nie wcześniej niż od dn. 01.08.2020 r . oraz wykona usługę przeglądu zerowego, o którym mowa w części II pkt 7 OPZ. Zamówienie opcjonalne obejmuje: a. realizację zgłoszeń (powyżej 80 szt. zgłoszeń miesięcznie, określonych w ramach zamówienia podstawowego) zamawianych w postaci tzw. paczek po 20 szt. każda w ramach maksymalnej liczby paczek, określonej przez Zamawiającego w części II pkt 11 OPZ; b. przedłużenie okresu obowiązywania umowy w zakresie zamówienia podstawowego na kolejne 12 miesięcy; c. odrębne prace serwisowe lub usługowe, niż określone w zakresie zamówienia podstawowego, a znajdujące się w zakresie przedmiotu działalności Wykonawcy, których koszt będzie każdorazowo uzgadniany niezależnie, na podstawie ich określonej pracochłonności i stałej stawki za roboczodzień przyjętej do kalkulacji, w ramach maksymalnej liczby roboczodni (MD), określonej przez Zamawiającego w części II pkt 18 OPZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączeniami do OPZ oraz Istotne postanowienia umowy (IPU), które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach niniejszego zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji, w całości lub w części, jest zastrzeżone do wyłącznej decyzji Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub części Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie, ani jakiekolwiek roszczenie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zapewnienie serwisu informatycznego w lokalizacjach Banku Gospodarstwa Krajowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 665551.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IT Solution Factor Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Popularna 4/6
Kod pocztowy: 02-473
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 584004.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 584004.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8270520.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.