To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-09
Ogłoszenie nr 510167181-N-2019 z dnia 09-08-2019 r.
Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej: Dostawa do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie dwóch zestawów hydraulicznych narzędzi ratowniczych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556570-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540119090-N-2019; 540120824-N-2019;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 15012365700000,
ul. ul. Sabinowska
62/64,
42-200
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(034) 378 53 00, 378 53 01, e-mail
przetargi@cspsp.pl, faks
(034) 378 53 32.
Adres strony internetowej (url): www.cspsp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SAMODZIELNA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie dwóch zestawów hydraulicznych narzędzi ratowniczych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WT.2370.13.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch zestawów hydraulicznych narzędzi ratowniczych wraz z osprzętem. 2. W skład jednego zestawów hydraulicznych narzędzi ratowniczych wchodzi: 1) Pompa hydrauliczna szt. 1; 2) Rozpieracz ramieniowy hydrauliczny szt. 1; 3) Nożyce hydrauliczne szt. 1; 4) Rozpieracz kolumnowy hydrauliczny I szt. 1; 5) Rozpieracz kolumnowy hydrauliczny II szt. 1; 6) Hydrauliczne przewody zasilające szt. 2; 7) Mata sprzętowa szt. 2; 8) Zestaw łańcuchów kpl. 1; 9) Zestaw końcówek do rozpieracza kolumnowego kpl. 1; 10) Wspornik prosty pod rozpieracz cylindryczny szt. 1; 11) Urządzenie do przecinania szyb klejonych wraz z wybijakiem do szyb hartowanych szt. 1; 12) Zestaw 10 osłon do zabezpieczania ostrych krawędzi kpl. 1; 13) Osłona zabezpieczająca osobę poszkodowaną podczas wybijania szyb szt. 1; 14) Zestaw podkładów i klinów do stabilizacji (10 elementów) kpl. 1; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis jednego zestawu) stanowi załącznik nr 1 do siwz 4. Zaoferowany i dostarczony sprzęt musi być wyposażony w kompatybilny system połączeń szybkozłączami między urządzeniami obydwu zestawów w celu użycia ich wymiennie między zestawami. 5. Zamawiająca przewiduje możliwość zwiększenia jednorazowo minimalnej ilości towaru wymienionego w punkcie 1 z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia w okresie realizacji umowy minimalnej ilości towarów maksymalnie o następujące urządzenia: 1) 1 szt. nożyc hydraulicznych określonych w pkt. 4 Załącznika nr 1 stanowiącego opis przedmiotu zamówienia; 2) 1 szt. hydraulicznego rozpieracza ramieniowego określonego w pkt. 3 Załącznika nr 1 stanowiącego opis przedmiotu zamówienia; 3) 1 szt. hydraulicznego rozpieracza kolumnowego określonego w pkt. 6 Załącznika nr 1 stanowiącego opis przedmiotu zamówienia; 6. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającej, z którego może skorzystać do dnia 30.09.2019 r. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającą z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu; 7. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując go poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarowego, typu, symbolu, modelu lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech) 8. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. 9. Zaoferowane hydrauliczne narzędzia ratownicze najpóźniej w dniu dostarczenia ich do siedziby Zamawiającej muszą posiadać aktualne Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. 10. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającą to 36 miesięcy - (kryterium oceniane) liczone od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Maksymalny punktowany okres gwarancji - 120 miesięcy. 11. Wymagany okres rękojmi - 36 miesięcy. 12. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić bezpłatny serwis i przeglądy na dostarczone przedmioty w zaoferowanym okresie gwarancji. 13. Oznaczenie wg CPV: 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa. 14. Miejscem realizacji zamówienia (dostawy) będzie Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie ul. Sabinowskiej 62/64. 15. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury. 16. Oferowany do sprzedaży towar winien być w pierwszym gatunku, nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019, bez jakichkolwiek przeróbek. 17. Przedmiot zamówienia objęty jest 23% stawką podatku od towarów i usług. 18. Transport i dostawę do siedziby Zamawiającej zapewnia Wykonawca nieodpłatnie. 19. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie 6 pracowników Zamawiającej w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu. Termin szkolenia uzgodniony zostanie najpóźniej w trakcie odbioru towaru.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 35110000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zastosowano procedurę, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
205930.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Delta Service Stanisław Echilczuk, Iwona Kuziuk, Robert Wargenau Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
144279.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Przebudowa nawierzchni chodników ulicy Michała Ossowskiego po stronie południowej od skrzyżowania do bloków mieszkalnych
- "Wykonanie remontu balkonów na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych, stanowiących zasób komunalny gminy, zarz. i admi.przez ZGM TBS w Częstochowie oraz stanowiących własności ZGM TBS Częstochowa"
- Rezerwacja, wystawianie, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie dla pracowników, doktorantów, studentów oraz gości Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego oraz technicznego dla pracowników SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postępowanie
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Remont pobocza na drodze powiatowej DP 1083S Lipie Raczkowice w miejscowości Nowa Wieś
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa wyposażenia dla jednostek ochrony przeciwpożarowych z terenu gminy Świnoujście"
- Zakup i dostawa wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Barczewo i Gminy Jeziorany
- Dostawy zestawów ratowniczych w walizce.
- Zakup sprzętu ratowniczego w ramach zadania Wzmocnienie infrastruktury krytycznej dla bezpieczeństwa mieszkańców poprzez zakup wyposażenia - sprzętu ratowniczego dla OSP Racula
- Zakup lekkiego samochodu strażackiego uprzywilejowanego do przewozu 9 strażaków - ratowników oraz sprzętu dla jednostki OSP w Trzydniku Dużym
- Dostawa specjalistycznego sprzętu przeznaczonego do prowadzenia działań ratowniczych dla jedn. OSP Gminy Santok
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.