eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaDostawa do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie dwóch zestawów hydraulicznych narzędzi ratowniczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-09

Ogłoszenie nr 510167181-N-2019 z dnia 09-08-2019 r.

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej: Dostawa do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie dwóch zestawów hydraulicznych narzędzi ratowniczych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556570-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540119090-N-2019; 540120824-N-2019;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 15012365700000, ul. ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, e-mail przetargi@cspsp.pl, faks (034) 378 53 32.
Adres strony internetowej (url): www.cspsp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SAMODZIELNA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie dwóch zestawów hydraulicznych narzędzi ratowniczych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WT.2370.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch zestawów hydraulicznych narzędzi ratowniczych wraz z osprzętem. 2. W skład jednego zestawów hydraulicznych narzędzi ratowniczych wchodzi: 1) Pompa hydrauliczna szt. 1; 2) Rozpieracz ramieniowy hydrauliczny szt. 1; 3) Nożyce hydrauliczne szt. 1; 4) Rozpieracz kolumnowy hydrauliczny I szt. 1; 5) Rozpieracz kolumnowy hydrauliczny II szt. 1; 6) Hydrauliczne przewody zasilające szt. 2; 7) Mata sprzętowa szt. 2; 8) Zestaw łańcuchów kpl. 1; 9) Zestaw końcówek do rozpieracza kolumnowego kpl. 1; 10) Wspornik prosty pod rozpieracz cylindryczny szt. 1; 11) Urządzenie do przecinania szyb klejonych wraz z wybijakiem do szyb hartowanych szt. 1; 12) Zestaw 10 osłon do zabezpieczania ostrych krawędzi kpl. 1; 13) Osłona zabezpieczająca osobę poszkodowaną podczas wybijania szyb szt. 1; 14) Zestaw podkładów i klinów do stabilizacji (10 elementów) kpl. 1; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis jednego zestawu) stanowi załącznik nr 1 do siwz 4. Zaoferowany i dostarczony sprzęt musi być wyposażony w kompatybilny system połączeń szybkozłączami między urządzeniami obydwu zestawów w celu użycia ich wymiennie między zestawami. 5. Zamawiająca przewiduje możliwość zwiększenia jednorazowo minimalnej ilości towaru wymienionego w punkcie 1 z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia w okresie realizacji umowy minimalnej ilości towarów maksymalnie o następujące urządzenia: 1) 1 szt. nożyc hydraulicznych określonych w pkt. 4 Załącznika nr 1 stanowiącego opis przedmiotu zamówienia; 2) 1 szt. hydraulicznego rozpieracza ramieniowego określonego w pkt. 3 Załącznika nr 1 stanowiącego opis przedmiotu zamówienia; 3) 1 szt. hydraulicznego rozpieracza kolumnowego określonego w pkt. 6 Załącznika nr 1 stanowiącego opis przedmiotu zamówienia; 6. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającej, z którego może skorzystać do dnia 30.09.2019 r. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającą z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu; 7. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując go poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarowego, typu, symbolu, modelu lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech) 8. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. 9. Zaoferowane hydrauliczne narzędzia ratownicze najpóźniej w dniu dostarczenia ich do siedziby Zamawiającej muszą posiadać aktualne Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. 10. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającą to 36 miesięcy - (kryterium oceniane) liczone od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Maksymalny punktowany okres gwarancji - 120 miesięcy. 11. Wymagany okres rękojmi - 36 miesięcy. 12. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić bezpłatny serwis i przeglądy na dostarczone przedmioty w zaoferowanym okresie gwarancji. 13. Oznaczenie wg CPV: 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa. 14. Miejscem realizacji zamówienia (dostawy) będzie Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie ul. Sabinowskiej 62/64. 15. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury. 16. Oferowany do sprzedaży towar winien być w pierwszym gatunku, nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019, bez jakichkolwiek przeróbek. 17. Przedmiot zamówienia objęty jest 23% stawką podatku od towarów i usług. 18. Transport i dostawę do siedziby Zamawiającej zapewnia Wykonawca nieodpłatnie. 19. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie 6 pracowników Zamawiającej w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu. Termin szkolenia uzgodniony zostanie najpóźniej w trakcie odbioru towaru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 35110000-8


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zastosowano procedurę, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 205930.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Delta Service Stanisław Echilczuk, Iwona Kuziuk, Robert Wargenau Spółka Jawna
Email wykonawcy: zielonka@deltaservice.com.pl
Adres pocztowy: ul. Marecka 66
Kod pocztowy: 05-220
Miejscowość: Zielonka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144279.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 144279.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 144279.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.