eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śmigiel"Sukcesywna dostawa materiałów drogowych na potrzeby ZGKiM w Śmiglu Sp. z o.o. dla realizacji kontraktu pn. Przebudowa alei Paderewskiego w Śmiglu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-09

Ogłoszenie nr 510167001-N-2019 z dnia 09-08-2019 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Śmiglu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: "Sukcesywna dostawa materiałów drogowych na potrzeby ZGKiM w Śmiglu Sp. z o.o. dla realizacji kontraktu pn. Przebudowa alei Paderewskiego w Śmiglu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576328-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Śmiglu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 36606361700000, ul. ul. harcmistrza Łukomskiego 19, 64-030 Śmigiel, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 180 037, e-mail zgkim@zgkim-smigiel.pl, faks 655 180 127.
Adres strony internetowej (url): www.zgkim-smigiel.pl, www.bip.smigiel.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sukcesywna dostawa materiałów drogowych na potrzeby ZGKiM w Śmiglu Sp. z o.o. dla realizacji kontraktu pn. Przebudowa alei Paderewskiego w Śmiglu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/2019/ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów drogowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Śmiglu Sp. z o.o. dla realizacji kontraktu pn. "Przebudowa alei Paderewskiego w Śmiglu" w następujących ilościach: 1. Kostka betonowa "POLBRUK" behaton grubość 80mm szara m2 2 702 2. Kostka betonowa "NOSTALIT STAROBRUK" grubość 80mm czerwona m2 210 3. Kostka betonowa "NOSTALIT STAROBRUK" grubość 60mm złota jesień m2 755 4. Kostka betonowa "HOLLAND" prostokąt z fazą grubość 60mm szara m2 140 5. Krawężnik drogowy betonowy 15x30x100cm szt. 570 6. Krawężnik najazdowy betonowy 15x22x100cm szt. 186 7. Obrzeże betonowe 8x30x100cm szare szt. 1 200 8. Opornik drogowy betonowy 12x25x100cm szt. 38 Podane ilości materiałów drogowych mają charakter szacunkowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości materiałów w zakresie 20% wartości zamówienia. Wymagania: 1) Wszelkie dostarczone materiały muszą odpowiadać warunkom technicznym polskich norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, które co do jakości odpowiadają wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie Prawo budowlane. Wykonawca musi posiadać dokument potwierdzający posiadanie ważnej aprobaty technicznej na oferowany (dostarczany) towar, aktualną deklarację zgodności towaru z normami lub podobny temu dokument. 2) Materiały: kostka brukowa, krawężniki i obrzeża winny nadawać się do bezpośredniego wbudowania, natychmiastowego zagęszczenia. 3) Wymagane właściwości fizyczne i mechaniczne: a) Kostka betonowa - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu > 3,6 MPa; - nasiąkliwość < 6%; - odporność na zamrażanie/ rozmrażanie z udziałem soli odladzających KLASA 3D. b) Krawężniki - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu > 3,5 MPa; - nasiąkliwość < 6%; - odporność na zamrażanie/ rozmrażanie z udziałem soli odladzających KLASA 3D. 4) Odbioru palet będzie dokonywał Wykonawca, sukcesywnie w miarę ich opróżnienia przez Zamawiającego; po uprzednim powiadomieniu i uzgodnieniu z Wykonawcą terminu ich odbioru. Uzgodnienia pomiędzy Stronami będą odbywały się w formie (faksem, e-mailem). Zwrot wszystkich palet nastąpi do dnia 31.12.2019 r. 5) W zamian za palety nie nadające się do powtórnego wykorzystania, Wykonawca obciąży Zamawiającego kosztem zakupu palet odpowiadających właściwościom i parametrom jakościowym palet na których zostały zakupione materiały drogowe. Koszt palety zostanie określony przez Wykonawcę w Formularzu Oferty - Załączniku nr 1 do niniejszej IDW.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44113000-5


Dodatkowe kody CPV: 44113100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130242.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych "TERRAZZO"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 64-840 Budzyń
Kod pocztowy: 64-840
Miejscowość: Kąkolewice 31
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130242.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130242.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147457.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.