eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rusocin › Poprawa warunków dydaktyczno - socjalnych w warsztatach ZSR CKP w Rusocinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-02

Ogłoszenie nr 510166168-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.

Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie: Poprawa warunków dydaktyczno - socjalnych w warsztatach ZSR CKP w Rusocinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565526-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie, Krajowy numer identyfikacyjny 98625000000000, ul. ul. Rataja 12, 83-031 Rusocin, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 822 916, e-mail zsrckp@op.pl, faks 586 822 916.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-gdanski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa warunków dydaktyczno - socjalnych w warsztatach ZSR CKP w Rusocinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.17.2020.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest poprawa warunków dydaktyczno - socjalnych w warsztatach ZSR CKP w Rusocinie przy ul. Macieja Rataja 12, dz. Nr 2032/6 Obręb Łęgowo. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje miedzy innymi roboty: ? remont wybranych pomieszczeń warsztatów z dostosowaniem ich dla potrzeb pracowni diagnostycznych; ? remont z wymianą podejść wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania; ? wymiana instalacji elektrycznych; ? wykonanie instalacji sprężonego powietrza; ? wykonanie instalacji wyciągu spalin. Parametry techniczne budynku warsztatów: ? budynek jednokondygnacyjny; ? wysokość 5,20 m (budynek niski); ? powierzchnia użytkowa podlegająca przebudowie w zakresie budowlanym 336,5 m2 ? powierzchnia użytkowa podlegająca przebudowie w zakresie instalacji elektrycznych 454,0 m2 ? dach jednospadowy - kat nachylenia 3 stopnie; układ konstrukcyjny obiektu budowlanego ? budynek wybudowany w technologii tradycyjnej: ściany murowane z bloczków gazobetonowych, ? stropodach w oparciu o belki stalowe na których ułożono płyty korytkowe oraz warstwę izolacji termicznej. W stropodachu otwory zamknięte świetlikami z wypełnieniem z poliwęglanu komorowego. ? ławy fundamentowe wylewane, żelbetowe, ? tynki zewnętrzne i wewnętrzne: cementowo - wapienne kat. III. wyposażenie budowlano-instalacyjne budynku ? instalacja elektroenergetyczna i teletechniczna; ? instalacja wewnętrzna i zewnętrzna kanalizacji sanitarnej; ? instalacja wewnętrzna i zewnętrzna sieci wodociągowej; ? instalacja centralnego ogrzewania; ? instalacja kanalizacji deszczowej - odwodnienie dachu; 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem terminu zakończenia robót w terminie 7 dni po podpisaniu umowy; 2) protokolarnego przejęcia placu budowy w terminie wskazanym w §2 ust.3 umowy, 3) zabezpieczenia placu budowy z zachowaniem najwyższej staranności i z uwzględnieniem specyfiki robót, 4) terminowego wykonania robót, 5) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową i ofertą Wykonawcy oraz z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa, 6) zapewnienia przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, 7) przygotowania planu BIOZ, z przekazaniem 1 egz. Zamawiającemu; 8) przestrzegania zatwierdzonego planu BIOZ; 9) prowadzenia robót uciążliwych mogących zakłócić funkcjonowanie placówki po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym w terminie min. 2 dni przed ich rozpoczęciem. 10) zapewnienia stałego nadzoru robót przez kierownika robót; 11) zgłaszania przedstawicielowi Zamawiającego do sprawdzenia lub odbioru wykonanych robót ulegających zakryciu bądź zanikających, zgodnie z postanowieniami § 7 niniejszej umowy, 12) zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego oraz uczestnictwo w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcie stwierdzonych wad, zgodnie z postanowieniami umowy; 13) ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, 14) dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie na bieżąco terenu robót w należytym stanie oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych a także doprowadzenia do należytego stanu i porządku placu budowy po zakończeniu prac, 15) ponoszenia odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 16) pokrywania wszelkich kosztów wynikłych z wykonania, utrzymywania i zorganizowania placu budowy; 17) zorganizowanie terenu budowy i jej zaplecza, w tym wykonania - własnym staraniem i na własny koszt- tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności: a) punktu poboru energii elektrycznej; b) punktu poboru wody ; c) zaplecza socjalno-magazynowego; d) kontenera na wywóz nieczystości stałych i płynnych; e) ogrodzenia terenu budowy wraz z niezbędnym oznakowaniem (tablice informacyjne, tymczasowe urządzenia, znaki itp.); 18) pokrywania wszelkich kosztów wynikłych z wykonania , utrzymania i zorganizowania placu budowy; 19) pokrycia kosztów związanych z dopuszczeniem do eksploatacji urządzeń technicznych przez UDT wraz z przygotowaniem koniecznej dokumentacji; 20) użycia wszelkich kroków zapobiegawczych niezbędnych do zabezpieczenia praw właścicieli posesji przylegających do terenu budowy; 21) wykonania instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz wyposażenia obiektu w gaśnice i oznakowanie pożarnicze znakami informacyjnymi, zgodnie z obowiązującymi normami, oraz opracowania planu ewakuacji; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na odbiór końcowy 2 egz. dokumentacji powykonawczej dla wszystkich branż zatwierdzonej podpisem inspektora nadzoru 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 5 do SIWZ). UWAGA: 4. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną, na którą składają się: ? Projekt budowlany (część architektoniczna); ? Projekt budowlany (część elektryczna); ? Branżowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; ? Przedmiar robót; 6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 7. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy w tym m.in: wykonywanie robót ogólnobudowlanych (tj. murarskich, tynkarskich, malarskich, dociepleniowych, instalacyjnych- elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych, dekarskich, ciesielskich, prace ziemne ręczne i mechaniczne,); z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych lub zaniechanych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Wprowadzenie robót zamiennych lub zaniechanych jest możliwe jeśli: ? stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie, istniejących obiektach budowlanych lub błędów w dokumentacji projektowej, ? wystąpienia niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej, ? w wyniku porozumienia stron w przypadku stwierdzenia, iż zastosowanie danego materiału będzie korzystniejsze pod względem ekonomicznym i funkcjonalnym. ? w wyniku stwierdzenia iż poszczególne elementy przewidziane do wymiany są w dobrym stanie technicznym umożliwiającym dalszą eksploatację; 10. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp uwzględnił w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników budynków

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45330000-9, 42123400-1, 45262522-6, 45410000-4, 45432210-9, 45432100-5, 45442100-8, 45421160-2, 45421131-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 254940.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma BOLEK I LOLEK Bogdan Janusz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Górna 2
Kod pocztowy: 83-250
Miejscowość: Skarszewy
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 289952.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 289952.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 391728.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.