eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa autoklawu do sterylizacji pożywek mikrobiologicznych wraz z montażem, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu i przeglądami konserwacyjnymi w okresie gwarancji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-07

Ogłoszenie nr 510165100-N-2019 z dnia 07-08-2019 r.

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie: Dostawa autoklawu do sterylizacji pożywek mikrobiologicznych wraz z montażem, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu i przeglądami konserwacyjnymi w okresie gwarancji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564987-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 29179900000000, ul. ul. Żelazna 79, 00-875 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 620 90 01-06 w. 176, e-mail anna.pasniczek@wsse.waw.pl, faks 22 620 90 01- 06 w. 128.
Adres strony internetowej (url): www.wsse.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa autoklawu do sterylizacji pożywek mikrobiologicznych wraz z montażem, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu i przeglądami konserwacyjnymi w okresie gwarancji

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-11/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego autoklawu do sterylizacji pożywek mikrobiologicznych wraz z montażem, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu i przeglądami konserwacyjnymi w okresie gwarancji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w IV kwartale 2018 r. Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych, uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty minimum 24 miesięczną gwarancją. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis gwarancyjny zgodnie z zaleceniami producenta. Wymagany czas naprawy urządzenia do 48 godzin roboczych od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Wymagane jest, aby dostarczony przedmiot zamówienia oznaczony był symbolem CE, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2016r., poz. 806) i ma spełniać normę tj: EN 285:2016; Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym transport dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (w terminie i na miejsce ustalone z Zamawiającym), uruchomienie (oddaniem do eksploatacji), przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia w ilości ok. 10 osób uzyskanie niezbędnych pozwoleń w UDT, przeglądy konserwacyjne w okresie gwarancji, leżą po stronie Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, montaż, uruchomienie (oddanie do eksploatacji w tym uzyskanie niezbędnych pozwoleń Urzędu Dozoru Technicznego), przeszkolenie personelu zgodnie z terminem wskazanym w ofercie ale nie dłuższym niż do 12 tygodni od dnia podpisania Umowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty we wzorze umowy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 153458.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DONSERV Wojciech Kaca
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spisaka 31
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 177858.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 177858.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177858.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.