To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-07
Ogłoszenie nr 510165100-N-2019 z dnia 07-08-2019 r.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie: Dostawa autoklawu do sterylizacji pożywek mikrobiologicznych wraz z montażem, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu i przeglądami konserwacyjnymi w okresie gwarancji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564987-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 29179900000000,
ul. ul. Żelazna
79,
00-875
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 620 90 01-06 w. 176, e-mail
anna.pasniczek@wsse.waw.pl, faks
22 620 90 01- 06 w. 128.
Adres strony internetowej (url): www.wsse.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa autoklawu do sterylizacji pożywek mikrobiologicznych wraz z montażem, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu i przeglądami konserwacyjnymi w okresie gwarancji
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-11/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego autoklawu do sterylizacji pożywek mikrobiologicznych wraz z montażem, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu i przeglądami konserwacyjnymi w okresie gwarancji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w IV kwartale 2018 r. Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych, uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty minimum 24 miesięczną gwarancją. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis gwarancyjny zgodnie z zaleceniami producenta. Wymagany czas naprawy urządzenia do 48 godzin roboczych od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Wymagane jest, aby dostarczony przedmiot zamówienia oznaczony był symbolem CE, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2016r., poz. 806) i ma spełniać normę tj: EN 285:2016; Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym transport dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (w terminie i na miejsce ustalone z Zamawiającym), uruchomienie (oddaniem do eksploatacji), przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia w ilości ok. 10 osób uzyskanie niezbędnych pozwoleń w UDT, przeglądy konserwacyjne w okresie gwarancji, leżą po stronie Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, montaż, uruchomienie (oddanie do eksploatacji w tym uzyskanie niezbędnych pozwoleń Urzędu Dozoru Technicznego), przeszkolenie personelu zgodnie z terminem wskazanym w ofercie ale nie dłuższym niż do 12 tygodni od dnia podpisania Umowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty we wzorze umowy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
153458.59
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DONSERV Wojciech Kaca
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
177858.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- "Dostawa układu do przetwórstwa tworzyw termoplastycznych"
- dostawa spektrometru ręcznego XRF dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa symulatora działania systemu nawigacji satelitarnej na potrzeby projektu "Studia 5.0. Programy studiów dla kluczowych branż krajowego przemysłu"
- DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





