eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-07

Ogłoszenie nr 510164682-N-2019 z dnia 07-08-2019 r.

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562479-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540133550-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku, Krajowy numer identyfikacyjny 33004451300000, ul. ul. Mickiewicza 2, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 726 300, e-mail e.nowik@szczecinek.lasy.gov.pl, faks 943 726 301.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZI.270.2.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Komputer typ All-in-one do prac biurowych: szt. 91, w tym: - z klawiaturą i myszką USB: szt. 63, - z klawiaturą i myszką bezprzewodową: szt. 28, - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 15 do SIWZ. 2. Komputer All-in-one dla leśniczego: szt. 39, - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 16 do SIWZ. 3. Notebook z matrycą 15" do prac biurowych: szt. 42, w tym: - bez stacji dokującej: szt. 9, - ze stacją dokującą: szt. 13, - ze stacją dokującą i klawiaturą num., monitorem i klawiaturą zew.: szt. 20, - szczegółowy opis stanowią załączniki nr 17, 18, 22 do SIWZ. 4. Notebook z matrycą 15" do map numerycznych: szt. 10, w tym: - bez stacji dokującej: szt. 2, - ze stacją dokującą: szt. 6, - ze stacją dokującą i klawiaturą num., monitorem i klawiaturą zew.: szt. 2, - szczegółowy opis stanowią załączniki nr 19, 20, 22 do SIWZ. 5. Notebook z matrycą 15" pod wirtualizację: szt. 3, - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 21 do SIWZ. Sprzęt musi posiadać system operacyjny zgodnie ze specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający oczekuje spełnienia przez Wykonawcę następujących warunków: 1. Dostawa do jednostek Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 14 maksymalnie 40 dni od daty podpisania umowy. 2. Serwis gwarancyjny realizowany w miejscu instalacji sprzętu przez min. 3 - lata, wydłużenie okresu gwarancyjnego będzie dodatkowo punktowane w ramach kryteriów oceny ofert. 3. Czas reakcji na zgłoszenie maksymalnie 3 godziny, maksymalny czas naprawy - 96 godzin. W przypadku braku możliwości naprawy w wyznaczonym terminie, niezbędne jest dostarczenie sprzętu zastępczego umożliwiającego pracę na dysku ze sprzętu uszkodzonego bez konieczności instalacji narzędzi. Przez czas reakcji rozumiemy okres, od momentu zgłoszenia serwisowego potwierdzonego nadaniem identyfikatora zgłoszenia przez Wykonawcę, do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę. Przez czas naprawy rozumiemy okres, od momentu przyjęcia zgłoszenia serwisowego, do momentu, w jakim zostanie przywrócona pierwotna normatywna funkcjonalność i efektywność działania systemu. 4. W przypadku oferowania serwisu producenta konieczna będzie rejestracja sprzętu i przedstawienie Zamawiającemu stosownej informacji. 5. Wszystkie urządzenia muszą posiadać instrukcje użytkownika w języku polskim. 6. Urządzenia wraz z zainstalowanym na nich oprogramowaniem muszą pochodzić z legalnego źródła (oficjalny kanał dystrybucyjny na Polskę, opłacone cło i niezbędne podatki) i być przeznaczone do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30231300-0


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 608000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COMDREV.PL
Email wykonawcy: biuro@comdrev.com.pl
Adres pocztowy: Pl. Winniczny 12
Kod pocztowy: 78-400
Miejscowość: Szczecinek
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 671932.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 667644.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 862481.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.