Ogłoszenie z dnia 2019-08-06
Ogłoszenie nr 510163666-N-2019 z dnia 06-08-2019 r.
Gmina Przytyk: Rodzinne Strefy Aktywności w miejscowościach: Domaniów, Studzienice, Kaszewska Wola, Wygnanów gmina Przytyk.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5879-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Przytyk, Krajowy numer identyfikacyjny 54536600000000,
ul. ul. Zachęta
57,
26-650
Przytyk, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
048 6180095 w. 35, e-mail
budownictwo@przytyk.pl, faks
486 180 087.
Adres strony internetowej (url): www.bip.przytyk.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rodzinne Strefy Aktywności w miejscowościach: Domaniów, Studzienice, Kaszewska Wola, Wygnanów gmina Przytyk.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):B.272.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rodzinne Strefy Aktywności w miejscowościach: Domaniów, Studzienice, Kaszewska Wola, Wygnanów gmina Przytyk. 2.Lokalizacja inwestycji i zakres zamówienia: 2.1 a) Miejscowość Domaniów na działce nr ewid.gr 163/1 obejmuje: dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, strefy relaksu, placu zabaw i urządzeń pomocniczych. Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej: 1) Urządzenie typu wyciąg górny + krzesło, 2) Urządzenie orbitrek + narciarz, 3) Urządzenie biegacz + twister, Dostawa i montaż urządzeń strefy relaksu; 1) ławka z oparciem - 4 szt, 2) stolik do gry w szachy/warcaby - 1 szt, 3) stół do gry w pink-ponga - 1 szt. Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw; 1) zestaw gimnastyczny sześciokątny - 1 szt, 2) urządzenie linowe -szt, 3) zestaw sprawnościowo-rekreacyjny - 1 szt, 4) przeplotnia - 1 szt, 5) urządzenie ruchome - 1 szt, 6) ogrodzenie panelowe - 54,00 mb, 7) furtka panelowa - 1 szt, Dostawa i montaż - urządzeń pomocniczych: 1) regulamin siłowni plenerowej - 1 szt, 2) regulamin placu zabaw - 1 szt, 3) kosz na śmieci - 2 szt, 4) stojak na rowery - 1 szt, 2.1 b. Miejscowość Studzienice na działce nr ewid.gr 79 obejmuje: dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, strefy relaksu, placu zabaw i urządzeń pomocniczych. Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej: 1) Urządzenie typu wyciąg górny + krzesło, 2) Urządzenie orbitrek + narciarz, 3) Urządzenie biegacz + twister, Dostawa i montaż urządzeń strefy relaksu; 1) ławka z oparciem - 4 szt, 2) stolik do gry w szachy/warcaby - 1 szt, 3) stół do gry w pink-ponga - 1 szt. Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw; 1) zestaw gimnastyczny sześciokątny - 1 szt, 2) urządzenie linowe -szt, 3) zestaw sprawnościowo-rekreacyjny - 1 szt, 4) przeplotnia - 1 szt, 5) urządzenie ruchome - 1 szt, 6) ogrodzenie panelowe - 54,00 mb, 7) furtka panelowa - 1 szt, Dostawa i montaż - urządzeń pomocniczych: 1. regulamin siłowni plenerowej - 1 szt, 2. regulamin placu zabaw - 1 szt, 3. kosz na śmieci - 2 szt, 4. stojak na rowery - 1 szt, 2.1 c. Miejscowość Kaszewska Wola na działce nr ewid.gr 166/1 obejmuje: dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, strefy relaksu, placu zabaw i urządzeń pomocniczych. Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej: 1) Urządzenie typu wyciąg górny + krzesło, 2) Urządzenie orbitrek + narciarz, 3) Urządzenie biegacz + twister, Dostawa i montaż urządzeń strefy relaksu; 1) ławka z oparciem - 4 szt, 2) stolik do gry w szachy/warcaby - 1 szt, 3) stół do gry w pink-ponga - 1 szt. Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw; 1) zestaw gimnastyczny sześciokątny - 1 szt, 2) urządzenie linowe -szt, 3) zestaw sprawnościowo-rekreacyjny - 1 szt, 4) huśtawka wahadłowa typu bocianie gniazdo - 1 szt, 5) karuzela linowa - 1 szt, 6) ogrodzenie panelowe - 54,00 mb, 7) furtka panelowa - 1 szt, Dostawa i montaż - urządzeń pomocniczych: 1) regulamin siłowni plenerowej - 1 szt, 2) regulamin placu zabaw - 1 szt, 3) kosz na śmieci - 2 szt, 4) stojak na rowery - 1 szt, 2.1 d. Miejscowość Wygnanów działka nr ewid.gr 864 obejmuje: dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, strefy relaksu, placu zabaw i urządzeń pomocniczych. Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej: 1) Urządzenie typu wyciąg górny + krzesło, 2) Urządzenie orbitrek + narciarz, 3) Urządzenie biegacz + twister, Dostawa i montaż urządzeń strefy relaksu; 1) ławka z oparciem - 4 szt, 2) stolik do gry w szachy/warcaby - 1 szt, 3) stół do gry w pink-ponga - 1 szt. Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw; 1) zestaw gimnastyczny sześciokątny - 1 szt, 2) urządzenie linowe - 1 szt, 3) zestaw sprawnościowo-rekreacyjny - 1 szt, 4) huśtawka wahadłowa typu bocianie gniazdo - 1 szt, 5) karuzela linowa - 1 szt, 6) ogrodzenie panelowe - 54,00 mb, 7) furtka panelowa - 1 szt, Dostawa i montaż - urządzeń pomocniczych: 1) regulamin siłowni plenerowej - 1 szt, 2) regulamin placu zabaw - 1 szt, 3) kosz na śmieci - 2 szt, 4) stojak na rowery - 1 szt, Urządzenia wyżej wymienione winny być dostarczone i zamontowane zgodnie z wytycznymi producenta. Zamówienie winno być wykonane zgodnie z projektem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik do SIWZ oraz zgodnie z normami polskimi europejskimi oraz posiadać certyfikaty zgodności z normami lub atestami fabrycznymi - deklaracja zgodności z normą PN-EN 16630:2015-06 lub PN-EN 1176:2009. Urządzenia winny być fabrycznie nowe. Konstrukcja urządzeń z rur fabrycznie ocynkowanych ogniowo oraz podwójnie malowanych proszkowo w wybranych kolorach RAL przez Zamawiającego, wszystkie uchwyty zabezpieczone tworzywem antypoślizgowym. Strefa siłowni plenerowej obejmuje powierzchnię 187,50 m2 z nawierzchnią trawiastą, strefa placu zabaw obejmuję powierzchnię 187,50m2 z nawierzchnią piaskową. W strefie siłowni zaplanowano jedno nasadzenie drzewa liściastego o wys. min. 200-300 cm, o średnicy min.10,00cm. Wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót który jest dokumentem poglądowym. 2.2a. Dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt. 2.2 obejmuje: 1) projekty techniczne, 2) specyfikacje techniczne, 3) przedmiary robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający - zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3.Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy (dot. wszystkich); b) pełna obsługa geodezyjna, w tym inwentaryzacja powykonawcza po 3 egz. na dzień odbioru końcowego (dot. każdej z 4 stref), c) wykonanie tablic informacyjnych o wymiarach min. 60 x 80 cm, z trwałych materiałów (stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, napisy kolorowe na białym tle), wolnostojącej (ostateczna treść zapisu na tablicy podlega uzgodnieniu z Zamawiającym), d) zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia, e) odtworzenie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, nawierzchni lub instalacji, f) uzyskanie zgody oraz koszty na korzystanie z wody i energii elektrycznej oraz innych niezbędnych przy realizacji zadania we własnym zakresie, g) uporządkowanie terenów po budowach, likwidacja placów budów, h) kosztorys powykonawczy ( po 1 egz. dla każdej strefy) uwzględniający pełen zakres wykonanych robót, sporządzony wg systematyki przyjętej w przedmiarach robót, h) atesty, aprobaty i inne dokumenty na wbudowane materiały ; oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.3a.W przypadku stwierdzenia rozbieżności w treści dokumentacji projektowej przyjmuje się, że zadaniem wykonawcy jest wykonania robót, dostaw i usług w najszerszym zakresie jaki wynika z któregokolwiek zapisu dokumentacji, a dodatkowo jaki jest konieczny lub uzasadniony do wykonania dla osiągnięcia głównego celu zamówienia jakim jest budowa Rodzinnych Stref Aktywności na terenie gminy Przytyk w miejscowościach: Domaniów, Studzienice, Kaszewska Wola, Wygnanów w zakresie i standardzie wynikającym z załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz umożliwiającym jej prawidłową eksploatację. Wykonawca ma obowiązek wykonania zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi zasadami, przepisami zawartymi w Polskich Normach i innych dla przedmiotowego zamówienia. 2.4.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 36 miesięcy. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji każdej zamówienia: roboty związane z dostawą i montażem urządzeń, roboty dot. zieleni , nawierzchni, były przez Wykonawcę a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8
Dodatkowe kody CPV: 43325000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
450658.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Comes Sokołowscy Sp.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
407895.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PRZYTYK
więcej: przetargi PRZYTYK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa lub doposażenie istniejących, przynależących do żłobków lub klubów dziecięcych placów zabaw w Mieście Krasnystaw w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025 w Żłobku Miejskim
- Modernizacja infrastruktury sportowej w Liceum Ogólnokształcącym im. II Armii Wojska Polskiego w Trzebnicy
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Barczewie dz. nr nr 78; 79/ 3 obręb 2 m. Barczewo gm. Barczewo - ul. Wojska Polskiego 36, 11-010 Barczewo
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Remont i modernizacja boiska przy Powiatowym Zespole Szkół nr 2 w Trzebnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





