To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-27
Ogłoszenie nr 510161719-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi: "Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 109 w Łodzi w sprzęt informatyczno - biurowy w ramach projektu pt. "Edukacja na poziomie europejskim. Kształcenie kompetencji kluczowych." współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Edukacja na poziomie europejskim. Kształcenie kompetencji kluczowych" (umowa o dofinansowanie nr RPLD.11.01.02-10-0112/18-00) współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa: XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Dział XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie: XI.1.4 Kształcenie ogólne - miasto Łódź)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544768-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540096134-N-2020, 540098851-N-2020, 540102758-N-2020, 540105264-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
ZAMAWIAJĄCY Szkoła Podstawowa nr 109 im. L. Wawrzyńskiej, ul. Pryncypalna 74,93-379 Łódź, PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź tel.: +48 (42) 638-48-88, e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 00051418200000,
ul. ks. I. J. Skorupki
21,
90-532
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 638 48 88, e-mail
m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl, faks
42 638 48 77.
Adres strony internetowej (url): http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 109 w Łodzi w sprzęt informatyczno - biurowy w ramach projektu pt. "Edukacja na poziomie europejskim. Kształcenie kompetencji kluczowych." współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DOA-ZP-III.271.116.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostarczenie do kupującego Szkoły Podstawowej nr 109 w Łodzi sprzętu komputerowego (zestawy komputerowe, laptopy, monitory), sprzętu biurowego (kserokopiarki, drukarki, sprzęty wielofunkcyjne) oraz sprzętu multimedialnego (tablice interaktywne, projektory, aparaty fotograficzne, sprzęt audio i wideo) do wykorzystania podczas realizacji projektu oraz po jego zakończeniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 4 nw. części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa Mobilnego urządzenia mającego funkcję komputera - tablet |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8415
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALLTECH S.J. ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10350.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu biurowego. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24272
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALLTECH S.J. ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26092.91
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6814.51
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8381.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Dostawa mebli biurowych w ramach programu "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2".
- "Wynajem sali szkoleniowej i świadczenie usługi restauracyjnej na terenie miasta Łodzi"
- Przeprowadzenie szkolenia "Barber od podstaw"
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w prasie drukowanej płatnej oraz w serwisach internetowych w okresie 6 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycja w zrównoważoną gospodarkę wodno - ściekową w Gminie Czarna Dąbrówka dla terenów poza aglomeracją POSTĘPOWANIE II
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego i komputerowego w związku z realizacją projektu grantowego "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
- Badawczo-dydaktyczna czworonożna platforma krocząca.
- Odkrywcy świata-adaptacja o modernizacja Przedszkola im. Marii Konopnickiej w Jastrowiu- zakup wyposażenia+ zakup oprogramowania
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Starostwa powiatowego w Chrzanowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.