Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00154678/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
- 2025/BZP 00165248/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia informatycznego i biurowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opatowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Opatowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 17
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia informatycznego i biurowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcedfda9-0898-4497-a94a-3cfd9559fd23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075490/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostwa zestawow komputerowych z oprogramowaniem i licencjami.
1.2.8 Zakup i dostawa serwerów, serwerów NAS oraz macierzy
1.2.9 Zakup i dostawa oprogramowania, dysków zewnętrznych oraz UPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest cz. 1 z budżetu Powiatu Opatowskiego, cz. 2-3 w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” finansowanego z grantu w ramach zadania pn.: „Zwiększenie poziomu cyberbezpieceństwa Powiatu Opatowskiego” priorytet „II Zaawansowane usługi cyfrowe” w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154678
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI-II.272.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 318262,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, licencjami.
Część obejmuje dostawę komputerów stacjonarnych w ilości 14 szt z oprogramowaniem, monitorem i akcesoriami. Sprzęt będzie wykorzystywany dla potrzeb pracowników Starostwa Powiatowego w Opatowie w tym m.in. aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, programów dziedzinowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych, funkcjonalnych oraz ilościach zawiera załącznik 6 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 68005,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II:Zakup i dostawa serwerów, serwerów NAS oraz macierzy
Część obejmuje dostawę 3 serwerów z instalacją i akcesoriami w tym na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Czachowie, Domu Pomocy Społecznej w Sobowie i Powiatowego Urzędu pracy w Opatowie, Macierz dyskowa NAS szt 4 - na potrzeby Starostwa Powiatowego w Opatowie, Domu Pomocy Społecznej w Czachowie, Domu Pomocy Społecznej w Sobowie i Powiatowego Urzędu pracy w Opatowie,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych, funkcjonalnych oraz ilościach zawiera załącznik 6 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 242677,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III:Zakup i dostawa oprogramowania, dysków zewnętrznych oraz UPS
Część obejmuje Dysk zewnętrzny do tworzenia dodatkowych kopii bezpieczeństwa – 2 szt., UPS do NAS – 2 szt., UPS do serwera – 2 szt. na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Czachowie, Domu Pomocy Społecznej w Sobowie. Oprogramowanie do backupu i archiwizacji danych - 1 szt. na potrzeby Starostwa Powiatowego w Opatowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych, funkcjonalnych oraz ilościach zawiera załącznik 6 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 7579,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77868,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183823,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77868,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER KOMPUTERY TOMASZ ŁAPA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612143509
7.3.3) Ulica: Ludwika Waryńskiego, nr 53A
7.3.4) Miejscowość: Ostrowcu świętokrzyskim
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77868,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257751,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737738,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257751,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cocon Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761586447
7.3.3) Ulica: Dworcowa 10a
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257751,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9457,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111069,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9457,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572506821
7.3.3) Ulica: ul. GŁOWACKIEGO, nr 7,
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-368
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9457,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Baborowie i jednostkach podległych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie " Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania wraz z usługą wdrożenia na potrzeby realizacji projektu: "Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wiśniowa"
- Dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowani
- Zakup trzech serwerów wraz z dostawą, montażem, instalacją i unieruchomieniem w środowisku Zamawiającego.
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.