eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Modernizacja leśniczówki Pijawne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-01

Ogłoszenie nr 510160566-N-2019 z dnia 01-08-2019 r.

Nadleśnictwo Suwałki: Modernizacja leśniczówki Pijawne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550830-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Suwałki, Krajowy numer identyfikacyjny 79050489800000, ul. ul. Wojska Polskiego 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 5664295-7, e-mail suwalki@bialystok.lasy.gov.pl, faks 875 662 878.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_suwalki/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka nie posiadająca Osobowości prawnej - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja leśniczówki Pijawne

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót modernizacyjnych w budynku mieszkalnym (adres administracyjny: Pijawne Polskie 1, 16-304 Nowinka). Zakres zamówienia polega w szczególności na: 1) Część budowlana:a) docieplenie fundamentów, b) docieplenie ścian i poddasza wełną mineralną, c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nową energooszczędną (stolarka drewniana), d) wymiana elewacji wraz z dwukrotną impregnacją desek, e) skucie i ułożenie nowej glazury i terakoty w kancelarii, dwóch łazienkach, kuchni i holu, f) wymiana istniejących umywalek, sedesów, wanny oraz prysznica (miski ustępowe -podwieszane, kompletne umywalki z szafkami podwieszanymi), g) wymiana schodów wewnętrznych wraz z balustradą, h) wykonanie dodatkowego sanitariatu przy kancelarii wraz z wyposażeniem (podwieszana miska ustępowa, podwieszana umywalka z szafką, kosz na śmieci, wieszak na papier toaletowy, wieszak na ręcznik, dozownik na mydło, szczotka do wc, lustro itp.), i) demontaż starego trzonu kuchennego w kuchni, j) cyklinowanie oraz lakierowanie istniejących parkietów, k) gładzenie i malowanie wewnętrznych ścian i sufitów (jedna ściana drewniana w kancelarii), l) wyposażenie kancelarii (rolety okienne, wycieraczka do butów, kosz na śmieci, wieszak na ubrania), m) wykonanie opaski wokół domu z kostki brukowej, instalacja masztu na flagę, n) rozbiórka oraz wykonanie nowych schodów zewnętrznych (do kancelarii oraz do części mieszkalnej). 2) Część sanitarna: a) modernizacja instalacji c.o. w tym: wymiana istniejącego kotła C.O. na pellet (piec 5 klasy), montaż pompy ciepła typu powietrze-woda do podgrzewania ciepłej wody użytkowej oraz wykonanie ogrzewania podłogowego w kancelarii, dwóch łazienkach (nowy sanitariat w kancelarii), kuchni i holu, b) modernizacja instalacji kanalizacyjnej i wodnej. 3) Część elektryczna: a) wymiana istniejącej instalacji elektrycznej, b) montaż podlicznika w kancelarii, c) przeniesienie licznika głównego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7


Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45400000-1, 45420000-7, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 513089.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Hydrauliczno-Usługowe "Eko-Partner" Leszek Wądołowski
Email wykonawcy: leszekw1960@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Raczkowska 27
Kod pocztowy: 16-420
Miejscowość: Raczki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 554136.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 554136.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 585433.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca powierza Podwykonawcy wykonanie robót budowlanych.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.