eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie zabezpieczeń pomieszczeń Laboratorium Procesów Kinetycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-01

Ogłoszenie nr 510160330-N-2019 z dnia 01-08-2019 r.

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP: Wykonanie zabezpieczeń pomieszczeń Laboratorium Procesów Kinetycznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572284_n_2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP, Krajowy numer identyfikacyjny 35257000000000, ul. Al. Jerozolimskie 202 202, 02-486 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 228 740 165, e-mail jfrontczak@piap.pl, faks 228 740 221.
Adres strony internetowej (url): www.piap.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie zabezpieczeń pomieszczeń Laboratorium Procesów Kinetycznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KZP/10/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac obejmuje zabezpieczenie (zgodnie z projektem) hali badań Laboratorium Procesów Kinetycznych o wymiarach ok. 31x9x2,7m przed punktowym działaniem energii o wartości od 3600J do 7000J wraz z wejściem i wyjściem ewakuacyjnym. Wymagane zabezpieczenia balistyczne w postaci: - wykonania stelażu sufitowego na całej powierzchni hali badań, - instalacji płyt balistycznych na ścianach i suficie hali laboratoryjnej zapewniających wytrzymałość balistyczną na poziomie 3600J; wraz z izolacją akustyczną; - instalacja płyt balistycznych na konstrukcji bariery energochłonnej oraz jej wnęki, zapewniających wytrzymałość na trafienie na poziomie 7000J, - instalacja gumowych paneli antyrykoszetowych na suficie, ścianach oraz osłonach bariery energochłonnej, - zasyp bariery energochłonnej granulatem gumowym zgodnie z zakładaną odpornością balistyczną, - instalacja ruchomych (przesuwnych i obrotowych) ścian działowych obustronnie zabezpieczonych okładziną antyrykoszetową (liczba i rozmieszczenie ścian zgodnie z projektem). Zastosowanie stali systemowej o odporności na przebicie minimum 15 strzałów oddanych w jeden punkt z pocisku 7,62x54R ŁPS z odległości do 10 m. Sprawozdanie z badania wykonanego w uprawnionej jednostce badawczej - Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie sprawozdania z badania wykonanego w uprawnionej jednostce badawczej. Stosowane gumowe okładziny antyrykoszetowe powinny mieć klasę trudno-zapalności minimum D-s1, d0. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentu potwierdzającego klasyfikację. Wymagane jest przygotowanie zabudowy balistycznej do późniejszego montażu sprzętu i instalacji przewidzianych w projekcie laboratorium (stosowne otwory w płytach, punkty montażowe itp.). Po wykonaniu prac Zamawiający wymaga przedstawienia opinii technicznej obiektu wystawionej przez jednostkę naukowo badawczą upoważnioną do prowadzenia badań balistycznych, zawierającej raport ze strzelań sprawdzających i potwierdzającej możliwość bezpiecznego wykonywania strzelań na całym obszarze hali badań, wielokierunkowo z wyłączeniem kierunku wyznaczonego przed ścianę nawiewną (tzw. airwall). Czas wykonania : do 6 m-cy od daty podpisania umowy. Gwarancja na wykonanie: min. 36 m-cy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 19510000-4


Dodatkowe kody CPV: 14622000-7, 45340000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 930000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Klimawent S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chwaszczyńska 194
Kod pocztowy: 81-571
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1166655.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1166655.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1166655.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.