eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamośćdostawa sprzętu komputerowego w zakresie 3 (trzech) częściCZĘŚĆ NR 1dostawa skanera książkowego A1 z oprogramowaniem wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, instalacją, konfiguracją i szkoleniem pracowników, CZĘŚĆ NR 2dostawa serwera aplikacji wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, CZĘŚĆ NR 3dostawa urządzenia do zarządzania pocztą elektroniczną wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-31

Ogłoszenie nr 510159612-N-2019 z dnia 31-07-2019 r.

Archiwum Państwowe w Zamościu: dostawa sprzętu komputerowego w zakresie 3 (trzech) części: CZĘŚĆ NR 1: dostawa skanera książkowego A1 z oprogramowaniem wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, instalacją, konfiguracją i szkoleniem pracowników, CZĘŚĆ NR 2: dostawa serwera aplikacji wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, CZĘŚĆ NR 3: dostawa urządzenia do zarządzania pocztą elektroniczną wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561639-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540125588-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Archiwum Państwowe w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 00079773100000, ul. Hrubieszowska 69A, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 638 93 82, e-mail kancelaria@zamosc.ap.gov.pl, faks 84 639 23 35.
Adres strony internetowej (url): http://zamosc.ap.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa sprzętu komputerowego w zakresie 3 (trzech) części: CZĘŚĆ NR 1: dostawa skanera książkowego A1 z oprogramowaniem wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, instalacją, konfiguracją i szkoleniem pracowników, CZĘŚĆ NR 2: dostawa serwera aplikacji wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, CZĘŚĆ NR 3: dostawa urządzenia do zarządzania pocztą elektroniczną wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

APZ/PN/1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w zakresie 3 (trzech) części: CZĘŚĆ NR 1: dostawa skanera książkowego A1 z oprogramowaniem wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, instalacją, konfiguracją i szkoleniem pracowników, CZĘŚĆ NR 2: dostawa serwera aplikacji wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, CZĘŚĆ NR 3: dostawa urządzenia do zarządzania pocztą elektroniczną wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa skanera książkowego A1 z oprogramowaniem wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, instalacją, konfiguracją i szkoleniem pracowników. Szczegółowy opis przdmiotu zamówienia - w zakresie CZĘŚCI NR 1 zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; CZĘŚĆ NR 2: dostawa serwera aplikacji wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - w zakresie CZĘŚCI NR 2 zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ; CZĘŚĆ NR 3: dostawa urządzenia do zarządzania pocztą elektroniczną wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - w zakresie CZĘŚCI NR 3 zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ; Szczegółowe wymagania w stosunku do dostawy w zakresie części nr 1-3: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w zakresie 3 (trzech) części: CZĘŚĆ NR 1: dostawa skanera książkowego A1 z oprogramowaniem wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, instalacją, konfiguracją i szkoleniem pracowników, CZĘŚĆ NR 2: dostawa serwera aplikacji wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, CZĘŚĆ NR 3: dostawa urządzenia do zarządzania pocztą elektroniczną wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego. 2) Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem odbywać się będzie na koszt oraz ryzyko Wykonawcy, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego: od poniedziałku do piątku: w godzinach 8.00-14:00. 3) Miejsce realizacji zamówienia: ? Archiwum Państwowe w Zamościu, ul. Hrubieszowska 69A, 22-400 Zamość 4) Wykonawca będzie zobowiązany wnieść przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 5) Przed ustalonym terminem dostawy, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego z 3 dniowym wyprzedzeniem. 6) Odbiór dostawy odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy lub jego pełnomocnika. 7) Z czynności odbioru przedmiotu umowy niezwłocznie zostanie sporządzony protokół z udziałem upoważnionych przedstawicieli stron. 8) Protokół winien zawierać: ? numer i datę wystawienia, ? pełną nazwę Wykonawcy , ? pełną nazwę Zamawiającego, ? podstawę przekazania przedmiotu umowy - numer i datę umowy, ? pełną nazwę przedmiotu umowy wraz z wszystkimi możliwymi do ustalenia danymi identyfikującymi dany materiał, ? ilość ? podpisy upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 9) Wymaga się, aby sprzęty: a) były opakowane w oryginalne opakowania producentów, posiadały na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu producenta; b) były opakowane w wewnętrzne szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed kontaktem z otoczeniem; c) posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, cechę Wykonawcy (np. pieczątka, naklejka, hologram itp.) d) posiadały co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego; 10) W razie stwierdzenia wad produktu, wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt oraz ryzyko Wykonawcy. 11) W przypadku stwierdzenia braku możliwości naprawy urządzenia nie objętego gwarancją producenta przez autoryzowany serwis, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu (urządzenia) na nowy, tego samego typu i modelu lub wyższego w terminie do 30 dni roboczych od powiadomienia przez Zamawiającego o zaistniałym fakcie (mailem lub faksem).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30216110-0


Dodatkowe kody CPV: 48825000-7, 32422000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa skanera książkowego A1 z oprogramowaniem wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, instalacją, konfiguracją i szkoleniem pracowników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 252032.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "KONCEPT" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: warszawa@koncept.pl
Adres pocztowy: ul. Wodniaków nr 19
Kod pocztowy: 03-992
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 298890.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 298890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 899745.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa serwera aplikacji wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48780.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Speedserwis Tomasz Wroński
Email wykonawcy: info@speedserwis.com
Adres pocztowy: ul. Zygmunta Krasińskiego nr 19
Kod pocztowy: 20-709
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32902.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32902.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59040.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa urządzenia do zarządzania pocztą elektroniczną wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16260.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NBIT Jarosław Jenczmionka spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: mateusz.jenczmionka@nbit.pl
Adres pocztowy: ul. Plebańska 3/6
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19680.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19680.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19680.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.