Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-30
Ogłoszenie nr 510158384-N-2019 z dnia 30-07-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej: Dostawa wyposażenia w ramach realizacji Projektu: Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Miechowie i Stworzenie "Strefy Aktywizacji i Rehabilitacji dla Mężczyzn Niepełnosprawnych Intelektualnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest dofinasowany ze środków UE w ramach projektu pn. Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Miechowie i Stworzenie "Strefy Aktywizacji i Rehabilitacji dla Mężczyzn Niepełnosprawnych Intelektualnie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działalnie 11.1, Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551309-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 29851900000000,
ul. ul. Warszawska
,
32-200
Miechów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
0-41 383-14-90, e-mail
dps.miechow@interia.pl, faks
0-41 383-14-90.
Adres strony internetowej (url): http://www.dps.miechow.net/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia w ramach realizacji Projektu: Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Miechowie i Stworzenie "Strefy Aktywizacji i Rehabilitacji dla Mężczyzn Niepełnosprawnych Intelektualnie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-271/2/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 zadań: Lp. Opis Ilość (szt.) Zadanie 1 SPRZĘT MULTIMEDIALNY I OPROGRAMOWANIE 1. Komputer stacjonarny - 3 ; 2. Drukarka atramentowa - 2; 3. Radio + CD - 1; 4. Programy komputerowe do stymulacji i psychoedukacji (5 szt.) -5; 5. Płyty CD różnych gatunków muzycznych: - 20; 6. Mikrofony 3; 7. Statywy do mikrofonu. 3; 8. Telewizor 1; 9. Soundbar 1; 10. Kino Domowe. 1; 11. Projektor typ LCD 1; 12. Uchwyt do projektora 1; 13. Ekran elektryczny z pilotem,. 1; 14. Wieża 1; 15. Program antywirusowy 2; 16. Oprogramowanie 2; 17. System operacyjny. 2; Zadanie 2 MEBLE 1. Krzesło szkolne 51; 2. Biurko. 6; 3. Stół 6; 4. Szafa dwudrzwiowa, 5; 5. Szafka kuchenna stojąca z blatem i szufladą 5; 6. Stolik okrągły, 10; 7. Fotel klubowy 40; 8. Sofa klubowa 3; 9. Szafka pod umywalkę 3; 10. Regał z półką, 4; 11. Komoda z szufladami, 3; 12. Fotel worek 7; 13. Szafa ubraniowa 1; 14. Fotel relaksacyjny z podnóżkiem, 1; 15. Witryny oszklone 5; 16. Regały metalowe 5; Zadanie 3 SPRZĘT AGD: 1. Ekspres do kawy ciśnieniowy 1; 2. Płyta indukcyjna, 1; 3. Czajnik bezprzewodowy 1; 4. Odkurzacz 1; Zadanie 4 PRACOWNIA REHABILITACJI 1 1. stół rehabilitacyjny, blat trzyczęściowy, regulacja wysokości, 1; 2. materac rehabilitacyjny składany 2; 3. materac rehabilitacyjny 2; 4. drabinka rehabilitacyjna 2; PRACOWNIA REHABILITACJI 2 1. Wioślarz 1; 2. Rower treningowy magnetyczny,. 1; 3. Ławka treningowa ze sztangą, 1; 4. Orbitrek magnetyczny, 1; 5. Masażer z lampą na podczerwień, , 1; 6. Materac relaksacyjny (gimnastyczny) składany 2; Zadanie 5 PRACOWNIA STOLARSKA 1. Imadło wielofunkcyjne 1; 2. Stół warsztatowy 1; 3. Stół stolarski warsztatowy, 1; 4. Szafa na narzędzia metalowa, 1; 5. Regał metalowy 1; 6. Wiertarko- Wkrętarka 1; 7. Wiertarka udarowa 1; 8. Strug 1; 9. Frezarka Górnowrzecionowa 1; 10. Szlifierka oscylacyjna 1; 11. Szlifierka kątowa 1; 12. Piła Kątowa ręczna 1; 13. Pilarka stołowa 1; Zadanie 6 SALA DOŚWIADCZANIA ŚWIATA 1. Łóżko wodne z podstawą muzyczną 1; 2. Wyspa światłowodów, 1; 3. Zestaw świetlno-dźwiękowy 12 polowy, 1; 4. Domek lustrzany, wymiary 135x135x135, z wyposażeniem: lustra akrylowe, lampa UV, zestaw światłowodów, miękka podłoga, kolumna wodna, Ścianki domu wykonane z płyty meblowej. 1; 5. Kurtyna światłowodów 1; 6. Zestaw terapeutyczny 1; 7. Projektor KOSMICZNY RZUTNIK 1; 8. Kolumna wodna 1; 9. Zestaw lustrzany. 1; 10. Zestaw do aromaterapii. 1; Zadanie 7 POMOCE EDUKACYJNE 1. Muzyka relaksacyjna 1; 2. Lustra logopedyczne na ścianę 2; 3. Tablica dwustronna kredowa, magnetyczna + akcesoria, 1; 4. Tablica Magnetyczna (sucho ścieralna) 150x100cm, przeznaczona do pisania markerami suchościeralnymi. , lakierowana biała, rama aluminiowa 1; 5. Tablice Korkowe 5; 6. Schattenmemory, 1; 7. Dźwiękowe cylindry, 1; 8. Skrzynka z zamkami, 1; 9. Kostka manipulacyjna, 1; 10. Duży but, 1; 11. Fale, labirynt przeplatanka, usprawniają manualnie, 1; Zadanie 8 WYPOSAŻENIE DROBNE 1. Dywan labirynt, 1; 2. Zegar duży na ścianę, , 1; 3. Kufer drewniany. 1; 4. Koc polarowy. 4; 5. Poduszka typu "Jasiek", 6; 6. Wieszak ścienny (typu "nutki") 1; Zadanie 9 INSTRUMENTY MUZYCZNE: 1. Gitara akustyczna + futerał, 1; 2. Podnóżek do gitary, 1; 3. Pulpit na nuty,. 1; 4 Zestaw instrumentów Orffa, głównie drewniany, produkt wspierający pracę z osobą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, doskonale sprawdza się na zajęciach muzykoterapii; min. 10 instrumentów. 1; Zadanie 10 DROBNY SPRZĘT 1. Pistolet do kleju na gorąco. 4; 2. Sztalugi studyjne stojące 3; 3. Sztalugi stołowe 3; 4. Krosna tkackie 10; 5. Sekatory 2; 6. Nożyce do trawy i krzewów/żywopłotów 2; 7. Zszywacz wielofunkcyjny. 2; 8. Gilotyna, 1; 9. Bindownica, , 1; 10. Laminator, 1; 11. Lutownica, 1;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38652100-1
Dodatkowe kody CPV: 32320000-2, 30200000-1, 39150000-8, 32322000-6, 48000000-8, 39710000-2, 37440000-4, 37441900-0, 44512000-2, 42652000-1, 33693000-4, 39162100-6, 37520000-9, 37440000-4, 39162100-6, 42991100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: SPRZĘT MULTIMEDIALNY I OPROGRAMOWANIE |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36365.78
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wilanka Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33825.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Meble |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39335.59
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: w&w design Katarzyna Kaczmarczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52516.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sprzęt AGD |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3850.40
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: PRACOWNIA REHABILITACJI |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12671.25
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: PB | tenders Jakub Pawulski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12564.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: PRACOWNIA STOLARSKA |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5720.07
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: SALA DOŚWIADCZANIA ŚWIATA |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30203.25
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "INBAR" Firma Handlowo-Usługowa Irena Bartołd
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29770.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: POMOCE EDUKACYJNE |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2689.68
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: WYPOSAŻENIE DROBNE |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1010.95
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU "BMS" SP. j. Z. Bielecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2715.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: INSTRUMENTY MUZYCZNE |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1520.33
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU "BMS" SP. j. Z. Bielecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1577.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: DROBNY SPRZĘT |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1739.53
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU "BMS" SP. j. Z. Bielecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2768.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- "Dostawa aparatury medycznej i wyposażenia socjalnego w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja infrastruktury Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Szpitalu św. Anny w Miechowie ."- powtórka
- Dostawa mebli w ramach projektu pn.: Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Miechowie oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia.
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach programu "Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" - zamówienie powtórzone
- Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
- "Kompleksowa modernizacja infrastruktury Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Szpitalu św. Anny w Miechowie w celu rozwoju opieki długoterminowej wraz z zakupem wyposażenia - powtórka."
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół w Złoczewie
- ,,Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli"
- Dostawa zestawów edukacyjnych narzędzi informatycznych dla szkół - zestawu komputerowego w ramach Projektu "Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030"
- Dostawa sprzętu IT oraz urządzeń na potrzeby Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





