To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-26
Ogłoszenie nr 510155520-N-2019 z dnia 26-07-2019 r.
Wrocławski Zespół Żłobków: Dostawa AGD wyposażenie kuchni dla potrzeb
Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
Zadanie nr 1 - Dostawa kubków, talerzy, misek, noży, desek, sztućców, chochli, dzbanków oraz innego sprzętu niezbędnego do stosowania w pionie żywienia.
Zadanie 2 - Dostawa GN, pokrywek do GN i garnków.
Znak postępowania: ZP-11/WZŻ/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565913-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 02154505100000,
ul. Fabryczna 
15,
53-609 
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+4871 365 03 46, e-mail
przetargi@wzz.wroc.pl, faks
+48713650358.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
Dostawa AGD wyposażenie kuchni dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania. Zadanie nr 1 - Dostawa kubków, talerzy, misek, noży, desek, sztućców, chochli, dzbanków oraz innego sprzętu niezbędnego do stosowania w pionie żywienia. Zadanie 2 - Dostawa GN, pokrywek do GN i garnków. Znak postępowania: ZP-11/WZŻ/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Znak postępowania: ZP-11/WZŻ/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa AGD wyposażenia do kuchni z podziałem na dwa zadania . 2.2. Zadanie 1 Dostawa kubków, talerzy, misek, noży, desek, sztućców, chochli, dzbanków oraz innego sprzętu niezbędnego do stosowania w pionie żywienia odbywać się będzie do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław Żłobek nr 5 ul. Dokerska 5, Wrocław Żłobek nr 6 ul. Krowia 1, Wrocław Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław Żłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław Budynek Administracji ul. Fabryczna 15 , Wrocław 2.3. Zadanie 2 - Dostawa GN, pokrywek do GN i garnków odbywać się będzie do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław Żłobek nr 5 ul. Dokerska 5, Wrocław Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław Żłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław 2.4. Znak postępowania: ZP-11/WZŻ/2019. 2.5.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2.1 i 2.2 do SIWZ. 2.6.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy - Załącznik nr 6.1 i 6.2 do SIWZ. 2.7. Wykonawca musi dostarczyć przedmiot umowy posiadający certyfikat zgodności CE i oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej . Deklarację Zgodności Wykonawca będzie musiał dostarczyć w dniu dostawy. 2.8. Asortyment będący przedmiotem umowy musi posiadać dopuszczenie do kontaktu z żywnością. Na dostarczonym przedmiocie umowy musi być piktogram świadczący o tym ,że zaproponowany sprzęt gospodarstwa domowego jest dopuszczony do kontaktu z żywnością. 2.9 Asortyment musi być przeznaczony do mycia i wyparzania w zmywarkach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39220000-0
Dodatkowe kody CPV: 39221000-7, 30221120-4, 39221210-2, 39223100-2, 39221180-2, 39221130-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa kubków, talerzy, misek, noży, desek, sztućców, chochli, dzbanków oraz innego sprzętu niezbędnego do stosowania w pionie żywienia | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
23/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
28507.60
 
Liczba otrzymanych ofert: 
2
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: JC CAR Jerzy Czubiński 
 takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
41236.53
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
 | |
| CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa GN, pokrywek do GN i garnków. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
23/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
9615.98
 
Liczba otrzymanych ofert: 
3
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Swisspol LtD Sp. Z O.O. 
 takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
10479.91
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
 | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA TYPU ODBOJNICE DLA POTRZEB DOMU STUDENCKIEGO "DWUDZIESTOLATKA"
- Dostawa AGD elektrycznego do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego do zabiegu DBS dla Kliniki Neurochirurgii
- Świadczenie usług developerskich oraz usług serwisu informatycznego w zakresie narzędzi OncoReports, OncoIndi i MedStream Designer, posiadanych przez Zamawiającego
- Świadczenie usług noclegowych w apartamentach na potrzeby Opery Wrocławskiej
- Dostawa mebli tapicerowanych: tapczanów, krzeseł i foteli oraz blatów stołowych dla potrzeb Domów Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia w celu realizacji zadań wynikających z projektu pn.: Bezpieczni mieszkańcy Gminy Zaleszany realizowanego w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
- Zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia i urządzeń gastronomicznych niezbędnych do zapewnienia funkcjonowania kuchni zlokalizowanej w Dziale Żywienia Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
- "Dostawa i montaż wyposażenia w budynku DPS w Zdziarach"
- Dostawa wyposażenia dla przedszkola w Zespole Szkół w Straszęcinie (3)
- Dostawa artykułów biurowych, kalendarzy oraz wyposażenia i urządzeń biurowych
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania pn. "Zdrowiej i smaczniej - nowoczesna pracownia gastronomiczna w ZSZ Nr 2 w Dęblinie"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








