To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-25
Ogłoszenie nr 510155078-N-2019 z dnia 25-07-2019 r.
Muzeum Narodowe w Gdańsku: Modernizacja kotłowni wraz z automatyką oraz wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacjami dla budynku Pałacu Opatów oraz Spichlerza Opackiego zlokalizowanych w Parku Oliwskim w Gdańsku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548626-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540100967-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Narodowe w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 27666000000000,
ul. ul. Toruńska
1,
80-822
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 301 70 61, e-mail
info@muzeum.narodowe.gda.pl, faks
(058) 301 11 25.
Adres strony internetowej (url): www.mng.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja kotłowni wraz z automatyką oraz wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacjami dla budynku Pałacu Opatów oraz Spichlerza Opackiego zlokalizowanych w Parku Oliwskim w Gdańsku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/DIM/Rb/6/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" dokumentacji, w tym projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz wykonanie na jego podstawie robót budowlano montażowych, dokumentacja projektowa i roboty budowlano montażowe obejmować będą modernizację technologii kotłowni wraz z automatyką oraz wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacjami dla potrzeb ogrzewania pomieszczeń w budynku Pałacu Opatów oraz Spichlerza Opackiego zlokalizowanych w Parku Oliwskim w Gdańsku. 1. Budynki Pałacu Opatów oraz Spichlerza Opackiego aktualnie siedziby Oddziału Sztuki Nowoczesnej i Oddziału Etnografii Muzeum Narodowego w Gdańsku, wpisane są do Rejestru Zabytków Województwa Pomorskiego: Pałac Opatów i Spichlerz Opacki pod Nr 64 Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dn. 14.11.1956r; 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie niezbędnych inwentaryzacji budowlanych i ekspertyz, 2) wykonanie branżowych projektów budowlanych dla modernizowanej kotłowni (w projekcie należy uwzględnić system sterowania kotłami), 3) uzyskanie akceptacji rozwiązań projektowych przez Zamawiającego, 4) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów, wymaganych przepisami szczególnymi niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatację modernizowanej kotłowni, 5) pełnienie nadzoru autorskiego, 6) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 7) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIOR), 8) zabezpieczenie miejsca i terenu realizacji robót przed dostępem osób trzecich w szczególności podczas robót na zewnętrz budynku - wykopy, 9) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zaplecza budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac), 10) demontaż zbędnych urządzeń i instalacji, które nie będą wykorzystywane w modernizowanej kotłowni (demontowane urządzenia pozostają własnością Zamawiającego - zagospodarowanie lub zutylizowanie wg decyzji Zamawiającego) 11) wykonanie robót budowlano - montażowych i instalacyjnych na podstawie projektów budowlanych i STWIOR, 12) montaż nowego zespołu kotłów o mocy nominalnej wynikającej z opracowanego projektu wraz z wszystkich niezbędnymi elementami i podzespołami koniecznymi dla zasilania budynku w CO, 13) wykonanie wszystkich niezbędnych prac murarskich, tynkarskich i malarskich niezbędnych do wykonania zadania, 14) wykonanie rozbudowy istniejącej rozdzielni i instalacji elektrycznej w modernizowanym pomieszczeniu zgodnie z przygotowanym projektem, 15) modyfikacja Systemu Zarządzania Energią do wizualizacji i monitorowania pracy kotłowni oraz obiegów grzewczych, 16) w trakcie prowadzenia robót zabezpieczenie wejścia do pomieszczeń w których prowadzone będą prace modernizacyjne, 17) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi, eksploatacji oraz konserwacji kotłowni w języku polskim, 18) dostarczenie Zamawiającemu schematu technologicznego kotłowni oprawionego lub zalaminowanego i wywieszenie go w widocznym miejscu w kotłowni, 19) wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich prac niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, a nie wymienionych wprost w dokumentach, 20) opracowanie i dostarczenie pełnej dokumentacji powykonawczej zawierającej dokumentację projektową, wszelkie protokoły, uzgodnienia, dopuszczenia, atesty aprobaty itp., 21) uruchomienie, wykonanie rozruchu i regulacji oraz przekazanie zmodernizowanej kotłowni do eksploatacji Zamawiającemu, 22) przeszkolenie pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji zmodernizowanej kotłowni, 23) w okresie gwarancyjnym Wykonawca będzie nieodpłatnie wykonywał przeglądy i usługi serwisowe zgodnie z wymaganiami producentów urządzeń oraz minimum raz do roku dokona kompleksowego przeglądu kotłowni. 3. Dokumentacja, w tym dokumentacja projektowa i roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z wytycznymi określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), który zawiera także szczegółowy zakres prac/robót oraz sposób ich wykonania . 4. Dokumentacja będzie się składała z następujących opracowań w postaci wydruku i zapisu cyfrowego: 1) projekt budowlany (wydruk w 5 egzemplarzach plus wersja elektroniczna na płycie CD); 2) inne opracowania niezbędne do realizacji robót i zatwierdzenia dokumentacji (wydruk w 5 egzemplarzach plus wersja elektroniczna na płycie CD); 3) dokumentacji powykonawczej (wydruk w 2 egzemplarzach plus wersja elektroniczna na płycie CD). 5. Dokumentacja powinna być wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz prawidłowej eksploatacji. 6. Strona tytułowa dokumentacji projektowej zawierać ma: 1) nazwę nadaną zamówieniu przez Zamawiającego, 2) adres obiektu budowlanego, którego dotyczy dokumentacja projektowa, 3) nazwę zakresu robót budowlanych, 4) nazwę i adres Zamawiającego, 5) spis zawartości dokumentacji projektowej, 6) nazwę i adres podmiotu, wraz z imionami i nazwiskami osób opracowujących części składowe dokumentacji projektowej oraz datę opracowania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 7. Dokumentacja podlegała będzie odbiorowi przez Zamawiającego. 8. Roboty budowlane i montażowe będą prowadzone na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, wynikającą z zapisów w PFU i zgodnie z PFU oraz uzgodnień z Zamawiającym. 9. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją projektową, PFU, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami wynikającymi m.in. z aktów prawnych wymienionych w ust.14 oraz wiedzą techniczną. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby zakres robót/prac, którego wykonanie polegałoby na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) był wykonywany przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umów o pracę, zakres robót/prac obejmuje wszystkie czynności na placu budowy których wykonanie należy do przedmiotu zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga: 10.1. aby, najpóźniej przed zawarciem umowy, Wykonawca przekazał Zamawiającemu: oświadczenie o spełnieniu wymogu, o którym mowa w ust. 10 tj. iż osoba/osoby wykonujące czynności, wymienione w ust. 10 związane z przedmiotowym zamówieniem będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo do zweryfikowania oświadczenia Wykonawcy dotyczących formy zatrudnienia osób, w tym celu jest w szczególności uprawniony do zwrócenia się do właściwego inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. 10.2. zobowiązania podwykonawców lub dalszych podwykonawców do tego, aby czynności wymienione w ust. 10 były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez nich na podstawie umowy o pracę. 11. Roboty budowlane mogą być wykonywane w dni ustawowo wolne od pracy. 12. Roboty należy prowadzić z poszanowaniem interesów osób trzecich, które w szczególności polegają na: 1) ochronie Zamawiającego przed pozbawieniem możliwości korzystania z wody, kanalizacji, energii elektrycznej; 2) ochronie przed uciążliwościami powodowanymi przez hałas, wibracje; ochronie przed zanieczyszczeniami powietrza, wody i gleby.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71242000-6, 71320000-7, 71700000-5, 45330000-9, 45321000-3, 42515000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
292600.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 2 SUN Sp. z o.o. Sp.K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
481595.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- DOSTAWA SPRZĘTU IT W POSTACI KOMPUTERÓW STACJONARNYCH I MONITORÓW NA POTRZEBY KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU
- Dostawa kabli światłowodowych do rozbudowy sieci TASK
- Usunięcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Gojawiczyńskiej 10 w Gdańsku - (Część nr 2)
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Dostawa wraz z transportem czasopism zagranicznych dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego na 2026 r.
- Usługa wywozu nieczystości stałych z 10 jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku komunalnego położonego przy ul. Narutowicza 2/4 w Poddębicach na lokale mieszkaniowe i socjalne oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej miasta Poddębice.
- Dokończenie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pt. Modernizacja żłobka nr 26 przy ul. Wapowskiego 1
- Przebudowa ulicy Słonecznej w miejscowości Konopnica
- Przebudowa ulicy Szkolnej, ulicy Kolejowej i ulicy Warmińskiej w Baniach Mazurskich
- Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku Banie Mazurskie - Zakałcze Wielkie
- Remont wielofunkcyjnego kompleksu boisk Orlik 2012 w Pokoju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





