To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-25
Ogłoszenie nr 510153919-N-2019 z dnia 25-07-2019 r.
Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu: Dostawa materiałów opatrunkowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562789-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu, Krajowy numer identyfikacyjny 00029278700000,
ul. Grunwaldzka
48,
42-700
Lubliniec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
34 3532800; 34 3532810, e-mail
sekretariat@wsnlc.pl, faks
34 3562880.
Adres strony internetowej (url): www.wsnlc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZP.382.09.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Dostawa materiałów opatrunkowych". 2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie części od nr 1 do nr 5. 3. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie liczbę części. Wymagane jest jednak zaoferowanie wszystkich pozycji asortymentowych w danej części. Brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na każde żądanie przedstawił dokumenty stwierdzające, że oferowany preparat jest dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi: - dla wyrobu medycznego w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010, o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.); - dla kosmetyku w rozumieniu ustawy z dnia 4 października 2018r. o produktach kosmetycznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 2227 z późn. zm.). 5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia we wszystkich częściach spełniał właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (nadruki w języku polskim, znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenia dopuszczające do obrotu. 6. Zamawiający wymaga dołączenia aktualnego katalogu firmowego z opisem oferowanych produktów w języku polskim, na podstawie którego przygotowano ofertę (tylko strony z wyraźnie zaznaczonym produktem, który jest oferowany). Kody z katalogu muszą się zgadzać z kodami w tabeli. 7. W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia w formularzach cenowych ogólną ilość danego asortymentu na opakowania jednostkowe, w jakich jest on obecnie konfekcjonowany i sprzedawany, zachowując oczywiście podaną ogólną ilość. Jeżeli po przeliczeniu opakowań wychodzi liczba ułamkowa to należy zaokrąglić do pełnego opakowania w górę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141100-1
Dodatkowe kody CPV: 33141110-4, 33700000-7, 33770000-8, 33771000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Materiały opatrunkowe cz. 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22359.01
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23380.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Materiały opatrunkowe cz. 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5988.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6253.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Kosmetyki |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu na część 3 zamówienia nie wpłynęła żadna ważna oferta. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3." |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Podkłady chłonne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15275.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16135.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pieluchomajtki, majtki oddychające |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
147444.48
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
158812.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2322 S (Lubliniec - Kośmidry)
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń do funkcji doraźnego schronienia.
- Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w 2026 roku
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego w Lublińcu
- Zakup samochodu elektrycznego do przewozu osób dla potrzeb Centrum Zdrowia Psychicznego Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków i wyrobów medycznych 2
- "SUKCESYWNE DOSTAWY CHEMII GOSPODARCZEJ, ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA ORAZ AKCESORIÓW DO SPRZĄTANIA DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU KOSZALIŃSKIEGO NA ROK 2026"
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego i opatrunków specjalistycznych dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu
- Dostawy sukcesywne środków czystości oraz artykułów chemii gospodarczej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, produktów farmaceutycznych i endoskopowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu
- Dostawa materiałów opatrunkowych i innych materiałów medycznych dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





