eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Realizacja robót budowlanych w zakresie prac remontowych w branżach instalacji sanitarnej i elektrycznej na rzecz 5 placówek oświatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-24

Ogłoszenie nr 510153707-N-2019 z dnia 24-07-2019 r.

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta: Realizacja robót budowlanych w zakresie prac remontowych w branżach instalacji sanitarnej i elektrycznej na rzecz 5 placówek oświatowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535328-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

ZAMAWIAJĄCY Szkoła Podstawowa Nr 45, ul. Czeladzka 58, 41-214 Sosnowiec, działająca na podstawie Zarządzenia Nr 206 Prezydenta Miasta Sosnowca z dnia 01.04.2019 r. na rzecz 5 placówek oświatowych tj.: Szkoły Podstawowej Nr 45, ul. Czeladzka 58, Sosnowiec IV Liceum Ogólnokształcącego, Pl. Zillingera 1, Sosnowiec Zespołu Szkół Muzycznych, ul. Wawel 2, Sosnowiec Przedszkola Nr 44, ul. Lubelska 44, Sosnowiec Szkoły Podstawowej Nr 46, ul. Gwiezdna 2, Sosnowiec. Na mocy regulacji art. 15 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Pełnomocnictwem z dnia 03.04.2019 r. przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przez: Gminę Sosnowiec Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec Komórka organizacyjna prowadząca postępowanie: Wydział Zamówień Publicznych ul. Mościckiego 14 41-200 Sosnowiec Adres internetowy (URL): http://www.bip.um.sosnowiec.pl/ godziny urzędowania - pon. 7:30 - 18:00, wt. - czw. 7:30 - 15:30, pt. 7:30 - 13:00. tel. 32 296 07 21 fax. 32 296 05 81 w imieniu i na rzecz: Szkoły Podstawowej Nr 45, ul. Czeladzka 58, Sosnowiec, IV Liceum Ogólnokształcącego, Pl. Zillingera 1, Sosnowiec, Zespołu Szkół Muzycznych, ul. Wawel 2, Sosnowiec, Przedszkola Nr 44, ul. Lubelska 44, Sosnowiec, Szkoły Podstawowej Nr 46, ul. Gwiezdna 2., Sosnowiec.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Szkoła Podstawowa Nr 45, ul. Czeladzka 58, Sosnowiec,
IV Liceum Ogólnokształcące, Pl. Zillingera 1, Sosnowiec,
Zespół Szkół Muzycznych, ul. Wawel 2, Sosnowiec,
Przedszkole Miejskie Nr 44, ul. Lubelska 44, Sosnowiec,
Szkoła Podstawowa Nr 46, ul. Gwiezdna 2., Sosnowiec.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 27625548200000, ul. al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 960 600, e-mail informatyk@um.sosnowiec.pl, faks 32 296 06 05.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.bip.um.sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zgodnie z Pełnomocnictwem z dnia 03.04.2019 r.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja robót budowlanych w zakresie prac remontowych w branżach instalacji sanitarnej i elektrycznej na rzecz 5 placówek oświatowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.271.1.43.2019.HM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja robót budowlanych w zakresie prac remontowych w branżach instalacji sanitarnej i elektrycznej na rzecz 5 placówek oświatowych tj.: - Szkoły Podstawowej Nr 45, ul. Czeladzka 58, Sosnowiec, - IV Liceum Ogólnokształcącego, Pl. Zillingera 1, Sosnowiec, - Zespołu Szkół Muzycznych, ul. Wawel 2, Sosnowiec, - Przedszkola Nr 44, ul. Lubelska 44, Sosnowiec, - Szkoły Podstawowej Nr 46, ul. Gwiezdna 2, Sosnowiec. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1 zamówienia - opracowanie dokumentacji i remont wymiennikowni ciepła w budynku Szkoły Podstawowej Nr 45, ul. Czeladzka 58, Sosnowiec, Część 2 zamówienia - remont instalacji hydrantowej w budynku IV Liceum Ogólnokształcącego, Pl. Zillingera 1, Sosnowiec, Część 3 zamówienia - remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Zespole Szkół Muzycznych, ul. Wawel 2, Sosnowiec, Część 4 zamówienia - usprawnienie wentylacji kuchni w Przedszkolu Nr 44, ul. Lubelska 44, Sosnowiec, Część 5 zamówienia - opracowanie dokumentacji, dostawa i montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla Szkoły Podstawowej Nr 46, ul. Gwiezdna 2, Sosnowiec. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich 5 części został zawarty w Załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane w branżach instalacji sanitarnej i elektrycznej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71220000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Opracowanie dokumentacji, dostawa i montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla Szkoły Podstawowej Nr 46, ul. Gwiezdna 2, Sosnowiec.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacji i Pomiarów Elektrycznych, Władysław Banach
Email wykonawcy: banachwj@op.pl
Adres pocztowy: ul. Mielecka 14/7
Kod pocztowy: 41-219
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35055
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31980
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35055
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.