eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › RENOWACJA I KONSERWACJA ELEWACJI BUDYNKU GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. LEONA ROPPLA W LUZINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-17

Ogłoszenie nr 510153457-N-2020 z dnia 17-08-2020 r.

Gminna Biblioteka Publiczna im. Leona Roppla: RENOWACJA I KONSERWACJA ELEWACJI BUDYNKU GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. LEONA ROPPLA W LUZINIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545072-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminna Biblioteka Publiczna im. Leona Roppla, Krajowy numer identyfikacyjny 19278425400000, ul. ul. Ofiar Stutthofu 56, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 678 20 86, e-mail biblioteka@luzino.info, faks 58 678 20 86.
Adres strony internetowej (url): www.luzino.info

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

RENOWACJA I KONSERWACJA ELEWACJI BUDYNKU GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. LEONA ROPPLA W LUZINIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i renowacja ścian zewnętrznych budynku Gminnej Biblioteki Publicznej im. Leona Roppla w Luzinie. Przedmiotowy obiekt to czynny budynek użyteczności publicznej, murowany, wykonany w technologii tradycyjnej, wolnostojący o dwóch kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczony; - jest to obiekt o wartościach historyczno - kulturowych, pełnił funkcje kościoła ewangelickiego w Luzinie, w roku 1975 uzyskał pozwolenie na przebudowę i rozbudowę obiektu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na bibliotekę z czytelnią. Działka położona jest w strefie ochrony układu ruralistycznego oraz na terenie działki znajduje się historyczna zieleń. Zakres robót w szczególności obejmuje: 1) oczyszczenie powierzchni murów z luźnych nawarstwień ziemi, bruku i kurzu, 2) usunięcie elementów wtórnych (tynki, zaprawy), luźnych uszkodzonych spoin i fragmentów cegieł, obróbek blacharskich z przypór, blaszanych parapetów oraz luźnych uszkodzonych spoin i fragmentów zdezintegrowanych cegieł, 3) przeprowadzenie dezynfekcji murów, 4) wzmocnienie i ewentualne podklejenie rozluźnionych struktur cegły, 5) oczyszczenie mechaniczne elewacji przez specjalistyczne piaskowanie, 6) wykonanie wzmocnienia muru przez sklamrowanie spękań prętami ze stali nierdzewnej, 7) w miejscach ubytku głębokich, flekowanie muru ceglanego oryginalną cegłą rozbiórkową lub zrekonstruowaną ceramiczna cegłą, 8) uzupełnienie ubytków w oryginalnej cegle z zaprawy mineralnej, 9) wymiana osypujących się spoin przy użyciu zaprawy mineralnej, 10) wykonanie nowych parapetów, opierzeń i obróbek blacharskich. Wszelkie zabiegi przeprowadzone przy elewacji powinny być zgodne ze sztuką konserwatorską, przy zastosowaniu materiałów powszechnie używanych w konserwacji zabytków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe określone zostały,w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, która zawiera między innymi: dokumentację projektową, w tym dokumentację konserwatorską, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212350-4, 45443000-4, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 387265.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dyplomowany Konserwator Zabytków Mgr Sztuki Izabela Huk-Malinowska
Email wykonawcy: iza@kliwer.biz.pl
Adres pocztowy: ul. Borówkowa 9
Kod pocztowy: 80-299
Miejscowość: Nowu Świat
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 413361.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 215250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 452009.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.