To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-24
Ogłoszenie nr 510153333-N-2019 z dnia 24-07-2019 r.
Gmina Miasto Siedlce: Budowa chodnika, z uwzględnieniem ścieżki rowerowej przy zachodniej krawędzi jezdni ulicy Domanickiej w Siedlcach oraz zjazdów na posesje, na odcinku od wiaduktu nad drogą krajową nr 2, do skrzyżowania z ulicą Borowikową
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565445-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Siedlce, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. Skwer Niepodległości
2,
08-110
Siedlce, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 794 37 86, e-mail
rzp@um.siedlce.pl, faks
25 794 37 18.
Adres strony internetowej (url): www.siedlce.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.siedlce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika, z uwzględnieniem ścieżki rowerowej przy zachodniej krawędzi jezdni ulicy Domanickiej w Siedlcach oraz zjazdów na posesje, na odcinku od wiaduktu nad drogą krajową nr 2, do skrzyżowania z ulicą Borowikową
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):F.271.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia: o Obsługa geodezyjna w zakresie wykonywanych robót wraz z inwentaryzacją geodezyjną, o rozebranie obrzeży betonowych 6x20 cm i krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem wraz z zagospodarowaniem odpadu, o rozebranie chodnika z płyt betonowych 50x50x7cm, z rozbiórką podbudowy wraz z zagospodarowaniem odpadu, o rozbiórka istniejących nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego, betonu cementowego i trylinki wraz z zagospodarowaniem odpadu, o ustawienie krawężników betonowych 15x30cm oraz 22x30cm na zjazdach do posesji - na ławie z betonu C12/15 o wymiarach 10x30cm z oporem 15x15cm, o ustawienie obrzeży betonowych 8x25cm na ławie z betonu C12/15 o wymiarach 10x20cm z oporem 10x10 cm oraz opornika na zjazdach do posesji na ławie z betonu C12/15 o wymiarach 10x30cm z oporem 15x15cm, o wykonanie podbudowy z betonu Rm=6-9 MPa o grubości 15 cm pod chodnikiem oraz 25 cm pod zjazdy do posesji, o wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej niefazowanej szarej o gr. 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr. 4 cm ze spoinowaniem piaskiem, o wykonanie zjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej niefazowanej czerwonej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr. 4cm z wypełnieniem spoin piaskiem, o regulacja wysokościowa włazów studni telefonicznych, o wymiana wpustu kanalizacji deszczowej, o ustawienie oznakowania pionowego, o ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem z rur stalowych o średnicy 2 cale ocynkowanych, malowanych proszkowo o rozstawie słupków z rur co 1,5m, o Zagospodarowanie pasa drogowego zielenią. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności: a) obsługiwanie maszyn drogowych ( koparek), b) układanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze. zm.), z wyłączeniem osób kierujących budową i robotami budowlanymi, osób wykonujących obsługę geodezyjną. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, zakresu obowiązków pracowników oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie wykonania zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3. czynności. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. 9. Roboty realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, szczegółowymi specyfikacjami obowiązującymi przy wykonywaniu robót oraz zgodnie z projektem budowlanym. 10. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zarządcy Drogi projekt czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. W zależności od potrzeb i postępu robót, projekt organizacji ruchu powinien być na bieżąco aktualizowany przez Wykonawcę. Każda zmiana w stosunku do zatwierdzonego projektu organizacji ruchu wymaga każdorazowego ponownego zatwierdzenia projektu. 11. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia oferty. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążącym dla wykonawców), co oznacza, że Zamawiający dopuszcza w tym względzie rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45233000-9, 45232400-6, 45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
202232.79
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Drogowo - Inżynieryjnych mgr inż. Jerzy Czerski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149841.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Drogowe roboty budowlane na terenie Nadleśnictwa Lądek Zdrój
- Opracowanie i budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na ulicy Wspólnej w miejscowości Błogoszcz
- Dostawa sprzętu dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- Dostawa sprzętu gastronomicznego
- Materiały laboratoryjne z tworzyw sztucznych
- Dostawa komponentów na kompost - powtórzenie II
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej części południowej gminy Cegłów z podziałem na dwie części
- "Przebudowa nawierzchni ul. Osiedlowej w Wyględach"
- Przetarg wielozadaniowy dla zadania inwestycyjnego na terenie Schroniska dla zwierząt bezdomnych przy ul. Opolskiej w Chorzowie - 3 części
- Modernizacja boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. A. Mickiewicza w miejscowości Tenczyn
- Utworzenie żłobka w Gminie Mała Wieś
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1644K Łopuszna - Dursztyn w miejscowości Krempachy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.