eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty nawierzchniowe w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja budynku ZS nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21" w Warszawie, (znak sprawy42/ZP/19).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-24

Ogłoszenie nr 510153287-N-2019 z dnia 24-07-2019 r.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola: Roboty nawierzchniowe w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja budynku ZS nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21" w Warszawie, (znak sprawy: 42/ZP/19).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560004-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663001610, ul. Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail zp.wola@um.warszawa.pl, faks 224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty nawierzchniowe w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja budynku ZS nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21" w Warszawie, (znak sprawy: 42/ZP/19).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

42/ZP/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót nawierzchniowych/brukarskich przy budynku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku ZS nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21". Zakres prac o pow. ok. 1200m2 będzie obejmował: a) Rozbiórka istniejących nawierzchni ciągów pieszych, pieszo- jezdnych wraz z podbudowami, b) Przygotowanie terenu pod wykonanie nowych nawierzchni, c) Zabezpieczenie istniejących drzew i krzewów na styku z nowo wykonywanymi nawierzchniami, d) Budowa nawierzchni ciągów pieszych i placów z kostki brukowej, e) Uporządkowanie terenu. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określa poniższa dokumentacja, która stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ: a) Projekt budowlany remontu nawierzchni przy budynku zespołu szkół nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21 w Warszawie wykonany przez Studio Budowlane "Unity"s.c., ul. Kędzierskiego 2/66, 01-493 Warszawa. b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w ramach remontu nawierzchni przy budynku Zespołu Szkół nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21 w Warszawie c) Przedmiar robót do celów informacyjnych . oraz Wzór umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wytyczne dla Wykonawcy a) Budynek placówki oświatowej w trakcie prowadzenia prac będzie obiektem czynnym. b) Miejsce na zaplecze budowy wskaże Dyrektor Zespołu Szkół nr 36 na terenie działki zajmowanej przez szkołę. c) Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być zgodna z wymogami Prawa Budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, obowiązującymi normami technicznymi. 4. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia wykonujące czynności ogólnobudowlane związane z wykonaniem modernizacji nawierzchni były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. 2014 r. poz. 1502, z póź. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje, z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy od odpowiedzialności OC z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 257478.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAL - BRUK Jan Sikorski Zakład Robót Budowlanych
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Południowa nr 31
Kod pocztowy: 05-503
Miejscowość: Głosków
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 310398.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 310398.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 429270.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.