eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrabutyBudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Prabutach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-24

Ogłoszenie nr 510153114-N-2019 z dnia 24-07-2019 r.

Miasto i Gmina Prabuty: Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Prabutach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555851-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540122533-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Prabuty, Krajowy numer identyfikacyjny 52931500000000, ul. ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 055 2782001lub 02, e-mail zampub@prabuty.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.prabuty.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Prabutach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.11.2019.KK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Prabutach na dz. nr 53, obręb 03. 2. Zaprojektowano budowę budynku wraz z instalacjami i przyłączami o powierzchni użytkowej 427,54 m2 i kubaturze 2 458,13 m3 składającego się z części socjalno - sanitarnej o wysokości 3,81 m i hali garażowej o wysokości 6,4 m oraz budowę ogrodzenie i zjazdu wraz z placem manewrowym. 3. Zakres zamówienia obejmuje także opracowanie i uzyskanie niezbędnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w szczególności zaświadczeń o nie wnoszeniu sprzeciwu Inspekcji Sanitarnej i Straży Pożarnej wraz z dokumentacją geodezyjną powykonawczą oraz protokołami badań, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania obiektu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, w tym: 4.1. Projekty wykonawcze - Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Prabutach - branża budowlana, branża sanitarna i branża elektryczna 4.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - branża budowlana, branża sanitarna i branża elektryczna. 5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawia z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późń. zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późń. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późń. zm.). Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. 6. Wykonawca winien zapewnić pełną obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia oraz ich odbioru. 7. Zamawiający informuje, że w związku z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia zapisy zawarte w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót dotyczące rozliczenia obmiarowego nie mają zastosowania, z zastrzeżeniem rozliczenia robót dodatkowych lub zamiennych. 8. Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu SIWZ lub do niej załączonej dokumentacji projektowej, opisach technicznych, rysunkach lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostały wskazane jednoznaczne nazwy materiałów wskazujące na producenta i konkretny typ katalogowy - wszystkie takie nazwy należy każdorazowo czytać z klauzulą "lub równoważne", czyli o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych. Jeżeli w dokumentacji podano konkretne typy materiałów, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45216121-8


Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45262300-4, 45261100-5, 45421100-5, 45430000-0, 45421100-5, 45310000-3, 45331100-7, 45332300-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1294517.31
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMBUD Krzysztof Paziewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kwidzyńska 2, Rakowiec
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1675000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1675000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3552240
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.