eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Banie Mazurskie › "Zagospodarowanie (uporządkowanie) terenu istniejącego cmentarza komunalnego wraz z dojazdami w Baniach Mazurskich" - ETAP IV i V"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-24

Ogłoszenie nr 510152981-N-2019 z dnia 24-07-2019 r.

Gmina Banie Mazurskie: "Zagospodarowanie (uporządkowanie) terenu istniejącego cmentarza komunalnego wraz z dojazdami w Baniach Mazurskich" - ETAP IV i V"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526196-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Banie Mazurskie, Krajowy numer identyfikacyjny 79067118800000, ul. Konopnickiej 26, 19-520 Banie Mazurskie, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 087 6157172, 6157178, e-mail ugbaniemaz@go2.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): https://bipbaniemazurskie.warmia.mazury.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zagospodarowanie (uporządkowanie) terenu istniejącego cmentarza komunalnego wraz z dojazdami w Baniach Mazurskich" - ETAP IV i V"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKIŚ.ZP.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania pn. "Zagospodarowanie (uporządkowanie) terenu istniejącego cmentarza komunalnego wraz z dojazdami w Baniach Mazurskich" - ETAP IV i V". Budowa alejek obejmuje rozbiórkę elementów konstrukcji betonowych, roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty murarskie i betonowe, podbudowy i ławy pod obrzeża, obrzeża betonowe i nawierzchnie z kostki, roboty porządkowe - humusowanie i obsianie skarp. Parametry alejek: alejki główne o szerokość 2,5 m z kostki betonowej w kształcie trapezowym bez fazy w kolorze grafitowym oraz boczne o szerokości 1,5 m z kostki betonowej w kształcie trapezowym bez fazy w kolorze szarym. Obramowanie ciągów z betonowych obrzeży chodnikowych szarych o wymiarach 8cm x30 cm x100 cm. Przy wykonywaniu robót budowlanych Zamawiający nie wyraża zgody na poruszanie się po cmentarzu pojazdami o masie przekraczającej 3,5 tony. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: projekt budowlany stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedmiary robót będące załącznikiem nr 8 do SIWZ (przedmiary stanowią element pomocniczy, poglądowy, wspomagający wycenę robót budowlanych). Uwaga!!!!! Wykonawca winien sam dokonać wyceny prac niezbędnych do realizacji wyżej określonego przedmiotu zamówienia-poprawiony przedmiar należy traktować pomocniczopoglądowo. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją budowlaną, umową, specyfikacją techniczną specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. W przypadku rozbieżności w ustaleniach w poszczególnych dokumentach, poniższe dokumenty korzystają z następującego pierwszeństwa: 1) umowa, 2) dokumentacja projektowa, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) SIWZ 5) przedmiar robót 6) oferta Wykonawcy. Podane w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót nazwy własne materiałów należy traktować jako przykładowe. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia, należy rozumieć jako określenie parametrów technicznych i standardów jakościowych, a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych, itp. Zamawiający proponuje, aby potencjalni Wykonawcy zapoznali się z miejscem budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku urządzeń i materiałów wbudowanych przez Wykonawcę, dla których producent udzielił dłuższego okresu gwarancji od umownego, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentów z okresem gwarancji udzielonym przez producenta.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 217065.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARTAR Nadzór i Wykonawstwo Budowlane Arkadiusz Tarasewicz
Email wykonawcy: arkadiusztarasewicz@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Klonowa 1
Kod pocztowy: 11-400
Miejscowość: Kętrzyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 269787.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 353010.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.