eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDOSTAWA MATERACY NA ŁÓŻKA SZPITALNE I WÓZKÓW TRANSPORTOWO-KĄPIELOWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-23

Ogłoszenie nr 510152633-N-2019 z dnia 23-07-2019 r.

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego: DOSTAWA MATERACY NA ŁÓŻKA SZPITALNE I WÓZKÓW TRANSPORTOWO-KĄPIELOWYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565639-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, Krajowy numer identyfikacyjny 43099240200000, ul. ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 740 86 14, e-mail zamowienia@spszw.lublin.pl, faks 81 740 39 34.
Adres strony internetowej (url): www.janbozy.lublin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA MATERACY NA ŁÓŻKA SZPITALNE I WÓZKÓW TRANSPORTOWO-KĄPIELOWYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.3311-26/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu według zadań: zadanie nr 1 - dostawa materacy na łóżka szpitalne - 35 sztuk, zadanie nr 2 - dostawa wózka transportowo-kąpielowego - 3 sztuki. 3.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w stosunku do zadań oraz wymagania Zamawiającego, zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.1.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 4.1. Termin wykonania: 4.1.1. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie nie później niż w ciągu 8 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy. 4.1.6. Oferowany termin stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz ppkt. 11.2 i ppkt. 17.2.c) niniejszej SIWZ. 4.2. Miejsce dostawy: - Oddział Chorób Płuc i Intensywnej Terapii - 6 sztuk (materac), położony przy ul. Biernackiego 9, - Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Nr 1 i Nr 2 - 14 sztuk (materac), położone przy ul. Biernackiego 9, - Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Nr 3 - 9 sztuk (materac), 1 sztuka (wózek transportowo-kąpielowy), położony przy ul. Herberta 21, - Oddział Chorób Płuc i Gruźlicy Nr 2 - 2 sztuki (materac), położony przy ul. Herberta 21, - Izbą Przyjęć Ogólna - 1 sztuka (materac), 1 sztuka (wózek transportowo-kąpielowy), położony przy ul. Herberta 21, - Oddział Chirurgii Ogólnej - 2 sztuki (materac), położony przy ul. Herberta 21, - Pododdział Laryngologii - 2 sztuki (materac), położony przy ul. Herberta 21, - Oddział Urologii i Onkologii Urologicznej - 1 sztuka (materac), położony przy ul. Herberta 21, - Oddział Ginekologii z pododdziałem Ginekologii Onkologicznej - 1 sztuka (wózek transportowo-kąpielowy), położony przy ul. Lubartowskiej 81. 4.2.1. Wykonawca dostarczy przedmiot podlegający dostawie, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, po uprzednim kontakcie telefonicznym z przedstawicielami Zamawiającego upoważnionymi do kontaktu, w godzinach od 8.00 do 14.30 w dni robocze (od poniedziałku do piątku). 4.3. Warunki realizacji zamówienia: 4.3.1. Przedmiot zamówienia, dostarczony zostanie jednorazowo, ponosząc ryzyko oraz koszt transportu i rozładunku, w terminie określonym w pkt. 4 SIWZ. 4.3.2. Wykonawca winien zagwarantować bezpłatny transport i rozładunek przedmiotu zamówienia z oznaczeniem fabrycznym i innym, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta asortymentu, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami, odpowiednio przystosowanymi do przewozu dla wyrobu medycznego. 4.3.3. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy fakturę, na której umieszczane będą informacje: nazwa przedmiotu dostawy, ilość, cena netto i brutto, podatek VAT, data dostawy, numer umowy. 4.3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem. 4.3.5. Warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 4.4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 4.5. Warunki kontraktowe: 4.5.1. Forma i termin płatności: przelew 60 dni, dla dostaw 4.5.2. Zamawiający nie dopuszcza się formy przedpłat. 4.6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39.14.31.12 - Materace


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

3.3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 3.3.1. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu, używania i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.) z instrukcją obsługi w języku polskim. 3.3.2. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia, był fabrycznie nowy, wyprodukowany co najmniej w roku 2019 r., nierekondycjonowany, nie powystawowy, niepodemostracyjny. 3.3.3. Wymagany minimalny okres gwarancji - liczony od daty dostawy (potwierdzonej pisemnym protokołem odbioru), nie krótszy niż 24 miesiące, zgodnie z minimalnym okresem podanym w ppkt. 11.1) SIWZ. 3.3.4. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 3.3.5. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy (Zał. nr 1 do SIWZ). 3.4. Ilekroć w załącznikach do SIWZ opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazwy materiału, produktu, urządzenia lub jego producenta - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, a podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymagania minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie nr 1 - dostawa materacy na łóżka szpitalne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIZJOMED Dawid Kaźmierski
Email wykonawcy: dawid.fizjomed@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 4
Kod pocztowy: 27-300
Miejscowość: Lipsko
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21816.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21816.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 63504.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie nr 2 - dostawa wózka transportowo-kąpielowego .

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INNOW Sp. z o.o. Sp. k.,
Email wykonawcy: salon@innow.pl
Adres pocztowy: ul. Ustrońska 8
Kod pocztowy: 40-763
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21487.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21487.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29494.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.