eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica"Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Domu Kultury Śnieżka w Dębicy- polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych - II etap"



Ogłoszenie z dnia 2019-07-23

Ogłoszenie nr 510152060-N-2019 z dnia 23-07-2019 r.

Gmina Miasta Dębicy: "Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Domu Kultury Śnieżka w Dębicy- polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych - II etap"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Renowacja zabytkowej części Domu Kultury Śnieżka w Dębicy nr RPPK.04.04.00-18-0081/16

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550124487-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Dębicy, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 146 838 100, e-mail umdebica@um.debica.pl, faks 146 838 161.
Adres strony internetowej (url): www.debica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Domu Kultury Śnieżka w Dębicy- polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych - II etap"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.24.2019.MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Skucie elementów żelbetowych i betonowych w ramach prowadzenia robót ziemnych przy budynku wraz z wywozem 2) Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu sterowania wentylacji mechanicznej 3) Wykonanie pasma stropu żelbetowego nad sceną 4) Wykonanie kanału technologicznego w piwnicy 5) Wykonanie posadzki na sali widowiskowej 6) Wykonanie okablowania - nagłośnienia liniowego pod kino 7) Wykonanie okładzin akustycznych na ścianach i suficie sali widowiskowej 8) Wykonanie zabezpieczenia p. poż przejść instalacji wod - kan 9) Wykonanie zabezpieczenia p .poż przejść instalacji wentylacji 10) Wykonanie oświetlenia w pomieszczeniu foyer 11) Wykonanie łazienki wraz z toaletą w pomieszczeniu garderoby 12 ) Wykonanie kurtyny p.poż na oknach w projektorni 13) Wykonanie robót budowlanych i elektrycznych w zakresie oświetlenia, nagłośnienia i mechaniki sceny w sali widowiskowej. 14) Wykonanie wentylacji grawitacyjnej 15) Wykonanie aneksu socjalnego w pomieszczeniu zaplecza sceny 16) Wykonanie płytek na ścianie w sali klubowej 17) Wykonanie ogrodzenia i furtki 18) Wykonanie zadaszenia nad drzwiami wyjściowymi 19) Wykonanie rozdzielnicy TCO wraz ze sterownikiem 20) Wykonanie czujki zasysającej nad widownią

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 474178.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług "PESAM" J.Mytnik, A. Stusowicz, J. Połeć Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tuwima 2
Kod pocztowy: 39-200
Miejscowość: Dębica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 583239.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 583239.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 583239.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 116957.97

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna wyboru trybu niekonkurencyjnego art 67 ust 1 pkt. 6) UPzp Uzasadnienie wyboru trybu zamówienia: Roboty budowlane polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót tj. dalszy etap robót budowlanych objętych opracowaną dokumentacją projektową, roboty budowlane, elektryczne, sanitarne oraz wentylacyjne wraz z klimatyzacją. Zamówienie udzielone na podstawie umowy podstawową nr IZP/19/2018 z dnia 11 maja 2018 r. Przedmiotowe zamówienie o wykonanie robót budowlanych o podobnym charakterze do umowy podstawowej nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego. Przesłanki zastosowania trybu: 1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. 2. Zamówienie wynikające z art. 67 ust. 1 pkt. 6) UPzp było przewidziane w w/w ogłoszeniu o zamówieniu i w treści SIWZ z zamówienia podstawowego . 3. Obecne zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 4. Wartość zamówienia nie przekracza 50 % zamówienia podstawowego. Biorąc powyższe pod uwagę należy stwierdzić, iż zachodzą uzasadnione przesłanki do udzielenia zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 UpzP.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.