eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH, TELETECHNICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH I SANITARNYCH ZGODNIE Z ZAŁĄCZONYMI KOSZTORYSAMI INWESTORSKIMI DLA ZADANIA ADAPTACJA OBIEKTÓW KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W SŁUPSKU UL. 3 MAJA 1 TJ. BUDYNEK A, ORAZ WYBRANE ELEMENTY ZAGOSPODAROWANIA TERENU WRAZ Z SIECIAMI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-23

Ogłoszenie nr 510151741-N-2019 z dnia 23-07-2019 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH, TELETECHNICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH I SANITARNYCH ZGODNIE Z ZAŁĄCZONYMI KOSZTORYSAMI INWESTORSKIMI DLA ZADANIA ADAPTACJA OBIEKTÓW KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W SŁUPSKU UL. 3 MAJA 1 TJ. BUDYNEK A, ORAZ WYBRANE ELEMENTY ZAGOSPODAROWANIA TERENU WRAZ Z SIECIAMI

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558328-N-2019 z dnia 7 czerwca 2019 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540122313-N-2019 z dnia 18.06.2019 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 19123609400000, ul. ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 214 817, e-mail zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl, faks 583 214 810.
Adres strony internetowej (url): http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.pomorska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH, TELETECHNICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH I SANITARNYCH ZGODNIE Z ZAŁĄCZONYMI KOSZTORYSAMI INWESTORSKIMI DLA ZADANIA ADAPTACJA OBIEKTÓW KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W SŁUPSKU UL. 3 MAJA 1 TJ. BUDYNEK A, ORAZ WYBRANE ELEMENTY ZAGOSPODAROWANIA TERENU WRAZ Z SIECIAMI

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

46/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych, teletechnicznych, elektrycznych i sanitarnych zgodnie z załączonymi kosztorysami inwestorskimi dla zadania Adaptacja obiektów Komendy Miejskiej Policji w Słupsku ul. 3 Maja 1 tj. budynek A, oraz wybrane elementy zagospodarowania terenu wraz z sieciami. Gwarancja min. 36 miesięcy. Wykonawca jest zobowiązany spełnić obowiązujące, aktualne przepisy techniczne w tym wymogi ustawy Prawa Budowlanego i SIWZ. Termin płatności faktury końcowej 30 dni po odbiorze końcowym robót. Rozliczenie końcowe nastąpi w ciągu 30 [trzydziestu] dni od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót, zatwierdzonego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w oparciu o fakturę końcową wystawioną przez Wykonawcę, na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego bez uwag przez wszystkich inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż. Zamawiający w roku 2019 dysponuje kwotą 5.400.000,00 zł brutto. Wymagania branżowe: - branża teletechniczna: a) Na etapie realizacji bezpośredni Wykonawca montażu instalacji i systemów teleinformatycznych, alarmowych i dozoru obiektu muszą wykazać się wpisem na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. - branża teletechniczna, elektryczna, sanitarna, ogólnobudowlana a) W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na koszt własny wszystkich niezbędnych okresowych przeglądów serwisowych urządzeń zamontowanych w ramach realizacji robót, niezbędnych do utrzymania gwarancji producenta w/wym. Urządzeń, a tym samym udziela gwarancji na te urządzenia na cały w/w okres udzielonej gwarancji przewidzianej umową. Warunki gwarancji stanowi karta gwarancji/załącznik nr B do umowy. Wykonywanie wszystkich prac, robót, czynności konserwacyjnych, serwisowych, przeglądów gwarancyjnych związanych z utrzymaniem, eksploatacją, serwisowaniem, naprawą wszystkich urządzeń, maszyn, aparatów wbudowanych, zamontowanych itp. przez Wykonawcę robót w ramach realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot umowy w okresie udzielonej gwarancji wskazanej przez oferenta/Wykonawcę będzie realizowane tylko i wyłącznie kosztem i staraniem przez oferenta/Wykonawcę przez cały okres udzielonej przez niego gwarancji. Wszystkie te w/w prace będą realizowane zgodnie z wytycznymi, Dokumentacjami Techniczno-Ruchowymi (DTR) oraz innymi dokumentami na zasadach i wymaganiach określonych przez producentów poszczególnych urządzeń, aparatów, maszyn zamontowanych w ramach realizacji przedmiotu umowy oraz zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami oraz innymi regulacjami prawnymi. b)Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia gotowości wykonanych robót do odbioru w formie pisemnej zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane oraz pisemnie na adres Zamawiającego. Na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru robót Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu niezbędne dokumenty w formie: 4 komplety w wersji papierowej oraz 2 komplety w wersji elektronicznej [skan, PDF] zawierających m.in.: o protokoły z badań, pomiarów i sprawdzeń (w tym wszystkie niezbędne odbiory techniczne); o aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów; o dokumentację powykonawczą z wszystkimi ewentualnymi zmianami naniesionymi na pierwotnej wielobranżowej dokumentacji projektowej (w wersji papierowej i elektronicznej [*.dwg] ); c) Uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń W trakcie całego okresu trwania realizacji zadania Wykonawca musi zabezpieczyć możliwość wykonywania pracy dla zespołu około 16 osób, w około 6 pomieszczeniach. Powyższe pomieszczenia muszą zostać oddzielone od placu budowy i posiadać dostęp do wszystkich usług teletechnicznych, energetycznych i sanitarnych. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i realizowanych robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ubezpieczenie od szkód (ryzyk) na sumę ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Kserokopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu podczas wprowadzenia na plac budowy. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót, które stanowią załączniki do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi tj. rozbiórka elementów żelbetowych i betonowych, montaż elementów żelbetowych i betonowych, roboty murarsko-tynkarskie, malarskie itp. - min. 12 osób. Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ. Art. 93 1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w: 1) ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo 2) zaproszeniu do negocjacji - w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo 3) zaproszeniu do składania ofert - w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7258849.69
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo ECOZET Mirosław Zblewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kaliska Kościerskie ul. Strażacka 6
Kod pocztowy: 83-400
Miejscowość: Kościerzyna
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8879000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8879000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12134406.66
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

część robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.