To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-23
Ogłoszenie nr 510151741-N-2019 z dnia 23-07-2019 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku: PRZETARG NIEOGRANICZONY
NA WYKONANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH, TELETECHNICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH I SANITARNYCH ZGODNIE Z ZAŁĄCZONYMI KOSZTORYSAMI INWESTORSKIMI DLA ZADANIA ADAPTACJA OBIEKTÓW KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W SŁUPSKU UL. 3 MAJA 1 TJ. BUDYNEK A, ORAZ WYBRANE ELEMENTY ZAGOSPODAROWANIA TERENU WRAZ Z SIECIAMI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558328-N-2019 z dnia 7 czerwca 2019 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540122313-N-2019 z dnia 18.06.2019 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 19123609400000,
ul. ul. Okopowa
15,
80-819
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 214 817, e-mail
zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl, faks
583 214 810.
Adres strony internetowej (url): http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.pomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH, TELETECHNICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH I SANITARNYCH ZGODNIE Z ZAŁĄCZONYMI KOSZTORYSAMI INWESTORSKIMI DLA ZADANIA ADAPTACJA OBIEKTÓW KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W SŁUPSKU UL. 3 MAJA 1 TJ. BUDYNEK A, ORAZ WYBRANE ELEMENTY ZAGOSPODAROWANIA TERENU WRAZ Z SIECIAMI
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):46/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych, teletechnicznych, elektrycznych i sanitarnych zgodnie z załączonymi kosztorysami inwestorskimi dla zadania Adaptacja obiektów Komendy Miejskiej Policji w Słupsku ul. 3 Maja 1 tj. budynek A, oraz wybrane elementy zagospodarowania terenu wraz z sieciami. Gwarancja min. 36 miesięcy. Wykonawca jest zobowiązany spełnić obowiązujące, aktualne przepisy techniczne w tym wymogi ustawy Prawa Budowlanego i SIWZ. Termin płatności faktury końcowej 30 dni po odbiorze końcowym robót. Rozliczenie końcowe nastąpi w ciągu 30 [trzydziestu] dni od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót, zatwierdzonego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w oparciu o fakturę końcową wystawioną przez Wykonawcę, na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego bez uwag przez wszystkich inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż. Zamawiający w roku 2019 dysponuje kwotą 5.400.000,00 zł brutto. Wymagania branżowe: - branża teletechniczna: a) Na etapie realizacji bezpośredni Wykonawca montażu instalacji i systemów teleinformatycznych, alarmowych i dozoru obiektu muszą wykazać się wpisem na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. - branża teletechniczna, elektryczna, sanitarna, ogólnobudowlana a) W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na koszt własny wszystkich niezbędnych okresowych przeglądów serwisowych urządzeń zamontowanych w ramach realizacji robót, niezbędnych do utrzymania gwarancji producenta w/wym. Urządzeń, a tym samym udziela gwarancji na te urządzenia na cały w/w okres udzielonej gwarancji przewidzianej umową. Warunki gwarancji stanowi karta gwarancji/załącznik nr B do umowy. Wykonywanie wszystkich prac, robót, czynności konserwacyjnych, serwisowych, przeglądów gwarancyjnych związanych z utrzymaniem, eksploatacją, serwisowaniem, naprawą wszystkich urządzeń, maszyn, aparatów wbudowanych, zamontowanych itp. przez Wykonawcę robót w ramach realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot umowy w okresie udzielonej gwarancji wskazanej przez oferenta/Wykonawcę będzie realizowane tylko i wyłącznie kosztem i staraniem przez oferenta/Wykonawcę przez cały okres udzielonej przez niego gwarancji. Wszystkie te w/w prace będą realizowane zgodnie z wytycznymi, Dokumentacjami Techniczno-Ruchowymi (DTR) oraz innymi dokumentami na zasadach i wymaganiach określonych przez producentów poszczególnych urządzeń, aparatów, maszyn zamontowanych w ramach realizacji przedmiotu umowy oraz zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami oraz innymi regulacjami prawnymi. b)Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia gotowości wykonanych robót do odbioru w formie pisemnej zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane oraz pisemnie na adres Zamawiającego. Na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru robót Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu niezbędne dokumenty w formie: 4 komplety w wersji papierowej oraz 2 komplety w wersji elektronicznej [skan, PDF] zawierających m.in.: o protokoły z badań, pomiarów i sprawdzeń (w tym wszystkie niezbędne odbiory techniczne); o aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów; o dokumentację powykonawczą z wszystkimi ewentualnymi zmianami naniesionymi na pierwotnej wielobranżowej dokumentacji projektowej (w wersji papierowej i elektronicznej [*.dwg] ); c) Uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń W trakcie całego okresu trwania realizacji zadania Wykonawca musi zabezpieczyć możliwość wykonywania pracy dla zespołu około 16 osób, w około 6 pomieszczeniach. Powyższe pomieszczenia muszą zostać oddzielone od placu budowy i posiadać dostęp do wszystkich usług teletechnicznych, energetycznych i sanitarnych. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i realizowanych robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ubezpieczenie od szkód (ryzyk) na sumę ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Kserokopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu podczas wprowadzenia na plac budowy. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót, które stanowią załączniki do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi tj. rozbiórka elementów żelbetowych i betonowych, montaż elementów żelbetowych i betonowych, roboty murarsko-tynkarskie, malarskie itp. - min. 12 osób. Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ. Art. 93 1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w: 1) ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo 2) zaproszeniu do negocjacji - w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo 3) zaproszeniu do składania ofert - w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7258849.69
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo ECOZET Mirosław Zblewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8879000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: część robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





