To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-22
Ogłoszenie nr 510151438-N-2019 z dnia 22-07-2019 r.
Agencja Rozwoju Pomorza S.A.: Spedycja towarów z Gdańska na Targi w Nowym Jorku, Dubaju i Jakarcie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim - współfinansowany z Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 Przedsiębiorstwa, Działanie 2.3 Aktywność Eksportowa.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555604-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540130378-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 19004453000000,
ul. Al. Grunwaldzka
472D,
80-309
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 32 33 100, e-mail
maria.warkusz@arp.gda.pl, faks
58 32 33 200.
Adres strony internetowej (url): arp.gda.pl; bip.arp.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka akcyjna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Spedycja towarów z Gdańska na Targi w Nowym Jorku, Dubaju i Jakarcie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.20.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa spedycja towarów z Gdańska na targi w Nowym Jorku (USA), Dubaju (ZEA) i Jakarcie (Indonezja). 2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Część I zamówienia - spedycja towarów zwykłych, niewymagających specjalnych warunków transportu o wadze do 500 kg z Gdańska (z magazynu wskazanego przez Wykonawcę) do Nowego Jorku (USA) na targi Indie Beauty Expo, które odbędą się 21-22 sierpnia 2019 r. Część II zamówienia - spedycja towarów zwykłych, niewymagających specjalnych warunków transportu o wadze do 500 kg oraz towarów o zróżnicowanych gabarytach o łącznej wadze do 2000 kg. z Gdańska (z magazynuwskazanego przez Wykonawcę) do Dubaju (ZEA)- Dubaj World Trade Centre Sheikh Zayed Rd, na targi Middle East Design & Hospoitality Week, które odbędą się 17-19 września 2019 r. Część III zamówienia - spedycja towarów zwykłych, niewymagających specjalnych warunków transportu, o wadzę do 500 kg z Gdańska (z magazynu wskazanego przez Wykonawcę) do Jakarty na targi SIAL Interfood, które odbędą się 13-16 listopada 2019 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przez ofertę częściową rozumie się ofertę na część przedmiotu zamówienia, określoną w ust. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 3. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa, posiadać stosowne uprawnienia oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Usługi spedycji będą realizowane w związku z udziałem Zamawiającego w targach w Nowym Jorku, Dubaju i Jakarcie. Towary, które będą podlegały spedycji: o nie będą wymagały specjalnych warunków przewozu, specyfikacja towarów jest zawarta w opisie części zamówienia, o będą przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego i przez 5 - 10 innych przedsiębiorstw, uczestniczących z Zamawiającym w targach, o będą przekazywane Wykonawcy do spedycji na podstawie zlecenia spedycji zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ. Przekazanie towarów do spedycji oznacza odbiór towarów do spedycji przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego oraz przekazanie przez przedsiębiorstwa samodzielnie towarów do magazynu wyznaczonego przez Wykonawcę. Wykonawca wskaże w ofercie ostatni dzień, w którym przedsiębiorcy mogą dostarczyć materiały do spedycji do magazynu (oceniany będzie w ramach kryterium - Termin przekazania Wykonawcy towaru do spedycji). Przyjmuje się, że dostarczenie towarów przez przedsiębiorców może nastąpić w tym dniu i w ciągu dwóch dni go poprzedzających. Zakres usługi spedycyjnej: 1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia towarów na miejsce targów w stanie niezmienionym i nienaruszonym w stosunku do przekazanych przez Zmawiającego i przedsiębiorców. 2. Wykonawca wykona spedycję towarów przekazanych przez Zamawiającego samodzielnie lub za pośrednictwem podwykonawców, która obejmowała będzie następujące czynności: 1) Zapewnienie magazynu spedycyjnego w odległości mniejszej niż 30 km od siedziby Zmawiającego, do którego zostanie dostarczony towar przez przedsiębiorców. 2) Odebranie z siedziby Zamawiającego (Gdańsk 80-309, Al. Grunwaldzka 472 D) w godzinach 9:00-15:00 towarów od Zamawiającego (materiałów promocyjnych) i ich dowóz do miejsca załadunku towarów objętychspedycją w ramach zamówienia. Przewidywany ciężar towarów, które będą odbierane z siedziby Zamawiającego to 50 kg (z całkowitej masy 500 kg towarów zwykłych, nie wymagających specjalnych warunków przewozu przeznaczonych do spedycji w ramach zamówienia). 3) Przygotowanie do przewozu wszystkich towarów przekazanych przez Zmawiającego i przedsiębiorstwa stanowiących przesyłkę, to znaczy zapakowanie przesyłki w sposób zapewniający jej bezpieczny transport oraz jej odpowiednie oznaczenie. 4) Transport towarów na miejsce targów. Transport będzie odbywał się za pośrednictwem wybranych przez spedytora środków transportu i przewoźników. Wykonawca zawrze umowy przewozu z przewoźnikami w imieniu własnym. 5) Pokrycie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, w tym kosztów transportu, pośredników, opłat publicznych. 6) Dopełnienie wszystkich niezbędnych formalności związanych z przewozem towarów, w tym dokumentacji transportowej. 7) Załadunek towarów na środki transportu, wyładunku oraz przeładunku. 8) Dokonanie wszelkich czynności i formalności związanych z ubezpieczeniem towaru oraz pokrycie kosztów ubezpieczenia wszystkich spedytowanych towarów na czas trwania wykonywanej usługi. Suma ubezpieczenia towarów dla części 1- 20 tyś. zł, dla części 2 - 300 tyś. zł, dla części 3 - 20 tyś. zł. 9) Dokonanie odprawy celnej wysyłanych towarów i wszystkich czynności formalnych oraz opłat z nią związanych. 10) Dostarczenie towarów na miejsce targów zgodnie z wymaganiami w zakresie terminu i godziny dookreślonymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia. Przekazanie informacji Zmawiającemu o dostarczeniu towarów na miejsce targów. Potwierdzeniem dostarczenia towarów będzie protokół zdawczo - odbiorczy podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego na miejscu targów, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do OPZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79571000-7
Dodatkowe kody CPV: 60000000-8, 60400000-2, 60600000-4, 60100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Spedycja towarów zwykłych, niewymagających specjalnych warunków transportu o wadze do 500 kg z Gdańska (z magazynu wskazanego przez Wykonawcę) do Nowego Jorku (USA) na targi Indie Beauty Expo, które odbędą się 21-22 sierpnia 2019 r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22541.46
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Universal Express Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Spedycja towarów zwykłych, niewymagających specjalnych warunków transportu o wadze do 500 kg oraz towarów o zróżnicowanych gabarytach o łącznej wadze do 2000 kg. z Gdańska (z magazynu wskazanego przez Wykonawcę) do Dubaju (ZEA) na targi Dubaj World Trade Centre, które odbędą się 17-19 września 2019 r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65711.38
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Universal Express Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Spedycja towarów zwykłych, niewymagających specjalnych warunków transportu, o wadzę do 500 kg z Gdańska (z magazynu wskazanego przez Wykonawcę) do Jakarty na targi SIAL Interfood, które odbędą się 13-16 listopada 2019 r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19470.73
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Universal Express Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- DOSTAWA I INSTALACJA INFRASTRUKTURY POD STACJĘ BAZOWĄ SYSTEMU TETRA NA WIEŻOWCU SM SUCHANINO W GDAŃSKU PRZY UL. PADEREWSKIEGO 4
- Remont chodnika oraz zmiana lokalizacji wiaty śmietnikowej na terenie Przedszkola nr 4 przy ul. Do Studzienki 36 w Gdańsku
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla przyłączy telekomunikacyjnych w ramach rozbudowy sieci TASK
- "Rewitalizacja i zagospodarowanie placu przy tzw. Stawku przy ul. Pomorskiej w Gdańsku" w ramach projektu Rady Dzielnicy 2020.
- Dostawa zestawu profilometru 3D dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZU ROŚLINNEGO DO SMAROWANIA PIECZYWA
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi organizacji 8 - dniowego obozu sportowo-szkoleniowego nad Morzem Bałtyckim dla studentów z niepełnosprawnościami i wolontariatu UR
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy drogi śladowej w gminie Miejska Górka
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wilczyn w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa kruszywa na potrzeby Gminy Chełm
- "Dowóz i odwóz dzieci szkolnych / uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych / szkół i ośrodków w roku szkolnym 2025/2026."
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.