eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardBudowa budynku mieszkalno-usługowego przy ul. J.Śniadeckiego 17,17A,17B,17C w Stargardzie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-22

Ogłoszenie nr 510150760-N-2019 z dnia 22-07-2019 r.

Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Budowa budynku mieszkalno-usługowego przy ul. J.Śniadeckiego 17,17A,17B,17C w Stargardzie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551421-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 81119296000000, ul. ul. Andrzeja Struga 29, 73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 784 750, e-mail biuro@tbs.stargard.pl, faks 91 577 15 35.
Adres strony internetowej (url): www.tbs.stargard.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku mieszkalno-usługowego przy ul. J.Śniadeckiego 17,17A,17B,17C w Stargardzie.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

budowy budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Jana Śniadeckiego 17, 17A, 17B, 17C w Stargardzie dz. nr geod. 212/3, 131/1, 131/2, 192/5 obręb 23 miasta Stargard (budynek niepodpiwniczony o kubaturze brutto 8178 m3, 4 kondygnacyjny w tym użytkowe poddasze, ze żłobkiem o projektowanej powierzchni użytkowej 591,25 m2 w parterze, z 24 lokalami mieszkalnymi o łącznej projektowanej powierzchni użytkowej 1118,31 m2 oraz komórkami lokatorskimi, pomieszczeniami technicznymi, w tym kotłowni gazowej, z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, c.o. i c.w.u z kotłowni, M-Bus do odczytu wodomierzy i ciepłomierzy, elektryczną, domofonową, teletechniczną, wentylacji grawitacyjnej, wentylacji hybrydowej w mieszkaniach, wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła w oddziałach żłobka, kontroli dostępu i monitoringu, alarmową), 2) zagospodarowania terenu wraz z infrastrukturą techniczną (w tym: zieleń - nasadzenia drzew i krzewów oraz trawniki, chodnik, drogi wewnętrzne, dwa zjazdy indywidualne, stanowiska postojowe, plac zabaw z akcesoriami zabawowymi, oświetlenie terenu, sieci, przyłącza i zewnętrzne instalacje wody, kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej), 3) likwidacji kolizji istniejącej infrastruktury elektroenergetycznej SN i nN, 4) przełożenia kolidującego z projektowaną zabudową kolektora sanitarnego na działce inwestora, 5) usunięcia karp korzeniowych po wszystkich wyciętych drzewach i krzewach/podrostach z terenu działek nr geod. 212/3, 131/1 i 131/2 obr. 23 miasta Stargard, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z przeznaczeniem. Część 2 obejmuje wszelkie prace i czynności niezbędne do wykonania nasadzeń zastępczych w liczbie 59 drzew na terenie Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Armii Krajowej nr 1 w Stargardzie (dz. nr geod. 23/4 obr. 19 miasta Stargard

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45112710-5, 45112723-9, 45223300-9, 45233222-1, 45316100-6, 77311000-6, 77211600-8, 77211500-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: budowa budynku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9332669.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane DANPOL Ludwik Szczepański
Email wykonawcy: p.o.danpol@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Kolonia 7a
Kod pocztowy: 73-115
Miejscowość: Dolice
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9496145.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9496145.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10095421.53
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 22%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zagospodarowanie terenu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w oparciu o art.93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP , ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.