eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Przebudowa wielofunkcyjnego boiska sportowego, monitorowanego przy II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-19

Ogłoszenie nr 510150363-N-2019 z dnia 19-07-2019 r.

II Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Adama Mickiewicza: Przebudowa wielofunkcyjnego boiska sportowego, monitorowanego przy II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi w Słupsku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560370-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

II Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 77160276200000, ul. Mickiewicza 32, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (059)8424894, e-mail michal.kielm@lo2.slupsk.pl, faks (059) 8426576.
Adres strony internetowej (url): www.lo2.slupsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa wielofunkcyjnego boiska sportowego, monitorowanego przy II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi w Słupsku

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego boiska szkolnego II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Słupsku polegająca na poprawie orientacji płyty boiska względem istniejącej sali sportowej, zmianie nawierzchni na syntetyczną, instalacji odwodnienia, monitoringu wizyjnego, urządzeń sportowych oraz ogrodzenia i piłkochwytów. 2. Po przebudowie obiekt będzie spełniał wymogi boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 44x22m przeznaczonego do gry w piłkę ręczną, mini piłkę nożną, siatkówkę, koszykówkę (dwa pola poprzeczne) i w tenisa ziemnego. 3. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac (również organizacją zaplecza budowy) Wykonawca na swój koszt i odpowiedzialność bezwzględnie: - sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla przedmiotowej budowy, przygotowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003, nr 120, poz. 1126) - wykona plan organizacji terenu budowy - sporządzi harmonogram rzeczowo - terminowy. Niniejsza dokumentacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 4. W ramach zamówienia należy wykonać następujący zakres prac zgodnie z projektem: - rozbiórka nawierzchni bitumicznej znajdującej się poza obrysem nowej płyty oraz w miejscach posadowienia fundamentów urządzeń sportowych wraz z podłożem i fundamentami, - sfrezowanie pozostałej części boiska wraz z usunięciem luźnych i zniszczonych fragmentów, - usunięcie poza powierzchnię istniejącej płyty warstw organicznych i mineralnych do poziomu stabilnego gruntu, - wykonanie podkładu betonowego na podsypce z pospółki, - ukształtowanie spadków poprzecznych, - wykonanie warstwy wyrównawczej z masy syntetycznej, - wykonanie fundamentów pod urządzenia sportowe, ogrodzenie i piłkochwyty, - wykonanie właściwej nawierzchni syntetycznej zgodnie z wybraną technologią, - wykonanie wokół boiska nawierzchni przepuszczalnej z elementów betonowych lub z tworzywa, - wykonanie połączenia istniejącej nawierzchni z polbrukiem przy wejściu na obiekt, - montaż systemowych urządzeń sportowych - bramek, słupków do siatek i stojaków z tablicami do koszykówki, - montaż na dłuższych bokach boiska systemowego ogrodzenia stalowego o wysokości 4 m, - montaż bramy od strony budynku szkoły oraz wykonanie dwóch dodatkowych przejść w ogrodzeniu od strony sali gimnastycznej, - montaż na krótszych bokach boiska wraz z wyprowadzeniem na dłuższe boki po 3m w każdym narożniku piłkochwytów systemowych o wysokości 6m, - wykonanie w narożnikach północnych wpustów deszczowych z osadnikiem piasku i podłączenie do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej na działce, ? budowa instalacji teletechnicznej wraz z montażem dwóch kamer zewnętrznych na ścianie sali gimnastycznej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlana stanowiąca załączniki nr 8-16 do SIWZ Uwaga: Wykonanie instalacji oświetlenia terenu nie stanowi przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu komplet wniosków materiałowych zatwierdzonych przez projektanta remontu elewacji. 7. Zaplecze budowy przekazane przez Zamawiającego zostanie przygotowane przez Wykonawcę na jego koszt i jego ryzyko. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje kabinę WC i śmietnik. Uwaga: Zamawiający przewiduje również realizację robót budowlanych związanych z remontem elewacji sali gimnastycznej na terenie przylegającym do placu budowy od strony północnej boiska. Roboty elewacyjne rozpoczną się od ściany południowej w celu zminimalizowania uciążliwości na późniejszych etapach budowy dla obu wykonawców. 8. Teren budowy i zaplecza należy odpowiednio oznakować. Wymagane jest: 1) wywiezienie wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac budowlanych i ich utylizacja, 2) ochrona zieleni, 3) po wykonaniu prac budowlanych doprowadzenie terenu budowy i zaplecza do stanu należytego. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca organizował cotygodniowe narady robocze z przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy, przy udziale kierownika budowy. 10. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, rozwiązań, technologii etc. równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 13. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących całość robót fundamentowych i nawierzchniowych pod nadzorem kierownika budowy, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem"; b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8


Dodatkowe kody CPV: 45212221-1, 45212220-4, 45112720-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 289000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELSIK Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościerska 8F
Kod pocztowy: 83-330
Miejscowość: Żukowa
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 355470.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 355470.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 391637.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.