eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzice › Remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Świebodzicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-13

Świebodzice: Remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Świebodzicach
Numer ogłoszenia: 51014 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245001 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Marii Dąbrowskiej w Świebodzicach, ul. Świdnicka 15, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 74 666 95 73, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Świebodzicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z remontem pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez Autorską Pracownię Architektury mgr inż. arch. Andrzej Grzybowski z siedzibą w Świdnicy przy ul. K. Miarki 7, zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawa. 2.Zakres robót obejmuje m.in.: 1) Roboty murowe obejmujące murowanie ścian działowych, dostosowanie istniejących otworów do nowoprojektowanych otworów drzwiowych, 2) Roboty rozbiórkowe obejmujące wykonanie prac: - wykucie nowych otworów drzwiowych, - rozebranie pokrycia dachu nad częścią sanitarną wraz z wymaganymi elementami konstrukcji dachu wskazanego przez projektanta lub Inspektora Nadzoru. 3) Wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej, 4) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych, 5) Naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych w miejscach ich ubytków i uszkodzeń oraz wykonanie nowych tynków na projektowanych ściankach działowych części socjalnej, 6) Malowanie wnętrza podstacji trakcyjnej po naprawie i uzupełnieniach tynków wewnętrznych w miejscach ich ubytków i uszkodzeń, 7) Montaż ścian działowych i sufitu podwieszanego, 8) Pokrycie dachu : - wykonanie podkładu pod dachówki ceramiczne, - wykonanie wiatroizolacji, - wykonanie pokrycia dachówką przylgową, zakładkową oraz karpiówką, - wykonanie obróbek blacharskich. 9) Wykonanie instalacji elektrycznych, 10) Wykonanie instalacji sanitarnej i wentylacyjnej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do SIWZ tj. : 1) Projekty budowlane, 2) Projekty wykonawcze, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewoda Budownictwo Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, ul. Kraszewskiego 12, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 405762,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 357297,77

  • Oferta z najniższą ceną: 357297,77 / Oferta z najwyższą ceną: 728160,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.