To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-19
Ogłoszenie nr 510149349-N-2019 z dnia 19-07-2019 r.
Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: Świadczenie usług polegających na wykonaniu weryfikacji kosztorysów inwestorskich przedkładanych przez wnioskodawców ubiegających się o dofinansowanie inwestycji w ramach PROW 2014-2020 oraz Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze" na lata 2014-2020 wdrażanych przez Buro Wsparcia Inwestycyjnego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561990-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Krajowy numer identyfikacyjny 10613083000430,
ul. ul. Nowa
2,
18-400
Łomża, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
862 156 314, e-mail
podlaski@arimr.gov.pl, faks
862 164 513.
Adres strony internetowej (url): www.arimr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług polegających na wykonaniu weryfikacji kosztorysów inwestorskich przedkładanych przez wnioskodawców ubiegających się o dofinansowanie inwestycji w ramach PROW 2014-2020 oraz Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze" na lata 2014-2020 wdrażanych przez Buro Wsparcia Inwestycyjnego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BOR10.2610.2.2019.BS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu weryfikacji kosztorysów inwestorskich przedkładanych przez wnioskodawców ubiegających się o dofinansowanie inwestycji w ramach PROW 2014-2020 oraz Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze" na lata 2014-2020 wdrażanych przez Buro Wsparcia Inwestycyjnego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, pod kątem elementów wskazanych w Załączniku nr 1 i nr 9 do wzoru Umowy (Załącznik nr 6 do Specyfikacji) 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71-24-20-00-6 przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów. 3. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego dokumentacji, na podstawie Protokołu przekazania dokumentacji wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do wzoru Umowy, ma obowiązek przystąpić do jego I weryfikacji zgodnie ze wskazaniami w procedurze Agencji dotyczącej oceny merytorycznej kosztorysów inwestorskich, stanowiącej Załącznik nr 9 do wzoru Umowy i po jej zakończeniu, w terminie 5 dni roboczych od daty protokolarnego przekazania dokumentacji dla danego kosztorysu, przekazać Zamawiającemu Weryfikację kosztorysu na roboty budowlane sporządzoną wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do wzoru Umowy z opisem wszystkich spostrzeżeń, uwag i nieprawidłowości w oryginale oraz elektronicznie w wersji edytowalnej, zwaną w dalszej części Umowy "Weryfikacją" wraz z Protokołem Odbioru "Weryfikacji" i wraz z dokumentacją, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do wzoru Umowy. 2) Zamawiający przekaże wnioskodawcy sporządzoną przez Wykonawcę "Weryfikację" celem poprawienia, uzupełnienia kosztorysu zgodnie z zaleceniami Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek wskazać szczegółowe uwagi do weryfikowanych pozycji kosztorysów w takiej formie, aby poprawa pozycji i interpretacja błędów nie stanowiły problemów dla osoby sporządzającej kosztorys. 3) Zamawiający, po otrzymaniu od wnioskodawcy poprawek, uzupełnień, przekaże je niezwłocznie Wykonawcy celem powtórnej weryfikacji wyłącznie tych pozycji kosztorysu, co do których Wykonawca stwierdził nieprawidłowości. 4) Wykonawca po otrzymaniu poprawek, uzupełnień, w formie protokolarnego przekazania dokumentacji dla danego kosztorysu (Załącznik nr 3a do wzoru Umowy), w przeciągu 5 dni roboczych od daty przekazania dokona sprawdzenia otrzymanych poprawionych pozycji kosztorysowych i ma obowiązek przekazać Zamawiającemu ponowną "Weryfikację" z opisem wszystkich spostrzeżeń, uwag i nieprawidłowości w oryginale oraz elektronicznie w wersji edytowalnej wraz z Protokołem Odbioru "Weryfikacji" wraz z dokumentacją - II weryfikacja (Załącznik nr 3a do wzoru Umowy). 5) W sytuacji, gdy wnioskodawca błędnie naniesie poprawki lub błędnie dokonana uzupełnień nastąpi powtórzenie procedury wskazanej w ust. 2 ppkt 1)-4) § 1 wzoru Umowy (III weryfikacja). 6) W przypadku, gdy po III weryfikacji w kosztorysie wnioskodawcy nadal będą występowały błędy, decyzja o kolejnej poprawie przez wnioskodawcę i ponownej weryfikacji pozycji kosztorysowych przez Wykonawcę zależeć będzie od decyzji Zamawiającego (kolejna weryfikacja). 7) Protokół (Załącznik nr 3a) określa ilość pozycji kosztorysu przekazanego przez Zamawiającego do weryfikacji, zaś Wykonawca w Protokole zwrotu ma obowiązek wskazać ilość pozycji, które zostały w danej weryfikacji sprawdzone i stawić będą podstawę do wypłaty wynagrodzenia (wybrane zgodnie z instrukcją do oceny merytorycznej kosztorysu). 8) Zamawiający nakłada na Wykonawcę obowiązek współpracy polegający na umożliwieniu bezpośredniego kontaktu Wykonawcy i wnioskodawcy w zakresie udzielania wyjaśnień, konsultacji dotyczących uwag i błędów w celu niezwłocznego naprawienia błędów w kosztorysie. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia notatki dotyczącej zakresu złożonych przez wnioskodawcę wyjaśnień i przekazania jej wraz z kompletem weryfikowanej dokumentacji. W miesiącu kalendarzowym Zamawiający przekaże Wykonawcy do weryfikacji ok 50 kosztorysów podlegających I weryfikacji z zastrzeżeniem, że Wykonawca będzie odbierał kosztorysy osobiście raz w tygodniu w dni pracujące od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 14:30. 4. Zamawiający nie przewiduje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy, wypełniając punkt X Formularza ofertowego (Załącznik nr 1A, 1B, 1C do Specyfikacji).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: wykonanie weryfikacji kosztorysów inwestorskich przedkładanych przez wnioskodawców ubiegających się o dofinansowanie realizacji inwestycji w ramach typów operacji "Modernizacja gospodarstw rolnych"; "Inwestycje w gospodarstwach położonych na obszarach Natura 2000"; "Inwestycje mające na celu ochronę wód przed zanieczyszczeniem azotanami pochodzącymi ze źródeł rolniczych"; "Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych (..) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71782.66
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hanna Gniazdowska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Biuro Inwestycyjne Hanna Gniazdowska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
84900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: wykonanie weryfikacji kosztorysów inwestorskich przedkładanych przez wnioskodawców ubiegających się o dofinansowanie realizacji inwestycji w ramach Działania 2.3 "Inwestycje produkcyjne w akwakulturę", |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20325.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hanna Gniazdowska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Biuro Inwestycyjne Hanna Gniazdowska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24040.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: wykonanie weryfikacji kosztorysów inwestorskich przedkładanych przez wnioskodawców ubiegających się o dofinansowanie realizacji inwestycji w ramach typów operacji "Restrukturyzacja małych gospodarstw"; "Premie dla młodych rolników"; "Premie na rozpoczęcie działalności pozarolniczej" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40650.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hanna Gniazdowska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Biuro Inwestycyjne Hanna Gniazdowska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48075.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa odczynników i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa artykułów higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
- Usługa prania świadczona dla Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont Sali gimnastycznej w ramach Działu Fizjoterapii Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, wraz z nadzorem autorskim
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo - garażowo - warsztatowym oraz (PSZOK)
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z BO pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA REMONTU Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU DWUKLATKOWEGO PRZY UL. POLNEJ 5 I 3 MAJA 1B WE WROCŁAWIU
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
- "Opracowanie dokumentacji projektowych"
- "Adaptacja pomieszczeń w budynku Centrum Ambulatoryjnego Leczenia Dzieci Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie dla Jagiellońskiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych "
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.