To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-18
Ogłoszenie nr 510149050-N-2019 z dnia 18-07-2019 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych, o których mowa w art. 101 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557810-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 58119090000000,
ul. ul. Wałbrzyska
15,
58-100
Świdnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
748 537 139, e-mail
osrodek@mops.swidnica.pl, faks
748 537 139.
Adres strony internetowej (url): www.mops.swidnica.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
bip.swidnica.nv.pl/mops
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych, o których mowa w art. 101 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAO.2500.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi schronienia wraz z wyżywieniem (3 posiłki dziennie: śniadanie, gorący posiłek, kolacja dla każdej uprawnionej osoby) dla osób bezdomnych, o których mowa w art. 101 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1508) oraz świadczenie usługi schronienia wraz z usługami opiekuńczymi i wyżywieniem (3 posiłki dziennie: śniadanie, gorący posiłek, kolacja dla każdej uprawnionej osoby) dla osób bezdomnych, o których mowa w art. 101 ust. 2 ustawy o pomocy społecznej, w myśl art. 17 ust. 1 pkt 3, art. 48 oraz art. 48a ustawy o pomocy społecznej, w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy. Świadczone usługi powinny spełniać standardy określone w Załączniku nr 2 oraz Załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r., poz. 896), z zastrzeżeniem treści art. 4 ustawy z dnia 8 lutego 2018 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U., poz. 700). Zamawiający przewiduje objąć w okresie trwania umowy, tj. przez 366 dni przewidywaną średnią liczbę 45 osób bezdomnych w ramach usługi schronienia wraz z wyżywieniem oraz przewidywaną średnią liczbę 8 osób bezdomnych w ramach usługi schronienia wraz z usługami opiekuńczymi i wyżywieniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia przewidywanej średniej dziennej liczby osób uprawnionych objętych schronieniem w zakresie +10%, -10%. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie spędzone dni w ośrodku wsparcia w ramach schronienia, zgodnie z miesięczną ewidencją osób uprawnionych będącą podstawą rozliczenia. Zadanie 1: Świadczenie usługi schronienia wraz z wyżywieniem (3 posiłki dziennie: śniadanie, gorący posiłek, kolacja dla każdej uprawnionej osoby) dla 45 osób bezdomnych, o których mowa w art. 101 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej. Minimalny standard podstawowych usług świadczonych w schroniskach dla osób bezdomnych oraz minimalny standard obiektów, w których mieszczą się schroniska dla osób bezdomnych wskazane zostały w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, z zastrzeżeniem treści art. 4 ustawy z dnia 8 lutego 2018 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U., poz. 700). Zadanie 2: Świadczenie usługi schronienia wraz z usługami opiekuńczymi i wyżywieniem (3 posiłki dziennie: śniadanie, gorący posiłek, kolacja dla każdej uprawnionej osoby) dla 8 osób bezdomnych, o których mowa w art. 101 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej. Minimalny standard podstawowych usług świadczonych w schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi oraz minimalny standard obiektów, w których mieszczą się schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi zostały wskazane w Załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, z zastrzeżeniem treści art. 4 ustawy z dnia 8 lutego 2018 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U., poz. 700). Wykonawca zobowiązany jest posiadać adres poczty elektronicznej, który to adres ujawni w formularzu oferty, na który to adres Zamawiający będzie przesyłał wykaz osób uprawnionych do korzystania z pomocy w formie schronienia. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia świadczenia usługi w oparciu o dane przekazane faksem, telefonicznie lub e-mailem w dniu zgłoszenia. Takie zlecenie usług zostaje potwierdzone na piśmie w ciągu 7 dni przez uprawnionego pracownika. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do świadczenia usługi schronienia, w ciągu 24 godzin od chwili zawiadomienia o potrzebie jej zapewnienia, a w przypadku nagłym w ciągu 3 godzin od powzięcia wiadomości o potrzebie zapewnienia pomocy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji osób korzystających z usługi schronienia w danym miesiącu. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do comiesięcznego sporządzania papierowego rozliczenia liczby dni pobytu w ośrodku wsparcia dla poszczególnych osób oraz dołączenia go do rachunku/faktury za dany miesiąc. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób skierowanych do realizacji zamówienia, w tym: zadanie nr 1 - co najmniej jednego pracownika socjalnego - do zapewnienia obsługi osób bezdomnych; zadanie nr 2 - co najmniej jednego opiekuna posiadającego kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki, ratownika medycznego, opiekuna w domu pomocy społecznej, opiekuna osoby starszej, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, opiekuna medycznego lub udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe polegające na świadczeniu usług opiekuńczych osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy - do zapewnienia obsługi osób bezdomnych, w tym do sprawowania opieki. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie opisanym powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2018 r., poz. 917). Wykonawca w dniu zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę osób, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez: a) przedstawienie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imię i nazwisko osób, które będę świadczyć na rzecz Zamawiającego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu) zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni roboczych, b) okazanie dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzanych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni roboczych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa powyżej, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w § 5, we wzorze umowy załączonym do SIWZ, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. Kontrola dokonywana przez Zamawiającego, o której mowa powyżej, może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest posiadać środek transportu do przewozu osób w sytuacji, gdy ośrodek wsparcia (lokal, w którym świadczone będą usługi schronienia) znajduje się poza granicami administracyjnymi Gminy. Wykonawca zobowiązany jest do dowiezienia osoby bezdomnej ze Świdnicy do ośrodka wsparcia w dniu zgłoszenia własnym środkiem transportu, jeżeli usługa schronienia realizowana jest poza granicami administracyjnymi Gminy, w ciągu 24 godzin od chwili zawiadomienia o potrzebie jej zapewnienia, a w przypadku nagłym w ciągu 3 godzin od powzięcia wiadomości o potrzebie zapewnienia pomocy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85.31.10.00 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
733788.72
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło w Świdnicy
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
733788.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Utrzymanie sprawności urządzeń oświetlenia miejskiego stanowiącego majątek Gminy Miasto Świdnica w 2026 roku
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2026 r ".
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 w Świdnicy, w ramach zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Miasto Świdnica"
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości" FEDS.08.01-IZ.00-0064/24 oraz "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- Budowa budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Boleścin oraz budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Komorów
- Rozbudowa ulic: Ignacego Prądzyńskiego kard. Stefana Wyszyńskiego, Jana Riedla, Ofiar Oświęcimskich, Komunardów i gen. Władysława Sikorskiego w zakresie budowy ścieżki rowerowej i zatok autobusowych
więcej: przetargi w Świdnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.