To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-17
Ogłoszenie nr 510147457-N-2019 z dnia 17-07-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu: Sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej środków do mycia i dezynfekcji.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544265-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540093442-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 31014300000000,
ul. Szpitalna
16,
98-300
Wieluń, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 406 800, e-mail
sekretariat@szpital-wielun.pl, faks
438 406 801.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-wielun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej środków do mycia i dezynfekcji.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZOZ -ZP/2/24/242 /4 /2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej środków do mycia i dezynfekcji skóry, narzędzi i powierzchni oraz substancji do receptury, opakowań do leków recepturowych na potrzeby SPZOZ w Wieluniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części( pakietów) wyszczególnionych w poniższej tabeli: Część zamówienia Przedmiot zamówienia Pakiet 1 Środki do dezynfekcji Pakiet 2 Środki do dezynfekcji Pakiet 3 Środki do dezynfekcji Pakiet 4 Środki do dezynfekcji Pakiet 5 Różne produkty lecznicze - formaldehyd Pakiet 6 Różne produkty lecznicze - benzyna apteczna Pakiet 7 Materiały medyczne - gaziki do dezynfekcji skóry Pakiet 8 Odczynniki chemiczne Pakiet 9 Środki do dezynfekcji Pakiet 10 Środki do dezynfekcji Pakiet 11 Środki do dezynfekcji Pakiet 12 Dozownik łokciowy do płynów dezynfekujących i mydła 2.Każde zamówienie realizowane będzie poprzez sukcesywne dostawy częściowe przez cały okres obowiązywania umowy do wyczerpania kwoty określonej jako maksymalna wartość umowy lub ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. 3.Realizacja dostaw częściowych odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 14.00, w terminie do 2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia za pomocą faxu lub poczty e-mail. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt magazynu apteki szpitalnej SP ZOZ w Wieluniu. 4.Główny kody CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Szczegółowe kody CPV dla poszczególnych części zamówienia oraz poszczególnych pozycji - zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularze asortymentowo- cenowe. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zestawienie ilościowo-asortymentowe zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe, wskazane ilości poszczególnych elementów zamówienia są szacunkowe . 6.Zamawiający w formularzach asortymentowo-cenowych określił przedmiot zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz o własne potrzeby mające na celu osiąganie powtarzalnych, pozytywnych efektów leczenia. Wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku nr 1 są niezbędne do zrealizowania procedur medycznych zakontraktowanych w NFZ. 7.Wskazane w opisie przedmiotu ( Załącznik nr 1 -Formularze asortymentowo-cenowe) parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania Zamawiającego. Proponowane przez wykonawców preparaty i produkty nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako parametry minimalne. 8.Przedmiot zamówienia został określony ściśle i jednoznacznie poprzez wskazanie nazwy międzynarodowej specyfiku, jego postaci oraz dawki jednostkowej, czyli wskazane zostały wszystkie istotne cechy przedmiotu zamówienia. Środki dezynfekcyjne stanowiące przedmiot zamówienia są wyrobami o ustalonych standardach jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest określony w przepisach międzynarodowych. 9.Zamawiający uwzględnił koszty cyklu życia przedmiotu zamówienia w szczególności poniesione przez Zamawiającego lub innych użytkowników związane z: onabyciem poprzez dostawy sukcesywne zgodnie z zasadami realizacji zamówienia określonymi w niniejszej dokumentacji, które stanowią jedyny czynnik kosztowy różnicujący oferty; oużytkowaniem , w szczególności zużyciem energii i innych zasobów - przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z użytkowaniem; outrzymaniem - przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem; owycofaniem z eksploatacji, w szczególności kosztami zbierania i recyklingu - przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z wycofaniem z eksploatacji ponieważ przedmiotem zamówienia są produkty zużywalne jednorazowego użytku, natomiast koszty utylizacji zużytych opakowań są dla Zamawiającego takie same, bez względu na Wykonawcę. 10.Zamawiający w załączniku nr 1 do SIWZ ( formularze asortymentowo-cenowe) określił sposób pakowania. W przypadku zaoferowania innego sposobu pakowania Wykonawca musi wycenić zaproponowany sposób pakowania przy odpowiednim przeliczeniu z zaokrągleniem " w górę" do pełnego opakowania. W wyżej opisanym przypadku Zamawiający wyraża zgodę na dokonanie zmian w formularzu asortymentowo-cenowym w kolumnie "jednostka miary" oraz "ilość". 11.Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w formularzach asortymentowo-cenowych, innych niż opisane w pkt 10 - pod rygorem odrzucenia oferty. 12.Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, ulotki, opis wyrobu, etykiety zewnętrzne (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Zamawiający dopuszcza załączenie tłumaczenia etykiet, opisów czy ulotek na język polski. 13.Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiot zamówienia z krótszym terminem ważności wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego. 14.Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP oraz posiadać na potwierdzenie tego faktu odpowiednie wymagane prawem dokumenty tj. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wydane przez uprawniony organ, zgodnie z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2018 r.poz.2231), ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( t. j. Dz. U. z 2017, poz. 211) lub innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza złoży na wezwanie Zamawiającego stosowne oświadczenia o posiadaniu takich dokumentów oraz zobowiązany będzie do dostarczenia kopii przedmiotowych dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem na wezwanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 15.Zamawiający wymaga przeprowadzenia w trakcie realizacji umowy co najmniej dwóch szkoleń personelu Zamawiającego na temat sposobu stosowania zaoferowanych środków do mycia i dezynfekcji ( dotyczy wyłącznie Pakietu nr 4). Pierwsze szkolenie powinno się odbyć niezwłocznie po podpisaniu umowy, kolejne po upływie co najmniej pół roku od daty podpisania umowy. Tematykę szkolenia należy każdorazowo uzgodnić z Zespołem Zakażeń Szpitalnych. 16.W związku z posiadaniem przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu certyfikatu ISO 9001:2015, Wykonawców obowiązują wszystkie uregulowania prawne obowiązujące w tym zakresie Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33631600-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 Środki do dezynfekcji |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32182.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Schulke Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32737.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 -Środki do dezynfekcji |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10909.31
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11099.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 3- Środki do dezynfekcji |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18467.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18716.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 4- Środki do dezynfekcji |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9134.62
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biachem Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9563.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 5- Różne produkty lecznicze -formaldehyd |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2185.13
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aqua-Med ZPAM Kolasa Sp.j
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3265.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 6-Różne produkty lecznicze -benzyna apteczna |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 p.1)ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet 7 -Materiały medyczne - gaziki do dezynfekcji skóry |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16467.23
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Euro Trade Technology Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17352.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet 8- Odczynniki chemiczne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1495.63
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aqua-Med ZPAM Kolasa Sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1461.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet 9-Srodki do deyznfekcji |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5294.03
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biachem Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4030.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Srodki do dezynfekcji |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1 pkt.1- nie zlozono zadnej oferty |
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet 11 -Srodki do dezynfekcji |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1754.44
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elmiko Medical Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12831.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet 12 - Dozownik lokciowy do plynow dezynfekujacych i mydla |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3609.14
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Schulke Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2583.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- "Budowa pieszo - rowerowej trasy obwodowej centrum Wielunia" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
- Zapewnienie wyżywienia dla uczestników kursów, szkoleń oraz członków Rady BCU w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
- Dostawa produktów spożywczych do pracy Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Zakup z dostawą agregatów prądotwórczych
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Dostawa gazów medycznych i preparatu do dezynfekcji
- Dostawa mobilnego zestawu do dekontaminacji wstępnej przystosowanego do transportu na przyczepie.
- TP-40/25 Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





