eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Sukcesywna dostawa jabłek, warzyw i ziemniaków do Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-17

Ogłoszenie nr 510147357-N-2019 z dnia 17-07-2019 r.

Zakład Karny Nr 2: Sukcesywna dostawa jabłek, warzyw i ziemniaków do Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551608-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny Nr 2, Krajowy numer identyfikacyjny 32094000000000, ul. Klonowa 3, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 462 11 55, e-mail zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov.pl, faks 774 613 541.
Adres strony internetowej (url): https://www.zp.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Karny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa jabłek, warzyw i ziemniaków do Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DKw.2232.1.2019.RK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia dostawa jabłek, warzyw i ziemniaków z podziałem na części: część 1 jabłka - 24000 kg; część 2 warzywa (kapusta czerwona - 4800 kg, kapusta biała 8000 kg, burak czerwony 10000 kg, marchew 14400 kg, cebula 6400 kg); część 3 ziemniaki - 80000 kg. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 03000000-1


Dodatkowe kody CPV: 03222321-9, 03221410-3, 03221410-3, 03221111-7, 03221112-4, 03221113-1, 03212100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa jabłek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26514.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZUMAX - Krzysztof Molka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 63-405 Sieroszowice, ul. Ostrowska 123
Kod pocztowy: 63-405
Miejscowość: Sieroszowice
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27840
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27840
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37680
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa warzyw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42019.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne - Krzysztof Molka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ostrowska 123, 63 -405 Sieroszowice
Kod pocztowy: 63-405
Miejscowość: Sieroszowice
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44120
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44120
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68080
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dostawa ziemniaków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na "Sukcesywne dostawy jabłek, warzyw i ziemniaków" znak sprawy DKw.2232.1.2019.RK dotyczącą (części 3 - dostawy ziemniaków), zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 7 Pzp (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986) tj. "postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego". Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania opiera się na następujących okolicznościach: w przedmiotowym postępowaniu otwarcie ofert miało miejsce 31 maja 2019 r. w siedzibie Zamawiającego o godzinie 13:00. Przed otwarciem ofert, Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 3 zamówienia (dostawa ziemniaków) w wysokości: 77 338,80 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ponieważ dwóch wykonawców zaoferowało jednakową cenę jednostkową brutto za 1 kg ziemniaków, wynoszącą 0,69 PLN, co dało cenę brutto (wartość) za całość dostawy w wysokości 55 200,00 PLN (kryterium 1), oraz termin płatności wynoszący 30 dni (kryterium 2). Na podstawie art. 91 ust. 4 Pzp wezwano wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawca, którego oferta była najkorzystniejsza tj. Gospodarstwo Rolne - Piotr Błaszczyk, Droszew 24, 63-460 Nowe Skalmierzyce uchylił się od podpisania umowy na dostawę ziemniaków. (oferta nr 2 - dodatkowa). W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 94 ust.3 wybrał ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert tj. ofertę nr 1 - dodatkową - "ZUMAX - Krzysztof Molka, 63-405 Sieroszowice, ul. Ostrowska 123". Wykonawca, którego oferta była najkorzystniejszą z również uchylił się od podpisania umowy. "Uchylanie się od zawarcia umowy przez wykonawcę na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych" (Informator Urzędu Zamówień Publicznych z 2012, nr 9, s. 25) Urząd Zamówień Publicznych uznał, że "Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy, również uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy (postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego).".

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.