To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-17
Ogłoszenie nr 510147068-N-2019 z dnia 17-07-2019 r.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu: DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 W RACIBORZU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Powiecie Raciborskim - CKZiU nr 1 w Raciborzu" współfinansowany ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 - 2020, priorytet IX - Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 - Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT Subregionu Zachodniego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548924-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu, Krajowy numer identyfikacyjny 36198768200000,
ul. Wileńska
6,
47-400
Racibórz, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324154654, 324152969, e-mail
jk@ckziu1.idsl.pl, zamowienia@ckziu1.idsl.pl, faks
324154654.
Adres strony internetowej (url): www.ckziu1raciborz.idsl.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 W RACIBORZU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CKZiU1.KAK.260.10.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu, ul. Wileńska 6, 47-400 w niezbędny sprzęt dydaktyczny podzielony na 9 części asortymentowych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 9 części: A. PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU CZĘŚĆ 1 - URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE 1. Projektor multimedialny 1 sztuka 2. Wizualizer 1 sztuka 3. Cyfrowy aparat fotograficzny 1 sztuka B. 2 PRACOWNIE CHEMICZNE CZĘŚĆ 2 - SPRZĘT LABORATORYJNY 1. Komplet areometrów 4 komplety 2. Refraktometr 1 sztuka 3. Zestaw biuret 8 kompletów 4. Zestaw pipet pomiarowych 3 komplety 5. Wirówka 1 sztuka 6. Elektrolizer 8 sztuk 7. Psychrometr aspiracyjny 1 sztuka CZĘŚĆ 3 - URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE 1. Komputer przenośny 1 komplet 2. Projektor 1 sztuka C. 2 PRACOWNIE GASTRONOMICZNE CZĘŚĆ 4 - SPRZĘT ELEKTRONICZNY 1. Telewizor 1 sztuka 2. Oprogramowanie dla gastronomii 1 sztuka 3. Kasa kelnerska, terminal z oprogramowaniem sieciowym 1 sztuka 1. Maszynka do mielenia 2 sztuki 2. Blender gastronomiczny 6 sztuk 3. Frytkownica 2 sztuki 4. Waga pomiarowa 6 sztuk 5. Kuchenka mikrofalowa 2 sztuki 6. Naświetlacz do dezynfekcji jaj 1 sztuka 7. Sous Vide - urządzenie do gotowania w niskich temperaturach 1 sztuka 8. Urządzenie do rozdrabniania surowców 1 sztuka 9. Prześwietlacz do sprawdzania świeżości jaj (owoskop) 1 sztuka 10. Grill gastronomiczny 1 sztuka 11. Salamander elektryczny 1 sztuka 12. Warnik do wody 2 sztuki 13. Waga magazynowa 1 sztuka 14. Podgrzewacz do potraw 8 sztuk 15. Witryna chłodnicza 2 sztuki 16. Kostkarka do lodu 1 sztuka CZĘŚĆ 6 - URZĄDZENIA GOSPODARSTWA DOMOWEGO 1. Pakowarka próżniowa 1 sztuka 2. Maszyna uniwersalna (robot gastronomiczny) 1 sztuka D.PRACOWNIA HOTELARSKO - TURYSTYCZNA CZĘŚĆ 7 - MEBLE 1. Biurko nauczyciela 1 sztuka 2. Krzesło nauczyciela 1 sztuka 3. Tablica 1 sztuka 4. Krzesło szkolne 16 sztuk 5. Zestaw mebli do pokoju hotelowego : szafa (1 sztuka), stojak na bagaże (1 sztuka) , łóżko hotelowe dwuosobowe (1 sztuka) 1 komplet CZĘŚĆ 8 - POMOCE DYDAKTYCZNE 1. Sejf hotelowy 1 sztuka 2. Wózek hotelowej obsługi pięter 1 sztuka 3. Aparat telefoniczny 1 sztuka E.PRACOWNIA MURARSKO - TYNKARSKA CZĘŚĆ 9 - URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE 1. Komputer przenośny 1 komplet 2. Projektor 1 sztuka 3. Wizualizer 1 sztuka. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujący konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 "Pzp" Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia tzn. że Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną/e przez siebie część/ci lub na wszystkie części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach realizacji zamówienia fabrycznie nowego sprzętu, oryginalnie zapakowanego, w pełni sprawnego technicznie, nie noszącego znamion użytkowania, wolnego od wad, nie regenerowanego, nie powystawowego i gotowego do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego. Dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. Koszty załadunku, transportu, rozładunku dostawy oraz montażu wyposażenia obciążać będą Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9
Dodatkowe kody CPV: 38651000-3, 38652100-1, 38651600-9, 38410000-2, 33793000-5, 38437100-8, 42931100-2, 38415000-7, 30213100-6, 32324000-0, 48900000-7, 30142000-6, 30231100-8, 39711000-9, 39711210-4, 39711211-1, 39711300-2, 42923110-6, 39711362-4, 42214110-3, 39711361-7, 39715100-8, 39711130-9, 42921300-1, 39150000-8, 39160000-1, 39121100-7, 39112000-0, 30195910-4, 39141300-5, 39151100-6, 39143110-0, 39313000-9, 44421300-0, 32550000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4113.82
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5999.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) tj. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty." Zamawiający na sfinansowanie w/w zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 6 060,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 7 113,60 zł brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: SPRZĘT ELEKTRONICZNY |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) tj. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty." Zamawiający na sfinansowanie w/w zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 5 340,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 11 808,00 zł brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14975.61
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22471.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: URZĄDZENIA GOSPODARSTWA DOMOWEGO |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) tj. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty." Zamawiający na sfinansowanie w/w zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 4 040,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 9 798,80 zł brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: MEBLE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4621.85
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MASŁOŃ MAŁGORZATA EURO-MEBLE
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5645.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: POMOCE DYDAKTYCZNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2552.85
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FABRYKA MEBLI POLTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3138.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) tj. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty." Zamawiający na sfinansowanie w/w zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 7 690,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 8 416,89 zł brutto. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Aktualizacja dokumentacji dla etapu 3 Regionalnej Drogi Racibórz - Pszczyna na odcinku od ul. Raciborskiej w Rydułtowach do ul. Sportowej w Rybniku.
- DOSTAWA PROBÓWEK DO POBORU I SEPARACJI OSOCZA W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RACIBORZU
- "PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO PLACU ZABAW PRZYNALEŻNEGO DO ŻŁOBKA W RACIBORZU PRZY UL. SŁONECZNEJ 9"
- Roboty na rowach w ramach operacji Scalanie gruntów na terenie: 1)ob.ew. Lekartów, j.ew. Pietrowice Wlk 2)ob.ew. Samborowice, j.ew. Pietrowice Wlk 3)ob.ew. Roszków, j.ew. Krzyżanowice
- Dostawa serwerów z zasilaczami awaryjnymi.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.
- Dostawa lodówek na potrzeby Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa zestawów komputerowych oraz laptopów na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 368 im. Polskich Olimpijczyków w Warszawie
- Dostawa doposażenia stanowisk pracy w celu zapewnienia ergonomii oraz bezpieczeństwa stanowiska pracy w ramach Projektu "Wsparcie pracowników w Mieście Malbork"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.