To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-17
Ogłoszenie nr 510146957-N-2019 z dnia 17-07-2019 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552604-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie, Krajowy numer identyfikacyjny 37046837000000,
ul. Rynek
1,
38-400
Krosno, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 375 530, e-mail
mackru@pwsz.krosno.pl, faks
134 375 511.
Adres strony internetowej (url): www.pwsz.krosno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DTG/116/ZP-5/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - Sprzęt komputerowy: 1. Dysk SSD 240GB - 105 szt. 2. Szafa wisząca 19'' - 3 szt. 3. Zaciskarka złączy modularnych RJ45, RJ11 - 1 szt. 4. Mysz komputerowa - 22 szt. 5. Klawiatura komputerowa - 10 szt. 6. Mikrofon 01 - 1 szt. 7. Mikrofon 02 - 1 szt. 8. Przewód audio 01 - 3 szt. 9. Przewód audio 02 - 3 szt. 10. Wzmacniacz sygnału - 3 szt. 11. Konwerter - 3 szt. 12. Pendrive 01 - 1 szt. 13. Pendrive 02 - 30 szt. 14. Dysk przenośny - 4 szt. 15. Punkt dostępowy 01 - 5 szt. 16. Punkt dostępowy 02 - 2 szt. 17. Punkt dostępowy 03 - 10 szt. 18. Manipulator 3D - 16 szt. 19. Kamera - 1 szt. 20. Głośnik - 3 szt. 21. Urządzenie wielofunkcyjne - 3 szt. 22. Drukarka 01 - 2 szt. 23. Drukarka 02 - 1 szt. 24. Przełącznik sieciowy - 4 szt. 25. Zestaw komputery - 5 szt. 26. Router - 1 szt. 27. Moduł światłowodowy 01 - 2 szt. 28. Moduł światłowodowy 02 - 8 szt. 29. Moduł światłowodowy 03 - 36 szt. 30. Moduł światłowodowy 04 - 2 szt. 31. Moduł światłowodowy 05 - 1 szt. 32. Moduł światłowodowy 06 - 1 szt. 33. Monitor 01 - 1 szt. 34. Monitor 02 - 2 szt. 35. Monitor 03 - 2 szt. 36. Komputer 01 - 1 szt. 37. Komputer 02 - 8 szt. 38. Komputer 03 - 21 szt. 39. Komputer 04 - 19 szt. 40. Komputer 05 - 1 szt. 41. Komputer 06 - 1 szt. 42. Komputer 07 - 3 szt. 43. Monitor 04 - 40 szt. 44. Monitor 05 - 2 szt. 45. Patchcord - 50szt. Część II - 1. Oprogramowanie antywirusowe - 20 szt; 2. Oprogramowanie antywirusowe -540 szt;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30000000-9
Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
513467.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Megatech Dariusz Gutek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
504816.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Oprogramowanie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jastrząb Dariusz Krośnieńskie Centrum Informatyczne Krosoft
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27318.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Zakup wraz z dostawą druków dla potrzeb Szpitala
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Wykonanie projektu budowl. w ramach zadania pn. "Stabilizacja osuwiska nr ewid. 18-07-092-074655 i nr ewid. 18-07-092-074446"
- Przebudowa ul. Popiełuszki w Krośnie
- Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Miasto Krosno - Dostawa i montaż urządzeń
- DOSTAWA MEDYCZNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
- Przebudowa ul. Zręcińskiej w Krośnie
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Dostawa zestawu do analizy ruchu Laboratorium Chodu wraz z relokacją pomieszczenia
- Zakup subskrypcji systemu kopii zapasowej wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych licencji urządzeń FortiGate i FortiClient na okres 12 miesięcy na potrzeby WI
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Starościnie
- Rozbudowa budynków Urzędu Miasta i Gminy Mrozy oraz Gminnego Centrum Kultury w Mrozach.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.