To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-16
Ogłoszenie nr 510146185-N-2019 z dnia 16-07-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej: DOSTAWA ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZIĘBICACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546158-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 31661900000000,
ul. ul. Kościelna 10-12
,
57-220
Ziębice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
748 191 393, e-mail
dompomsp@poczta.onet.pl, faks
748 190 984.
Adres strony internetowej (url): dompomsp@poczta.onet.pl , fax 748190984
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZIĘBICACH
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOSTAWA ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZIĘBICACH
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: DOSTAWA ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61433.72
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU LACTIS ANDREASIK LIS ZIELIŃSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
tak
Cena wybranej oferty/wartość umowy
67522.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: DOSTAWA PIECZYWA |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ZGODNIE Z ART.93 UST.1 PKT 4 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R PZP (DZ.U.2015 R.PO.2164 Z POZ. ZMIANAMI) KWOTA JAKA ZMAWIAJĄCY MOŻE PRZEZNACZYĆ NA REALIZACJĘ SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA JEST ZNACZNIE NIŻSZA NIŻ KWOTY WYNIKAJĄCE ZE ZŁOŻONYCH W POSTĘPOWANIU OFERTACH. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ZGODNIE Z ART.93 UST.1 PKT 4 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R PZP (DZ.U.2015 R.POZ.2164 Z POZ. ZMIANAMI) KWOTA JAKA ZMAWIAJĄCY MOŻE PRZEZNACZYĆ NA REALIZACJĘ SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA JEST ZNACZNIE NIŻSZA NIŻ KWOTY WYNIKAJĄCE ZE ZŁOŻONYCH W POSTĘPOWANIU OFERTACH. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: DOSTAWA RYB MROŻONYCH, WĘDZONYCH ORAZ KONSERW |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39820.94
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU LACTIS ANDREASIK, LIS ,ZIELIŃSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41812.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: DOSTAWA MIĘSA I WYROBÓW WĘDLINIARSKICH |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ZGODNIE Z ART.93 UST.1 PKT 4 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R PZP (DZ.U.2015 R.POZ.2164 Z POZ. ZMIANAMI) KWOTA JAKA ZMAWIAJĄCY MOŻE PRZEZNACZYĆ NA REALIZACJĘ SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA JEST ZNACZNIE NIŻSZA NIŻ KWOTY WYNIKAJĄCE ZE ZŁOŻONYCH W POSTĘPOWANIU OFERTACH. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: DOSTAWA NABIAŁU |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ZGODNIE Z ART.93 UST.1 PKT 4 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R PZP (DZ.U.2015 R.PO.2164 Z POZ. ZMIANAMI) KWOTA JAKA ZMAWIAJĄCY MOŻE PRZEZNACZYĆ NA REALIZACJĘ SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA JEST ZNACZNIE NIŻSZA NIŻ KWOTY WYNIKAJĄCE ZE ZŁOŻONYCH W POSTĘPOWANIU OFERTACH. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ZIĘBICE
więcej: przetargi ZIĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy pakietów artykułów spożywczych w ramach realizacji Projektu "BEZPIECZNA PRZYSTAŃ - wsparcie osób w kryzysie bezdomności przebywających w Poznaniu"
- Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 246 im. Tadeusza Kościuszki ul. Białowieska 22, Warszawa.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Wolinie
- "Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 7 w Zalesiu Górnym"
- Zakup i dostawa warzyw, owoców, kiszonek, ryb wędzonych na żywienie dzieci w Przedszkolu w Stęszewie
- Zakup i dostawa różnych produktów spożywczych na żywienie dzieci w Przedszkolu w Stęszewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





