eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie"Renowacja średniowiecznych murów obronnych wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych oraz zabytkowego Spichlerza w Strzelcach Krajeńskich"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-16

Ogłoszenie nr 510145861-N-2019 z dnia 16-07-2019 r.

Gmina Strzelce Krajeńskie: "Renowacja średniowiecznych murów obronnych wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych oraz zabytkowego Spichlerza w Strzelcach Krajeńskich"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 4: Środowisko i kultura; Działanie: 4.4. Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego; Poddziałanie: 4.4.1 Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego - projekty realizowane poza formułą ZIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554938-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Strzelce Krajeńskie, Krajowy numer identyfikacyjny 21096676300000, ul. Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 763 11 30, e-mail urzad@strzelce.pl, faks 957 633 294.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Renowacja średniowiecznych murów obronnych wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych oraz zabytkowego Spichlerza w Strzelcach Krajeńskich"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Część I: "REMONT BUDYNKU SPICHLERZA STRZELECKIEGO OŚRODKA KULTURY" wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie branża budowlana: roboty przygotowawcze; roboty wyburzeniowe wewnętrzne; roboty wyburzeniowe zewnętrzne; konsolidacja konstrukcji murowej; izolacja pozioma; remont i krycie dachu; remont elewacji; roboty wykończeniowe wewnętrzne; w tym: Budynek Spichlerza o wzmocnienie konstrukcji ścian zewnętrznych budynku; o remont elewacji - wymiana tynków; o usunięcie i utylizacja płyt docieplających strop nad poddaszem oraz skosy dachu płyt azbestowo-cementowych; płyty nie są trwale zamontowane do przegród; o docieplenie dachu i poddasza w zakresie montażu wełny mineralnej w skosie dachu; o montaż nowych płyt gipsowo-kartonowych na poddaszu; o bieżąca konserwacja konstrukcji dachu wraz z ochrona ogniową; o wymiana pokrycia dachowego. o remont stropu miedzykondygnacyjnego między parterem a poddaszem poprzez montaż płyt ogniochronnych montowanych od spodu stropu do belek stropowych; o remont podłogi poddasza- cyklinowanie i renowacja desek drewnianych; o remont i izolacja ogniowa schodów drewnianych wewnętrznych; o remont stropu na gruncie, wymiana izolacji termicznej i przeciwwilgociowej wraz z wymianą pokrycia posadzki na deski drewniane, o demontaż płyt gipsowo kartonowych, którymi pokryte są ściany zewnętrzne od wewnątrz; o naprawa i odtworzenie izolacji przeciwwilgociowej ścian poprzez zastosowanie iniekcji ciekłokrystalicznej niskociśnieniowej; o remont ścian od wewnątrz; o montaż nowej stolarki drzwiowej; o renowacja istniejących elementów wyposażenia budynku; o remont instalacji wodnej, kanalizacyjnej i elektrycznej, branża elektryczna: o instalacja 230/400V, o instalacja oświetlenia podstawowego, o instalacja oświetlenia awaryjnego, o zasilanie urządzeń branży sanitarnej, o instalacja wyrównawczej, o instalacja przeciwprzepięciowej, o instalacja wyłącznika ppoż., o zasilanie rozdzielnic, o rozdzielnice elektryczne, o instalacja zasilania, o tablice licznikowe. branża sanitarna: o wewnętrzne instalacje wodociągowe o wewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej o wentylacja WC o wymiana grzejników na parterze Dobudówka o rozbiórka dachu dobudówki; o rozbiórka ścian zewnętrznych i stropu dobudówki; 3. Zagospodarowanie terenu o remont ogrodzenia, budowa nowego ogrodzenia; o uporządkowanie terenu i zieleni niskiej; o budowa elementów małej architektury. 1. Spichlerz - projekt budowlany i wykonawczy 2. Spichlerz - projekt rozbiórek 3. Specyfikacje Techniczne 4. Przedmiary: branża budowlana, branża sanitarna, branża elektryczna Zamawiający wyjaśnia, że w zakres zadania wchodzi również rozbiórka przybudówki (zgodnie z załączonym projektem wykonawczym oraz projektem rozbiórki z 01.02.2017^ i decyzją nr 12/2017 z 19.04.2017^) Załączony do przetargu przedmiar ia - roboty branży budowlanej - wytracenie z przedmiaru zakresu robót związanego z wyburzeniem dobudówki (który także należy wycenić i załączyć do oferty) jest pomocniczy dla Zamawiającego przy rozliczaniu się z Instytucja dofinansującą zadanie. Roboty rozbiórkowe dobudówki wchodzą w koszty zadania i są zawarte w przedmiarze 1 - przebudowa. Załączony rzut piętra A3 w folderze PT ARCHITEKTURA nie obowiązuje - dotyczy innego obiektu. 2. Część II - wyposażenie Zamawiający zastrzega, że wybór wykonawcy do realizacji części II, będzie uzależniony od rozstrzygnięcia zamówienia na część I - roboty budowlane. WYJAŚNIENIE 1) załączony rzut piętra A3 nie obowiązuje - dotyczy innego obiektu; 2) szafy wysokie 2 szt. mają zostać zamontowane po uzgodnieniu z dyrektorem placówki w pomieszczeniach przez niego wskazanych; 3) ilość krzeseł bankietowych w komplecie to 12 szt. (czyli należy dostarczyć 2 kpl. = 24szt.); 4) należy zamontować 2 baterie mieszakowe dla umywalki i zlewozmywaka; 5) na parterze w pomieszczeniu sali wielofunkcyjnej 1_1 w narożniku widnieje zapis zabudowa meblowa do wymiany - należy przez to rozumieć: dostawę i montaż zabudowy meblowej z biurkiem i ladą. Lp. Rodzaj wyposażenia Liczba sztuk/jednostka miary 1. Meble do pomieszczenia socjalnego (meble kuchenne) 1 kpl. 2. Sprzęt AGD: lodówka do zabudowy podblatowa 1 szt. piekarnik 1 szt. płyta gazowa 1 szt. kuchenka mikrofalowa 1 szt. okap do zabudowy 1 szt. zlewozmywak 1 szt. umywalka 1 szt. bateria mieszakowa 1 szt. podgrzewacz z termosem 2 szt czajnik elektryczny 1 kpl. serwis kawowy 1 kpl. (24 szt.) sztućce 2 kpl. Meble biurowe i wyposażenie: szafy wysokie 1 kpl. stół składany 3 szt. wózek do stołów 1 szt. krzesła bankietowe 2 kpl. wieszak 1 zestaw Uwagi konserwatorskie: a) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr: ZN-G.5152.8.2017 z dn. 13.03.2017r. poprzez obowiązek przekazania LWKZ imienia, nazwiska i adresu osób wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby kwalifikacji o których mowa odpowiednio w art. 37a, art.37b albo art.37d i art. 37c ustawy z dn. 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014r., poz.1446 ze zm.) b) Wykonawca zapewni nadzór archeologiczny przy wykonywanych robotach ziemnych. 4.2 Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. 3. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wymaganych do wykonania zamówienia, w tym materiałów, które przewiduje w ewentualnym projekcie zamiennym, jak również koszt ich składowania na placu budowy lub poza nim oraz koszt ich ubezpieczenia i zabezpieczenia Wykonawca uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszty: 1. wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 2. uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 3. zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: a) zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, b) zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. 4. uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii, 5. kosztów przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, kosztów opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), kosztów obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą. 6. Wykonawca, w celu opracowania Oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ilości. UWAGI: a) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr: 1) ZN-G.5152.8.2017 z dn. 13.03.2017r. poprzez obowiązek przekazania LWKZ imienia, nazwiska i adresu osób wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby kwalifikacji o których mowa odpowiednio w art. 37a, art.37b albo art.37d i art.37c ustawy z dn. 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014r., poz.1446 ze zm.) b) inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego c) Wszystkie roboty ogólnobudowlane prowadzić należy zgodnie z obowiązującymi przepisami i "Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych" pod nadzorem uprawnionych osób. d) Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i PPOŻ. i Ochrony Środowiska e) Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu 7. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia z załącznikami (Rozdział V) i przedmiarach robót (Rozdział VI). 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności na terenie budowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290). 9. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu zapoznania się i dokonania oceny stanu faktycznego, dokumentów i informacji dotyczących niniejszego postępowania. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. W przypadku nie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i firm podwykonawców, przyjmuje się, iż przedmiot zamówienia zostanie w całości wykonany samodzielnie przez Wykonawcę. 11. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 13. W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wynagrodzenia za wykonanie zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45310000-3, 45232460-4, 39141000-2, 39710000-2, 39130000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Remont budynku Spichlerza Strzeleckiego Ośrodka Kultury"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 952765.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UB Szałata Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niegolewskich 10/7
Kod pocztowy: 60-232
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1240432.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1240432.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2275399.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Wyposażenie budynku Spichlerza Strzeleckiego Ośrodka Kultury"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63884.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Czardasz Design Dariusz Czarnecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowogrodzka 5
Kod pocztowy: 66-530
Miejscowość: Drezdenko
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76990.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76990.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76990.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.