eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego - wilii Walerii na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturalno-wystawienniczej w Milanówku na działce nr ewid. 4/6, ul. Spacerowa 20. W ramach zadania inwestycyjnego pn."Prace remontowe w zabytkowej willi Waleria współfinansowane ze środków zewnętrznych z MKIDN"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-05

Ogłoszenie nr 510144557-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.

Urząd Miasta Milanówka: Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego - wilii Walerii na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturalno-wystawienniczej w Milanówku na działce nr ewid. 4/6, ul. Spacerowa 20. W ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Prace remontowe w zabytkowej willi Waleria współfinansowane ze środków zewnętrznych z MKIDN"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560916-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Milanówka, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 7583061 w. 109, e-mail przetargi@milanowek.pl, faks 227 248 039.
Adres strony internetowej (url): https://milanowek.pl/bip/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne-nowe/powyzej-30-000-eur/13774-zp-271-1-15-tom-2020-js-remont-przebudowa-i-zmiana-sposobu-uzytkowania-budynku-mieszkalnego-jednorodzinnego-wilii-walerii-na-budynek-uzytecznosci-publicznej-o-funkcji-kulturalno-wystawienniczej-w-milanowku-na-dzialce-nr-ewid-4-6-ul-spacerowa-20-w-ramach-zadania-inwestycyjnego-pn-prace-remontowe-w-zabytkowej-willi-waleria-wspolfinansowane-ze-srodkow-zewnetrznych-z-mkidn

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego - wilii Walerii na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturalno-wystawienniczej w Milanówku na działce nr ewid. 4/6, ul. Spacerowa 20. W ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Prace remontowe w zabytkowej willi Waleria współfinansowane ze środków zewnętrznych z MKIDN"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.15.TOM.2020.JS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia stanowi realizacja etapu 1. tj.: Wykonanie prac dotyczących przewodów kominowych, więźby dachowej oraz pokrycia dachu wraz z orynnowaniem. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie: 1) przewodów kominowych i w tym zakresie konserwacja i modernizacja. Konserwacja poprzez czyszczenie przewodów, wymianę cegieł skorodowanych, uszczelnienia warstw spękanych, wprowadzenie do przewodów rur ceramicznych lub aluminiowych w zależności od współcześnie przypisanej funkcji danego przewodu. Należy wykonać: warstwy zbrojące z siatki, docieplenie kominów, nakrywy attyk ścian ogniowych i kominów, remont pieców kaflowych z oczyszczeniem kanałów, podmurowaniem paleniska, wymurowaniem rusztu, wylepieniem tarczy, ospoinowaniem, wymiana rury dymowej, wymiana/naprawa drzwiczek popielnikowych i paleniskowych we wspólnej ramie. 2) więźby dachowej i w tym zakresie konserwacja konstrukcji drewnianej poprzez flekowanie elementów uszkodzonych, konserwację antygrzybiczną i antyinsektową i czyszczenie elementów drewnianych. Należy wykonać: flekowanie konstrukcji więźby, konserwacje chemiczną konstrukcji więźby. 3) pokrycia dachu w zakresie wymiany na dachówkę ceramiczną, tzw. karpiówkę (analogiczną do zachowanej na murze łączącym willę z budynkami gospodarczymi). Powinna być to dachówka ręcznie formowana, wypalana w piecach hoffmanowskich, czyli z przepaleniami naturalnymi. Jeśli pozyskanie takiej dachówki nie będzie możliwe dopuszcza się dachówkę rozbiórkową (selekcjonowaną w stanie technicznym dobrym) lub nową w kolorze jednolicie czerwonym. Absolutnie odrzuca się możliwość użycia dachówki z imitowanymi przepaleniami lub regularnymi, maszynowymi zmianami odcieni. 2. Wymianie podlega również ołacenie dachu. Po zdjęciu istniejącej blachodachówki należy zdjąć łaty oraz deskowanie. Nowe deskowanie projektuje się do wykonania w technologii oryginalnej, czyli z desek sosnowych o grub. 20-25 mm. Na deskach montaż nowych łat w rozstawie dopasowanym do wymiaru dachówki. Montaż okien obrotowych. 3. Rynny i rury spustowe- rynny i rury spustowe należy wykonać z blachy tytanowo cynkowej. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiar, dalej w treści jako ,,Dokumentacja projektowa´´ - stanowiące łącznie załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dalej w treści jako ,,SIWZ´´. Wykonawca przygotowując ofertę powinien uwzględnić zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia. Jest to część całego projektu dotycząca pokrycia dachowego oraz przewodów kominowych i wentylacyjnych. Przedmiar należy traktować jedynie poglądowo, w pozycjach dotyczących pokrycia dachowego oraz przewodów kominowych i wentylacyjnych (dział 5 i 6). 5. Wykonawca nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach robót, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Wykonawca korzystający wyłącznie z treści przedmiarów robi to na własne ryzyko, gdyż podstawą wyceny zamówienia jest dokumentacja projektowa i pozostałe dokumenty tworzące SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany zaplanować i wycenić wszystkie czynności niezbędne dla realizacji zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, uwzględniając przyjęte technologie i warunki wykonywania robót bez względu na to, czy czynności te (prace) są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. Wykonawca powinien wycenić w ofercie również wszelkie prace czasowe i pomocnicze niezbędne do wykonania zamówienia jak np. drogi dojazdowe, wytyczenia i inwentaryzacje geodezyjne, odtworzenie stanu istniejącego terenu, zabezpieczenie drzew itp. Zaleca się wykonanie wizji w terenie przed złożeniem oferty (dostęp do terenu nie jest ograniczony). Przyjmuje się, że zestawienie planowanych prac, na podstawie którego zostało ustalone wynagrodzenie sporządził Wykonawca. 6. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej (o której mowa powyżej), pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji technicznej z zastrzeżeniem, że każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia itp., a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie i należy je odczytać z dopiskiem "lub równoważne". 6. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące warunki: 1) wszystkie urządzenia zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane przez inspektora nadzoru, 2) na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamiennie obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż w rozwiązaniu projektowym, 3) co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wykonaną przez uprawnionych projektantów dokumentację projektową o stopniu szczegółowości nie mniejszym niż dokumentacja projektowa załączona do SIWZ. 7. W przypadku, określonym w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, kiedy opisując przedmiot zamówienia Zamawiający odniósł się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 8. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie rozwiązania równoważnego. 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi lub roboty budowlane, w tym rozwiązania/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (karta materiałowa itp.) wystawionych lub publikowanych przez producenta danego materiału. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów stwierdzających, że proponowane materiały równoważne nie są gorsze od materiałów podanych w projekcie oraz uzyskanie zgody Zamawiającego na ich wprowadzenie. 10. Wymagania dotyczące stosunku pracy 1) Zamawiający określa wymóg zatrudnienia na umowę o prace pracowników wykonujących pracę fizyczną tj.: wszelkie czynności, których rodzaj charakteryzuje przynależność do tzw. kosztów bezpośrednich; wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych w tym w szczególności realizujących prace dekarskie wykonujących pracę fizyczną (rozumianą jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych), wymóg nie dotyczy w szczególności osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych, operatorów sprzętu na budowie. 2) Zamawiający - zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga aby na okoliczność powyższego Wykonawca (lub Podwykonawca) nie później niż przed zawarciem umowy z Zamawiającym przekazał Zamawiającemu: a) wykaz osób skierowanych do realizacji w/w czynności ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat/część etatu). Osoby te muszą brać udział w realizacji zamówienia zarówno w dacie zawarcia umowy z Zamawiającym przy czym na każde ewentualne żądanie Zamawiającego (w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze), b) dowody (do wglądu) potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących wykonywania w/w czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. c) oświadczenie własne Wykonawcy (odpowiednio Wykonawcy wraz z Podwykonawcą, jeżeli dotyczy Podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu zatrudnienia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 3) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał Podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli Podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do Podwykonawców; 4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę; 5) Wszelkie szczegółowe warunki weryfikacji wypełnienia obowiązku określonego w ust. 10 jak również sankcje z tytułu jego niewypełnienia lub zaistnienia uchybień w jego realizacji precyzują zapisy Wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45422000-1


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45223000-6, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 566650.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU Andrzej Szymański
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. H. Sienkiewicza 137 A
Kod pocztowy: 05-082
Miejscowość: Stare Babice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 625920.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 625920.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 811430.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.