To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-12
Ogłoszenie nr 510144111-N-2019 z dnia 12-07-2019 r.
Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński: Radzyń Chełmiński, ruiny zamku krzyżackiego konwentualnego (XIII w.): zabezpieczenie i konserwacja murów - etap VI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533858-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński, Krajowy numer identyfikacyjny 87111865500000,
ul. pl. Towarzystwa Jaszczurczego
9,
87-220
Radzyń Chełmiński, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 6886087, 6886001, e-mail
przetargi@radzynchelminski.eu, faks
566 886 087.
Adres strony internetowej (url): bip.radzynchelminski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Radzyń Chełmiński, ruiny zamku krzyżackiego konwentualnego (XIII w.): zabezpieczenie i konserwacja murów - etap VI
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KD.271.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji zagrożonego lica murów zamku krzyżackiego w Radzyniu Chełmińskim, działka nr 11. Zamek Konwentualny w Radzyniu Chełmińskim jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków pod nr A/141/61 z dnia 18.11.1938 r. Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo Kulturowe, priorytet 1 Ochrona zabytków. W przypadku braku dofinansowania zadania ze środków MKiDN, inwestycja nie będzie realizowana. 2) Zakres prac obejmuje: 1. Konserwacja zagrożonego lica murów ściany wschodniej Kapitularza ( z rozglifieniem zewnętrznym okien wysokich 2szt: z ościeżami do masferku wraz z pozostałymi okienkami ściany i ościeżami - 2szt. 1.1. Konserwacja reliktów tynków elewacji i ościeży okiennych. 2. Konserwacja zagrożonego lica muru elewacji wschodniej Kapitularza z rozglifieniem wewnętrznym okien wysokich: ościeżami z masferkiem wraz z pozostałymi okienkami ściany (4szt). 2.1. Konserwacja reliktów tynków elewacji i ościeży okiennych. 3. Renowacja skorodowanej korony muru wschodniego Kapitularza. 3.1. Odcinek korony nad murem pd. wysokim. 4. Konserwacja służek ściany wschodniej Kapitularza (2 służki i 1 narożna). 5. Montaż i demontaż rusztowań. Szczegółowy zakres prac: renowacja korony murów z gankami, wymiana posadzki w ganku, konserwacja lica murów, konserwacja reliktów tynków ściany Kapitularza i ościeży okiennych, renowacja korony murów z warstwą hydroizolacji i kanałem, roboty rozbiórkowe, roboty renowacyjno - izolacyjne, konserwacja detalu architektonicznego ,,służki kapitularza,, na ścianie wschodniej Kapitularza, wykonanie krat i balustrad, rusztowania. Uwaga: Załączona dokumentacja budowlana obejmuje kompleksowe wykonanie zabezpieczenia i konserwacji ruin zamku krzyżackiego. Do przetargu przyjęto wykonanie prac VI etapu w zakresie ujętym w pkt. 1,2,3, 4 i 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz technologia wykonania zawarta jest w : - wzorze umowy (zał. Nr 4), - Dokumentacji projektowej (zał. Nr 5), - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. Nr 6), - przedmiarze robót (zał. Nr 7) - oraz w zakresie prac konserwatorsko-budowlanych etapu VI - rok 2019 (zał. Nr 8) stanowiącymi załączniki do SIWZ. 3) Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. 2. W celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny ofertowej Zamawiający udostępnia dokumentację projektową, możliwość przeprowadzenie oględzin obiektu i miejsca prowadzenia robót. 3. Wykonawca ma obowiązek usunięcia na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci (zgodnie z obowiązującymi przepisami o gospodarce odpadami). 4. Teren prowadzenia prac musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. 5. Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że ewentualnie występujące w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, urządzeń i produktów oraz innych użytych do wykonania wyrobów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów, urządzeń i elementów niż podane w dokumentacji pod warunkiem, że zaproponowane materiały, urządzenia i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć do oferty, foldery, karty techniczne, deklaracje właściwości użytkowych oraz charakterystyki techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów, aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w dokumentacji projektowej. Zaoferowane wyposażenie i materiały równoważne muszą odpowiadać, co, do jakości wymogom wyrobów opisanych w SIWZ, dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7. Rozliczenie za media na podstawie opomiarowania poszczególnych mediów przez Wykonawcę lub w inny sposób uzgodniony z Dzierżawcą obiektu. Wykonawca dokona rozliczenia za media przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego. 8. Wykonawca opracuje i przekaże przed odbiorem zadania Dokumentację Prac Konserwatorskich i Prac Restauratorskich prowadzonych przy zabytku - 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej (zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego - Dz.U. z 2018, poz. 1609). 9. Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy, b) zabezpieczenie mediów dla potrzeb placu budowy i odprowadzenie ścieków z zaplecza budowy, w sposób bezpieczny dla obiektu zabytkowego - nieinwazyjny; ścieki muszą być sukcesywnie usuwane z obrębu obiektu, c) przed przystąpieniem do robót dokładne zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, d) nadzór nad powierzonym mieniem, e) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac z zachowaniem należnej ostrożności, f) wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień, nadzorów i odbiorów - w zakresie należącym do Wykonawcy, g) usunięcie zgodnie z obowiązującymi procedurami przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków, w sposób docelowy, wszelkich szkód i awarii spowodowanych z winy Wykonawcy w trakcie realizacji robót, h) przy realizacji robót przestrzeganie warunków zawartych w uzgodnieniach, i) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót j) ubezpieczenie od OC realizowanej inwestycji, pracowników i osób trzecich na czas i w związku z realizacją inwestycji, k) wszystkie prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wynikające wprost z projektów budowlanych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów, jak również w nich nie ujęte, a bez których nie można prawidłowo wykonać przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za najwyższą jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną i konserwatorską. Do wykonania prac objętych umową mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej. 11. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w/w robót zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę Nr 232.2011 z dnia 16.06.2011 r. Starosty Powiatu Grudziądzkiego oraz Decyzją Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu Nr UAB/19/2011 z dnia 04.02.2011r. , projektem konserwatorsko - budowlanym zabezpieczenia i konserwacji murów ruin zamku konwentualnego w Radzyniu Chełmińskim, cz. I i cz. II oraz korektami i uzupełnieniami do tego projektu. Wykonawca sporządzi zestawienie rzeczowo - finansowe oraz harmonogram wykonania robót budowlanych, które będą załącznikami do umowy i dostarczy je do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. UBEZPIECZENIE INWESTYCJI Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, a w szczególności od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: 1. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace konserwatorskie, objęte przedmiotem zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, pracowników obsługi geodezyjnej. 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace konserwatorskie, objęte przedmiotem zamówienia. Oświadczenie wykonawcy, podwykonawcy powinno zawierać również następujące informacje: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie liczby osób, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących prace konserwatorskie, objęte przedmiotem zamówienia, na podstawie umowy o pracę. Pierwsze oświadczenie Wykonawca składa bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót, kolejne w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. Nieprzedłożenie wymaganych dokumentów uznane zostanie przez Zamawiającego jako uchylanie się od obowiązku zatrudniania osób na umowę o pracę i skutkować będzie nałożeniem sankcji przewidzianych w § 9 umowy. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności określone przez Zamawiającego. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców. 7) Na podstawie art. 36 b ust. 1a ustawy Pzp zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa wyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Warunki i zasady realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a zwłaszcza zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45443000-6, 45453000-7, 45262522-6, 45262100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
256233.81
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALTA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
315070.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RADZYŃ CHEŁMIŃSKI
więcej: przetargi RADZYŃ CHEŁMIŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





